Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Petula živě…

19. 10. 2005
0
0
2689
Autor
Petula

Záznam vysílání pořadu LiPo uváděného na moderátorem a básníkem Kocour v botách.

Dále jsou uvedeny odkazy na 4 sekvence uvedené na stránkách Radia Akropolis. Sekvence jsou stříhané nikoliv jako pořad, leč časově, proto nezačínají a a ni nekončí přesně se začátkem a koncem pořadu LiPo a ani přechody mezi nimi nesouhlasí s jednotlivými částmi pořadu… Omlouvám se proto za některá ne zrovna šťasně situovaná přerušení.


1. část, 10˙035˙081 bajtů, 14:59 minut



2. část, 10˙368˙035 bajtů, 15:00 minut



3. část, 10˙166˙280 bajtů, 15:00 minut



4. část,  9˙726˙450 bajtů, 15:00 minut



|||-_-|||
JiKo
20. 10. 2005
Dát tip
Ten formát by měl jít novým winampem

Petula
20. 10. 2005
Dát tip
Formát .ogg jde přehrávat i Windows Media Playerem, pokud máte správný codec a rozumnou verzi WMP i Windows. Ale: Při aktualizaci WMP se někdy (snad dle jeho verze???) ten codec nestáhne. Ale lze jej z nabídky k stažení codeců z WMP naklikat na webu a stáhnout a instalovat a už to fachčí. Jenže já mám málo paměti v písidle. Takže to pod WMP moc dobře nejede – seká se to. Ale když je stažený ten codec, tak to pak přehraje například i IrfanViewer a ten má výrazně menší nároky na paměť, takže to hraje skoro bez „cukání“… ;o)
|||-_-|||

Přeslička
20. 10. 2005
Dát tip
hm a můj počítač nemá zvuk, tož nic...:-((

Milly
19. 10. 2005
Dát tip
díky moc, Petulko, s chutí si poslechnu.. :-)

Smetiprach
19. 10. 2005
Dát tip
ahoj, Písmák nám navzdory tvrdému odporu multimediální, to je fajn... poslechnu si... j. :-)

Zbora
19. 10. 2005
Dát tip
Neposlechnu si, neboť tady nemam zvukovku...a tam, kde mám zvukovku nemám Písmáka, ale kdybys mi to někdy přinesla do školy na CD, byl bych moc rád.

pozorovatel
19. 10. 2005
Dát tip
tak trochu exhibouš:)) ale to se mi líbí ty básně moc ne,no

Petula
19. 10. 2005
Dát tip
Pozorovatel Každej je/jsme „ňákej“ a já se holt exhibuju! ;o) A díky, že narovinu píšeš, že se Ti ty mé básničky nelíbí! Je top lepší, než dělat mrtvýho br… Třeba se Tě pak někdy osobně zeptám, proč, pokud bys mi to chtěl říct, byla bych ráda.
|||-_-|||

pozorovatel
19. 10. 2005
Dát tip
já se zamyslim teď je už moc pozdě

Petula
19. 10. 2005
Dát tip
Hehe, já si to nepřehraju, protože můj PC je takový malinký a hloupoučký… Takže se na něj nic nevejde a tedy „…formát není podporován“.
|||-_-|||

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru