Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krok

20. 10. 2005
0
0
2579
Autor
Zelenej_Raul

Šel sem až na konec a tam byla skála a pod ní voda a vlna a keř a na vrcholu skály nad křovím a vlnami se si řek...

Chtěl bych udělat krok

a pohladit vzduch

a prorazit skrz

a nechat stesk téct

a zapomenout žal

a procítit vodu

a nechat se unášet vlnami

chtěl bych skočit...


Dekuju, mas recht :)

noeran
19. 12. 2005
Dát tip
jo, potřebuješ si odpočinout... :)

Yop CArrefour - vezmu... Dneska... Slunce svítí krásně dneska a já jdu makat do Tesca

noeran
06. 12. 2005
Dát tip
smrt brigádám ? :) tak regeneruj...... na příští seanci s kasou :) je to aspoň v potravinách? že bys mi vzal konečně ten rohlík..... :))

CHtel bych udelat krok a vyslapnout..... NE ja dneska vazne nemuzu nic psat - po praci na pokladne je vedecky dokazano ze clovek ztraci polovinu svych mentalnich funkci - hhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeehhhhhhhhhhh

noeran
01. 12. 2005
Dát tip
uznávám........ udělat krok a zašlápnout kabel ..... heh, to je náhodou už zajímavější :)) skoro to ztrácí původní význam :) a to je na tom to nejhezčí.... budem si hrát na anagramy? anoooo!! bleheh :)

NO uznej že to zní blbě Chtěl bych udělat krok a vpadnout vzduchu do týla ??? :) To radši klische :( Asi sem trapnej....

Nový Rok je můj nejoblíbenější film... Ale jinak tohle je o místě v mé vesnici kde občas sedim na hraně skály a koukám dolů ¨jak tam plyne řeka a sním o tom že jednou popluju v ní... A tohle je vlastně takovej popis pádu(nejdřív je tam keř a pak až řeka) Btw to klische jak jinak bys chtěla napsat že poletíš?

noeran
29. 11. 2005
Dát tip
těžko říct, to je na tom ta sranda :) .... vpadnout mu do týla? jak zákeřné..... :)

noeran
26. 11. 2005
Dát tip
mi připomíná Nový rok.... ale pokud vim, keř tam nebyl... dobře, navadí, odpouštim :) ale stejnak se obávám, žes mi zase neřek´ nic novýho... máš představu, kolikrát už jsem něco podobnýho slyšela? případně si sama myslela? chlape, sakra, netušíš, kolikrát už chtěl někdo pohladit vzduch? proč chtěj všichni hladit vzduch?? to se snad totálně bortí slovní zásoba? proč nemůžou dělat něco jinýho? něco ne tak lascivního, no tak, trochu důstojnosti, prosím... sedni si, vem si papír, tužku a vymysli si pár aspoň trochu nových slovních spojení.... neřikej mi, že tě to baví, skládat jedno klišé za druhé, to ti nevěřim...

Sarrah
20. 10. 2005
Dát tip
Ta poslední věta je docela zbytečná....jinak docela líbí....

To je taková znoucecnost...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru