Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čtení v Řetězové 24. 10.

20. 10. 2005
0
0
3075
Autor
drfaust

24. 10. od 19h  Autorské čtení v Řetězové
(aneb příjďte představit i vy svou poezii)

 

Zveme všechny zájemce na další díl autorského čtení, které pořádá internetový magazín TOTEM.cz, do Literární kavárny v Řetězové (Řetězová 10, Pha 1) na devatenáctou hodinu 24. října (příští pondělí). Čtení je otevřené všem zájemcům, samozřejmě i písmákům. Přihlásit se můžete na místě. Autor (autoři), který získá největší přízeň publika, bude opět odměněn knihou, stejně tak bude odměněn autor, jehož přednes a poezie nejvíce zaujmou přítomné členy redakce Totemu. Závěrem uslyšíte verše Adama Zagajewského v podání drfausta. Těším se na Vás.

 

drfaust/Lukáš

 



drfaust
24. 10. 2005
Dát tip
dnes!

pozorovatel
23. 10. 2005
Dát tip
ano, ano! jů!

Dirty
23. 10. 2005
Dát tip
:)) a jak se máš? škoda, že nemůžu přijít do řetězový, ráda bych tě zase viděla, ale já mám do 20. dánštinu, a pak už se mi asi chtít nebude :(

pozorovatel
23. 10. 2005
Dát tip
tak se někdy sejdem... mám se moc dobře:))

drfaust
22. 10. 2005
Dát tip
olé!

Dirty
22. 10. 2005
Dát tip
ty vole pozo, ja se z tebe poseru, asi ti dám vánoční dárek

:o) (o: :o) Tak jó, bude to vo rybách... žbluňk...

drfaust
21. 10. 2005
Dát tip
mravenci na rybách? :)

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
já nevím, možná... když to bude o rybách a dostatečně rurální, budu moct taky číst? :-)

taky se přindu mrknout...

drfaust
21. 10. 2005
Dát tip
jistě že můžete číst a ani to nemusí být o rybách :)

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
checht, zůstanu u ryb, nerad bych se vymknul z mainstreamu... :-) tak jo, uvidíme, když přijdu, budu číst... j.

pozorovatel
21. 10. 2005
Dát tip
jsem ryba všichni budou číst o mně

sk8ergirl
21. 10. 2005
Dát tip
huhu, mám školní volno, tudíž bych se mohla přijít konečně podívat

Hmm...tak my zkusíme nezaspat jako minule a vytiskneme si texty radši hned zítra, kdyby se nám třeba náhodou udělalo psychicky natolik dobře, že bychom zvládli číst...:o) Máme vybrat básně o rybách nebo radši o rybách?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru