Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zora

28. 01. 2001
1
0
2231
Autor
racek

Zora Láska je Zora... Kdo z Vás ji zdolá...? /28.1.2001/
racek
18. 03. 2001
Dát tip
Máš pravdu, nejlepší je ta cesta. Když na tu horu vyletíš příliš rychle, ani nevis/m/,ktery ze vrchol jsi tovlastne zdolal/jsem zdolala/.

Sadaf
14. 03. 2001
Dát tip
...kdysi dávno jsem mimo jiné horolezl...počkejte,nesmějte se,opravdu, a můžu Vám říci,že zdolání vrcholu není ten cíl,pro který horolezci lezou.Tam nahoře nečeká žádné uspokojení,jenom pocit dalšího zářezu na pažbě,jo je to tak..... Ano,aspoň tak já racka chápu,není to o zdolání ale o tom lezení,blbče,teď jsi se do toho zase pjekně zašmodrchal,nu což,někdy nashle na Everestu......

Anonym
11. 02. 2001
Dát tip
Ver mi, že aj ja mám v sebe takú neželanú lásku...a nemôžem, nemôžem jej šliapať ani na päty...bix

racek
11. 02. 2001
Dát tip
Jo, Bix, pokud Ti má láska utéci, už ji nedohoníš...Ale otoč se, možná Tebe zas honí jiná...

racek
02. 02. 2001
Dát tip
Jo, Bix, a ve me je laska, ta potvora. Slapla bych ji na hlavu, kdyby to slo.

Bix
01. 02. 2001
Dát tip
láska je hora kto z vás ju zdolá ?? racek, ty si ty

Dantte
29. 01. 2001
Dát tip
Netušil jsem, že máš takovou "slinu" na konci ledna..ano vím, že je rok jedna.. Co je prvé v pořadí láska, či Tvoje....Tvoje osůbka?:-))

racek
29. 01. 2001
Dát tip
Nevím, láska jsem já a já je láska.

proto
28. 01. 2001
Dát tip
já já já jenom já :o)

PetrViP
28. 01. 2001
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru