Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diy Whallet

20. 10. 2005
2
0
1736
Autor
protiproudu

Jazyk - vlastní pro ty kdo nerozumí: Humanita koktání a vše co k tomu jest potřebné se zove velkou nápaditou askezí, která se jen trochu ztrácí v mlze nade dveřmi. Dejte mi tedy velké zhloubnutí do úpatí čela, kde se váží vše co zná se se mnou nad oknem a vším co jest pod ním, aby bylo jen tak ledajaké. Venku pěje Wagnerův znělý pták a hurá do peřin, nad osmou větrací šachtou snídá kobliha a nad večeří sní paní od vedle. Je to sousedící žena s topoly v hangáru. Jó to se jen tak zdá že kuje pytel na postel a že zná sto dvacet osm zdířek pro hluk. Ach jak krásně zpívá buben v pozdní chvíli okřídlené hale. Já se neptal na stroj, ale na velké německé drama v uhozené látkové přeměně. Víte že jsem byl až doposud nakrojený?

Alleonder, Parskiton

Wargram diy ufersett

Gide Gride O Gride

Manufes literpa Gravito

Gride urfasito Grave

 

Caio Farse Unegroce

Gardishta ri pasiterhna

Gride Gride O gride

Laberena siscorcite

Pace, astaghrather

Grido Grave!

 

Whallet!

 


Thea
20. 10. 2005
Dát tip
Díky:-) Docela pěkný:-)

absurd
20. 10. 2005
Dát tip
prolog více než nejvíce!!!!!vrátím se Mistře

Zetor
20. 10. 2005
Dát tip
to sem zvědavý, co na to řekne želva :)) Gravito - těhotenství? Wargram diy - počítačové hry? Parskiton - nemoc v příbuzenstvu?

Thea
20. 10. 2005
Dát tip
Dobrý... a teď pro nás ostatní česky:-)

Zetor
20. 10. 2005
Dát tip
Přesně tak, správnej Morgenstern by to vysvětlil!

protiproudu
20. 10. 2005
Dát tip
není třeba vysvětlovat. Dá se to z toho poznat:-)

Thea
20. 10. 2005
Dát tip
v tom případě jsem asi hloupá:-)

K_Anče
20. 10. 2005
Dát tip
...poslední výkřik "v hrobě se válet" má říz :))

protiproudu
20. 10. 2005
Dát tip
V Prologu máš vysvětlivky

Zetor
20. 10. 2005
Dát tip
no proto, děkuji:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru