Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Devátá

Výběr: jenyk, Eilil, zaki, Print, vesuvanka
16. 10. 2005
28
8
12607
Autor
Zbora

Včera jsem ztratil dvě tlačítka z telefonu

 

Nemůžu volat cizím lidem

co mají dvojku

a sedmičku

v osmičíslí jména

 

Obrátil jsem stránku příručky

a nechal spadané listí

zakrýt kybernetickou srnu

na display

 

Naplnil kapsy slupkami z kaštanů

a v rozedraných kalhotech

běhal po poli

 

Když vtom

sluchohluchá devátá

ohlásila hovor

 

Beethoven vířil rakví

volal však chirurg

 

Má srdeční operace se nezdařila

 

Protkal jsem dlaně s kořeny

do očí vehnal včely

ztěžka zrušil menu

a kartu vrátil do oběhu


8 názorů

Zbora
08. 03. 2019
Dát tip

Nene, nemůže, česká přísloví dovolují jenom obracení se v hrobě, čili víření rakví! Mrtví můžou mít teda ještě zimník, ale ten jim je prd platnej. Pořádně si zavířit je lepší. 


Zbora
08. 03. 2019
Dát tip

Ne, myslim, že vířil rakví, je mrtvej, co jinýho mu zbejvá, než vířit rakví! :)))


Zbora
08. 03. 2019
Dát tip

Když by Beethoven slyšel svoji devátou zahranou prostřednictvím mobilního telefonu, obracel by se v hrobě. Co na tom není jasného? :)


pété
05. 11. 2007
Dát tip
Good, i když možná chvílemi až násilná snaha o nevšedno...přesto líbí...

Protkal jsem dlaně s kořeny do očí vehnal včely toto bolo krásne a vohnalo slzy do očí...áno, aj ja sa na to teším...;)...*** (ostatok ma až tak nechytil za srdce, ale kvôli tomuto dvojveršiu ti chcem dať tip)

Kovi
20. 10. 2005
Dát tip
pěkné! tip!

(závorka)
20. 10. 2005
Dát tip
jo, (líbí) T

qubiq
19. 10. 2005
Dát tip
Je to velice neosobní. Nic mi to nedává, to je však úpně jedno. Mám jen takovej pocit, jako by jsi tu báseň opsal s manualu na používání simcarty nebo výměny tlačítek telefonu....

Vojcek
18. 10. 2005
Dát tip
Ano - a divil by ses, kolik dílek tady na Písmáku mi připomíná nějaké situace z práce.

Eg_Ar_11
18. 10. 2005
Dát tip
se z toho po ...(píp) ... tak ta sluchohluchá je nejuřvanější a nejsmutnější je, že nezavoláš ani 007*

ach jo.... su divná a zase půjdu proti davu, ale mi se tady ty matrixovské prostě nelíbí... ovšem! a to pozor.... poslední 4 řádky...skvělé!! jen nevím, tedy jak tam zapadají, páč jako nevím vo co go výš, že... takže ani nevím, jestli Ti mám dát tip nebo ne...asi se ještě vrátím...

Piret
18. 10. 2005
Dát tip
Pěkné..obdivuuji lidi,kteří píší o jiných témmatech než jejich vlastní deprese(viz.já:).No jo,někdo má..a někdo ne..

Piret
18. 10. 2005
Dát tip
Pěkné..obdivuuji lidi,kteří píší o jiných témmatech než jejich vlastní deprese(viz.já:).No jo,někdo má..a někdo ne..

misty
18. 10. 2005
Dát tip
napis prosiiiiiiiiiiim...ale ja by som si prosila aj novy zoznam...ak to nie je prilis... ;o)

zatím vše při starém...jestli to vydrží do rána, tak už má kritické období za sebou...:o)

hele, to je fakt dobrý t.

sklenář
17. 10. 2005
Dát tip
...větrník, měsíčník a slunečník - příště :-)

sklenář
17. 10. 2005
Dát tip
... s nočníkem.... jako prémií :-)

Zbora
17. 10. 2005
Dát tip
To by mě zajímalo, jak to sem všechno nacpeš...už se těšim :o)

vesuvanka
17. 10. 2005
Dát tip
Nemůžu volat cizím lidem co mají dvojku a sedmičku v osmičíslí jména je moc hezká.... TIP a V

jo, devátou slýcháme vždycky když nám přijde zpráva...nám stejně choděj většinou jen špatný nebo dobrý ale od špatnejch lidí...:o) a moc nám nefunguje to tlačítko, co posouvá směrem dolů nebo doprava...báseň o tom asi nenapíšeme, zas tolik nás to netrápí...:o) líbí...TIP...ale nejsme v ideálních duševním rozpoložení, tak kdyby se nám to třeba pak líbit přestalo, tak dáme vědět, jo? :o)

Print
17. 10. 2005
Dát tip
*!

Noe1
17. 10. 2005
Dát tip
:-))))))) *t

Whitesnake
17. 10. 2005
Dát tip
Dráždivá, perlivá, možná jedna z nej, kterou jsem od (jinak prměrného) Zbory registrnul. jen aby neusssstrnul na važííííííínech T

Pablo_honey
17. 10. 2005
Dát tip
ttt

Zbora
17. 10. 2005
Dát tip
Smetiprach: zcela nevinný a nevinně udivený kukuč...ano a spoustu dalších si včera předvedl...skoro jsem si myslel, že máš mimické svaly v gumy. Vojcek: vážně? Nevěděl jsem, že zde publikují i dirigenti :o) Jakopes :o)))))) Jenyk: doufám, že to stihneme do zimy...ve sněhu se na Parukářce špatně sedí. .o) Jazon: těší ma. Notreal: texty píšu většinou od začátku do konce...ale chápu, že to tak může působit :o) Zuzulinka, lunka, mezon: děkuju ejala: připodobním: malá, hranatá, nožky křivé :o) B_G: Ty si byl vždycky divnej :o)))) misty: máme společné problémy...asi napíšu ježíškovi :o)) Šmírák: jistě, kdo jiný. Eilil: teď se snažím sestavit něco z těch letních říkanek...ale už jsem jich půlku zavrhnul...tak až to bude, předám :o) Sklenář: to je večernice (čili venuše)? Zaki: děkuju penelope: někdo Ti zrovna volal? :o)) Brablenci: jo. ...ale potichu prosím. :o) Print: děkuji Pane. dream: lebo ma němáš v oblůbených :o))) Noe1: těší mě, že jsem Tě rozveselil :o) Whitesnake: děkuji, budu se i nadále snažit neklesnout pod prměr :o)) Pablo: to je hřbitov?

Pablo_honey
17. 10. 2005
Dát tip
plaňkový plot:o)

Smetiprach
17. 10. 2005
Dát tip
o čem to proboha mluvíš?

Zbora
17. 10. 2005
Dát tip
Pablo: myslel jsem si to!!! Vrať ho, prosímtě, ihned tam, odkuds ho vyňal, nebo hospodářovi utečou ovce. Nemluvím pro Boha...vpodstatě se dá říci, že ani proti němu.

Smetiprach
17. 10. 2005
Dát tip
plkáš roztomile, dozvím se o čem je řeč?

Zbora
17. 10. 2005
Dát tip
O medvědech přeci...a o maminkách...budoucích.

Smetiprach
17. 10. 2005
Dát tip
hmm, asi byste mi měli dát vědět, až pudete na tu Parukářku...

Zbora
17. 10. 2005
Dát tip
Určitě dáme...když nás bude víc, bude i tepleji.

Smetiprach
17. 10. 2005
Dát tip
i ty šotku...

absurd
16. 10. 2005
Dát tip
"Nemůžu volat cizím lidem"-ani nevíš jak moc sem tudle věc potřeboval slyšet..každopándě max-subjektivni ale o to šťastnější tip

absurd
16. 10. 2005
Dát tip
jinak sem někde četl že John Lennon taky nemoh...dasasdasd of sfd a..sem rád že sem tady a teď potkal tohle dílo nebojaktonazvat..aaaaaaaaaaaaasssssssss+máš odeměpusu nadobrou noc !!

Zbora
16. 10. 2005
Dát tip
Děkuju...nebudu se umývat :o)

Smetiprach
16. 10. 2005
Dát tip
Sice by se nám víc líbilo: Beethoven vířil Rak ví volá však chirurg ale naše maminka a naše maminka povídaly, že nemůžeme mít všechno... ani u Kolína ne... ale můžeme si na něco hrát pane, třeba na poezii a vy budete básník a my Vám dáme tip, chcete?

Smetiprach
16. 10. 2005
Dát tip
Zbora: omlouvám se, to ti medvědi, už i ten velkej se chová jak malej a když chvilku nedám pozor, hned jsou u počítače...

Zbora
16. 10. 2005
Dát tip
Jo...takže za tou jízlivou zprávou stojí medvědi...tak to jó...vycvič si je trochu jo?!!! :o))

Smetiprach
16. 10. 2005
Dát tip
hele moment, jsem snad Berousek ? Nejsem... ale vobčas se nechaj ukecat na bonbóny... jakou jízlivou zprávu myslíš (tadyhle by byl smajlík "zcela nevinný kukuč" kdybych ho uměl) co ti ty lumpové zase vyvedli?(a tuhle zase "nevinně udivený").

Lunka
16. 10. 2005
Dát tip
moc fajn... ;o) *T

Mezon
16. 10. 2005
Dát tip
Líbí ... ***

Vojcek
16. 10. 2005
Dát tip
To mi připomíná, když jsem dirigoval Beethovenovu 9. symfonii.

jakopes
16. 10. 2005
Dát tip
to mi připomíná, když jsem... sakra, vlastně nic.

Notreal
16. 10. 2005
Dát tip
myslim, že jsi celou basen vytvořil z poslední sloky, která tam zapadla náhodně

Zuzulinka
16. 10. 2005
Dát tip
má srdeční operace se nezdařila... dobrý, dost*

eleja
16. 10. 2005
Dát tip
zakrýt kybernetickou srnu na display a ja si tu kybernetickou srnu nepredstavim a nepredstavim... :-)

misty
16. 10. 2005
Dát tip
mne sa cely telefon po... no to s tymto nema nic spolocne....moc dobra vec...*

pozorovatel
16. 10. 2005
Dát tip
a může za to Ludvig!

Eilil
16. 10. 2005
Dát tip
Bééézvadné.. :o) naprosto tutové, rosteš jako sekvoj.. vysoko vysoko a máš ooohromný množství letokruhů.. :o))) básnička se mi hrozně líbí.. jsou tam krásné náznaky nálady.. Nemůžu volat cizím lidem co mají dvojku a sedmičku v osmičíslí jména jen si domýšlet.. co měl autor za pocity, když to psal.. :o) a zní to hrozně aktuálně.. a životně... :o) Kdy vydáš sbírku??? Chci Tě na papíře.. :o) t

sklenář
16. 10. 2005
Dát tip
*

zaki
16. 10. 2005
Dát tip
skvele...:)

penelope
16. 10. 2005
Dát tip
Právě ji poslouchám... :-)

dadíková
15. 10. 2005
Dát tip
........:))) t

dadíková
15. 10. 2005
Dát tip
Nemůžu volat cizím lidem co mají dvojku a sedmičku v osmičíslí jména

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru