Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pastelkami do kůže

21. 10. 2005
6
1
2012
Autor
Caallisto

seděla jsem večer v hospůdce s přáteli a najednou mě přepadla taková podivuhodná nálada... asi to bylo tím alkoholovým opojením :) (schválně ji moc neupravuju, i když jsem ráno zjistila, že ze mně vylezly totální bludy... takže kritici, smlsněte si na mě ;)

Potichu v koutě střepy sbírám

a drtím je dlaněmi

 

pastelkami ryju si do kůže

 

zvracím celej tenhle kolotoč

kterej si říká svět

 

a zavřenýma očima počítám motýly

s křídly co dávno shořela

v mrazivé chvíli pravdy


1 názor

martinez
02. 02. 2007
Dát tip
ty dva řádky o zvracení světa bych vynechala... ale pamatuju takový pocity *

Caallisto
04. 11. 2005
Dát tip
ju, nejde ;)

Caallisto
31. 10. 2005
Dát tip
díky moc všem, kritika pomohla ;) asi bude lepší psát za střízliva, popř. to pak upravit... přeju Fšem krááááásňoulinký podzimový den plný kaštánků a páleného listíčka :) Chemical_Smile: se nezlobím, nepíšu kvůli tipům :)))

wind
21. 10. 2005
Dát tip
dobré t.

rybka
21. 10. 2005
Dát tip
jojo, libi

Witch
21. 10. 2005
Dát tip
hm, no.. tak nevim, hezky poskládaný slovíčka, to jo.. ale o čem to vlastně je nebo co se vlastně chtělo říct, to se jeden moc nedozví.. jak řikám, nevim. W.

oleandr
21. 10. 2005
Dát tip
hmm líbí....T

rybka
21. 10. 2005
Dát tip
Witch - ja si tam to svoje nasla..pastelkami si ryju do kuze...proste si tak vytvarim svuj vlastni barevnejsi svet...a ten konec je myslim jasnej...motyli bez kridel, shorele iluze..nekdy basnicky nemusi byt uplne jasny, jen musi neco v tobe probudit a jestli te tahle nezaujala, nevadi, zaujme dalsi, ne? :-)

gab_1
21. 10. 2005
Dát tip
...to jsem zvědav na střízlivou básničku:-)))...t*

Witch
21. 10. 2005
Dát tip
jojo, určitě máš v lecčems pravdu tahle mi přišla prostě moc "plochá", ale možná to chce jen jinou náladu :o) na další se těšim, to je jasný ☼ W.

jako jo, fpoho to je.. tip ale nedám z důvodu těchto slov:drtím, ryju, zvracím... :o)) tag se na mě nezlob, juu?:o))

hmm...neuráží ani neoslovuje, už jsme spáchali po pár pivech i horší...asi tak no...:o) jinak ještě že jsme trošku citlivý na formulace jako "kolotoč, kterej si říká svět" ...to je takový alibistický...

Pablo_honey
21. 10. 2005
Dát tip
já bych se zase vyvaroval skoro pathosu: mrazivá chvíle pravdy:o)

Pastelkami rýt do kůže... to se mi líbí. ×

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru