Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvě plus dvě je konvence

18. 10. 2005
11
0
2728
Autor
Micro

Ještě hodně toho

jako že smysl v obrazu

naučíš

a smysl v básni

nevím nevím nevím

a ani když vylétají malé

motýlí larvy

že dvě plus dvě je čtyři

to je jen konvence

jako červená na semaforu

jako lhát lhát lhát

a vysrat se na seminář

z pravdomluvy

a plavat po Vltavě

hlavou dolů přemýšlet

o tom

co jsem to

kdysi dávno

vlastně všechno zapomněl.


per_zay
19. 10. 2005
Dát tip
hmmmmm ..... ..... T

StvN
19. 10. 2005
Dát tip
Taky si myslim, že se nadmíru povedla.

Micro
19. 10. 2005
Dát tip
Díky :).

absurd
18. 10. 2005
Dát tip
skvělá!!!tip jak cip!(((/

Super. Velmi dobra.

Bucolika
18. 10. 2005
Dát tip
pěknej mišmaš *

Rowenna
18. 10. 2005
Dát tip
mi se líbíš. Tedy to, co píšeš.

Micro
18. 10. 2005
Dát tip
Díky všem. :) Rowenna: Uf, málem jsem se začal červenat, vždyť mě ani neznáš :).

pozorovatel
18. 10. 2005
Dát tip
hele, já slyšel, že dva plus dvě neni čtyři, ale tři celá, devět a spousta setin a až miliontin... čili je to vážně jen konvence:) hezky

Micro
18. 10. 2005
Dát tip
To mi povídej, tohle jsem se snažil vysvětlit v první třídě učitelce - no hnedka jsem poznal, že je konvenční (ta učitelka), protože jsem dostal konvenční pětku :).

pozorovatel
18. 10. 2005
Dát tip
na základce vůbec nemají smysl pro invenci a vlastní myšlenku:) mě když se učitelka zeptala, která z těch čísel jsou dělitelná dvěma a já odpověděl, že všechny, tak mi udělala čárku za nevychovanost ("Neustále trvá na lži.") si jenom tak říkám, že Husovi nebo Koperníkovi musely ty učitelky dělat to samý a pak je ty samý učitelky popravily:))

Rowenna
18. 10. 2005
Dát tip
Neznám, jdu se na tebe kouknout.

Micro
18. 10. 2005
Dát tip
Tak tak :) (mno a na vejšce po tobě pak chtějí pravý opak, tss, a to se máš jako převychovat z figurky na toho, kdo (svou vlastní) figurkou tahá? To je nepohodlný.;) "mě když se učitelka zeptala, která z těch čísel jsou dělitelná dvěma a já odpověděl, že všechny, tak mi udělala čárku za nevychovanost ("Neustále trvá na lži.") " :))) Mno, nepoznala v tobě génia. Hele, ale nemusíme proto truchlit, od toho tu jsou verše, tam můžeš naplácat, co chceš. (ale radši to nedávej učitelkám k přečtení:)

Petr_Pan
18. 10. 2005
Dát tip
moc nezaujala - zbytečně smotaná do kruhu. každopádně dík za avi

pozorovatel
18. 10. 2005
Dát tip
:))))na učitelky jsem už nadobro zanevřel a abych se jim pomstil, budu plodit nevychovaný intelektuály:) ale školství máme vážně blbý.. když se tak zamyslim, tak jsem školu vyšel jen díky svý vyčůranosti ....ale zkus se vyčůrat na vysoký škole:)

Micro
18. 10. 2005
Dát tip
Dík za názor :).

Micro
18. 10. 2005
Dát tip
To je správný, musíš se jim pomstít :). No je fakt, že na ZŠ po tobě moc individuality a intelektu nechtějí, což se časem mění, ale jestli by to nemělo být pěstováno už od základu... No právě, moc to nejde :). Ale co, aspoň jsme to zkusili (nebo ještě zkoušíme) :).

pozorovatel
18. 10. 2005
Dát tip
v jiných zemích individualitu rozvíjejí již od začátku, ale naše školství je spokojený se starym systémem... no, zkoušíme... já teď zkoušim vyjít vš:))

Micro
18. 10. 2005
Dát tip
Jsme holt ještě trochu pozadu, ale je taky fakt, že máme školství zadara a najdou se i školy, kde to celkem ujde :)... Mno, já teď zkouším najít na vš :). A jak se ti to daří? Už ti konečně věří, že 2+2=3,99a nějaký drobný? :) Nám hned v úvodu říkali, že na vš o tom klidně může polemizovat :).

pozorovatel
18. 10. 2005
Dát tip
2+2 vyřešit je dost obtížný... to je stohy výpočtů a rovnic já mám zatim problém najet na výukovou nutnost vš takže si shnánim hezké doučovatelky:))

Micro
18. 10. 2005
Dát tip
No to mi povídej, já se toho tak zalekl, že jsem na vš matiku úplně z rozvrhu odstranil a po dlouhých letech se jí zbail, jsem štastný člověk :). Tak to potom chápu :).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru