Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Para - vánkům

Výběr: jenyk, hermit, a2a2a
20. 10. 2005
23
2
7281
Autor
Yeziiinka

Stalo se mi 11. října 2005 ... tohle město je malé. A míjení prosí o opatrnost. Ještě chci říct, že Tě mám ráda...

Už se posaď

vždyť je to pár chvilek

co jste v koutě brčkem limonádu

no a zatím za tvou hlavou vzadu

lokal jeden tvrdou přímo z lahve

 

Proč taky ne

Za barem se stejně mění vlasy

černé za zlaté                 a nebo celé slečny

té i té je člověk v koutě vděčný

celkem vzato hlavně za počasí

 

no a za tu poloplnou kávu

z poza paravánků neví nikdo druhý

žes v ní našla rozbíhavé kruhy

že ji srkáš rovnou do rukávů

 

Ale ať. I tam to přeci hřeje

a je jedno, co se tehdy zdálo

tenhle kout je v koutě natrvalo

para - vánkům dech se  nezachvěje

 

...


2 názory

Smíšek:-)
23. 03. 2008
Dát tip
*

Yeziiinka
07. 05. 2006
Dát tip
Děkuju, opravdu...

Sally
05. 05. 2006
Dát tip
moc se mi líbí, jak píšeš tak něžně a silně*

blekota
24. 04. 2006
Dát tip
...lehké, jag pára nad hrncem:)...*

a2a2a
01. 01. 2006
Dát tip
velmi pěkný vázaný verš, skutečně, nikde nic dosazovaného, perfektní rytmus, a přitom takový šansónový střih i vtip, tenhle kout je v koutě natrvalo, taktéž rozbíhavé kruhy, obojí má nápad, snad jediné, co neodpovídá mému gustu - para - vánkům, s tou pomlčkou na konci to člověka zastaví v plynulosti vnímání. Ale je to inteligentní báseň - t,v

Yeziiinka
09. 12. 2005
Dát tip
s kávou si taky nepomůžem černá ho totiž vůbec láká k revolucím a čistkám - nuže pít se dá taky na stojáka... :)

Armand
25. 11. 2005
Dát tip
:)

Bacil
24. 11. 2005
Dát tip
Pořád stejně krásné...

Yeziiinka
22. 11. 2005
Dát tip
No jéje... Kozy se nažraly a vlk zůstal celý :)))

Armand
21. 11. 2005
Dát tip
Ach, ó jéje, co jen říct? že kromě tří pokladů už nemá nic, že na hlavu byl poražen, a že z jeho kostí bude zem. Vždyť láskou být sežrán to vždycky chtěl a nadvakrát! co jen to za úděl ty milostnice jemu připravily? :) Yezzinky zlostnice ... anebo víly? A tři poklady? ty nezůstaly neboť nejsou ve věcech... Vždyť je, tak jako lásku, nese dech ...

Diana
21. 11. 2005
Dát tip
Ukraden, otesán a sněden... a ještě zpívá - nadšen tím! Sestřičko, my si dobře vedem! My dvě jsme, Yezi, príma tým!

Yeziiinka
20. 11. 2005
Dát tip
No? Dvakrát HAM! :)

hermit
20. 11. 2005
Dát tip
dobré, dobré, umíš kývat stolkem :..:-)

Yeziiinka
19. 11. 2005
Dát tip
a sladký jako malina... Takhle to vždycky začíná: Jeden nám voní pod nosánek a když je jasné, že otesánek není ten chutný ničema chrastíme před ním klíčema a řečičkama - to se ví slibujem lásku, cukroví... Se sestřičkou jsme tak moc milé blíží-li se k nám Smolí-filé...!

Diana
19. 11. 2005
Dát tip
Já se picnu! Tohle se přebít nedá. Teď jsem fakt žádostivá, co na to Smolí-filé. (Může si za to ale sám, inspiroval nás tím svým "kdo koho sní"), že?

Pastýřka
15. 11. 2005
Dát tip
pěkně se houpe

Diana
15. 11. 2005
Dát tip
Ukradly Yezzinky ješitu jen kvůli otesání. Jediný důvod není tu ke strachu nebo bání! Nařčení se však nebrání ty chytré plavovlásky, Smolíčka snědly prý hlavně z lásky protože byl "k sežrání".

Armand
14. 11. 2005
Dát tip
Armand, ó ten je ješita! a ví, že vše se nasčítá když myslí jenom na sebe zármutek vůkol seje ošklivec zlý a mrzutý v záhubu rychle spěje! Yezzinky, vidím, taky nosí nahoru k nebi, nosánky Smolíčka chtějí rozsápat! Kdo koho sní, a co se smí? jsme vlci z lesů, hladoví vrčíme, zlíme, kdo jen ví co je to v nás, co nese hlad?

Yeziiinka
10. 11. 2005
Dát tip
Je to jednoduché, milý můj Armíne - zjistila jsem, že Smolíček je Neotesaný :)) Ale jen trošku. A navíc - víla už ho tu otesává... takže si budu muset najít nějaké jiné indicie...

Diana
09. 11. 2005
Dát tip
A pokud není, však my ho společnými silami přivykneme - a zas máme další dobrý skutek na kontě! ;-))))

Armand
09. 11. 2005
Dát tip
:) Smolíček nebohý pacholíček co jen má si počít?! do plamenů v krbu civět a pak z okna m....! :) ps: protože babička říkávala, že ten kdo se dlouho dívá do ohně... pps: ale jinak ať si to milé Yezinky neberou osobně, ani špetičku .-))) ppps: jak pozná Yezinka Smolíčka od Otesánka? Aby pak nelitovala a nedivila se, kamže to pro maso zašla :)

Diana
09. 11. 2005
Dát tip
No tohle! Smoldo, fuj!

Armand
09. 11. 2005
Dát tip
co jako fuj!? nevoní hnůj? rýmy má báječné smolíček netečně svůj je, jen svůj! :)))

Diana
09. 11. 2005
Dát tip
jak nevoní nám hnůj, tak ani samochvála - cožpak nevíš to? ničeho tedy nelituj ať pýcha dál si cválá ješito! :-)))

Yeziiinka
08. 11. 2005
Dát tip
A já jsem... - z toho jelen (dva jeleni, neb já i ona jedna jsme, viď, sestřičko? :)...)!

Diana
08. 11. 2005
Dát tip
No jo, jenomže mezi yezinkami a jeleny panuje antagonistický rozpor, tak jakpak my se s tím vypořádáme? Aha. Jeleni jsou naše lepší já (Jekyll) a yezinky to horší já (Hyde). Takže my dvě tvoříme jednotu protikladů, jsme dvě strany jediné mince. Na nás, sestřičko, si nikdo nepřijde a na nás nikdo nemá! Ha! (Smolíček má, chudák, smůlu)

Yeziiinka
08. 11. 2005
Dát tip
Lépe to říct nejde... úplně mě to dojalo a Smolíčka nelituju - myslím, že je na tenhle úděl tak nějak přirozeně zvyklý :)

Armand
07. 11. 2005
Dát tip
ó jéé... dvě Yezzinky! :)) ... dveře na petlici!!!! :)))) a z okna volám jelena. tak .-)

Yeziiinka
04. 11. 2005
Dát tip
Vílo moje... občas si lámu hlavu nad tím, že se tak dobře známe... jsi moje druhé já, málo platné. Děkuju, protože jsi to lepší já a přinášíš mi víc, než si zasloužím. Už jen tím, že se ozveš. A Armandíkovi... takový Smolíček, jako jsi Ty, mi vždycky bude stát za to, abych se sladkými řečičkami třeba přetrhla :)))

Diana
04. 11. 2005
Dát tip
Máš pravdu, alter ego, ale jen pokud jde o Smolíka. Pro laskavé srdce, jaké má, je radost a správná věc se třeba přetrhnout ;-))).

Yeziiinka
04. 11. 2005
Dát tip
No ale abychom to zase nepřehnaly... - budeme radši předstírat, že ho tak nebaštíme, jo? No znáš je, oni se pak ze sebe moc nadchnou... :)))

Diana
04. 11. 2005
Dát tip
To si piš! Přibrzdíme. (i když.. předávkování nehrozí ;-)))

Diana
03. 11. 2005
Dát tip
Překrásná báseň, trochu ale bolí a chutná po zklamání. Sestřičko jarních vánků, nebuď smutná! T**********

Armand
24. 10. 2005
Dát tip
:) ..ty lichotnice!... stále ty tvé Yezzinčí zvyky :)))) pro trošku toho tepla ze světnice (a masa v hrnci) .-)

Toscana
21. 10. 2005
Dát tip
moc krásná - má to náladu dokonalou - tip

Sarrah
21. 10. 2005
Dát tip
hezká*

guy
21. 10. 2005
Dát tip
para vánky jsou fajn ... a taky para ořechy mi chutnají ... :-)*

blbjenka
21. 10. 2005
Dát tip
zvláštní. fajn.

Armand
21. 10. 2005
Dát tip
"tenhle kout je v koutě natrvalo" :)) zdá se mi, báseňka tvá, být velmi osobní, a tak, přiznám se, že do ní dnes tolik nevidím... jen že, děkuji za přečtení :)

Noe1
21. 10. 2005
Dát tip
líbí se mi *t

Yeziiinka
21. 10. 2005
Dát tip
Děkuju všem za návštěvu... je s Vámi dobře. Armand: je, velmi. Mluvím v ní se mnou. Vidíš dobře, ostatně, jako vždycky... :) Díky.

Yeziiinka
21. 10. 2005
Dát tip
Ještě Armandovi upřesnění: to, co jsem před chvílí napsala, se netýká prologu!!! :))

mad_orgasm
20. 10. 2005
Dát tip
_a docela pěkná_

Day_light
20. 10. 2005
Dát tip
....***....docela dost :)

Eidam
20. 10. 2005
Dát tip
*

Thea
20. 10. 2005
Dát tip
Hmm... Co dodat? *

misty
20. 10. 2005
Dát tip
pekna atmosfera...*

vesuvanka
20. 10. 2005
Dát tip
pěkná..... TIP avi

Flammea
20. 10. 2005
Dát tip
Hezký:)*

papouch
20. 10. 2005
Dát tip
píp :>

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru