Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zahazuju vajgl.

21. 10. 2005
1
2
1968
Autor
smokrew_b8ie

...stalo se a přitom je to furt

Jaká je to sláva, když v 19:25 odjíždí vlak z prvního  brněnského nástupiště.

Hmm, a je to až k smíchu,…

Kdo z nich, ukáže prstem, člověk, z těch upocených zástupů, do kterých vrážím, když jdu si pro pivo.

Kolik z nich si všimne půlměsíce nad mizejícím vlakem někam na Olomouc, co má dvacet pět minut zpoždění,…

Jaká je to sláva když odjíždí vlak z prvního brněnského nástupiště.

„Prosím Vás, nemáte dvacet korun, nám chybí na jízdenku…“. Ozve se třesoucí se slečna, nebo paní, co já vim.

Hmm, a je to až k smíchu, „Ne, já jsem všecky drobný“(…právě propil, to neřeknu.) „Nemám drobné“.

„Tak děkuju“ Slušnost narkomana?

No nevím, někomu jinému bych ty dvě pětky dal.

Jaká je to sláva, když z prvního brněnského nástupiště odjíždí vlak s pětadvaceti minutovým zpožděním.

A kolik z nich, kolik z těch lidí si všimne půlměsíce nad rozjetým vagonem.

„Možná, že víc než si myslíš.“ Možná že jenom ty….

Zahazuju vajgl.

Jaká je to sláva, když retardovaný mužík s červenou kšiltovkou

(on si asi myslí, že je výpravčí -  já ho beru vážně i když jím není)

Jaká je to sláva, když mává odjíždějícímu vlaku z prvního brněnského nástupiště a řve: „U,u-ú“

A mává rukou ve směru, jakoby ho popoháněl. To má asi z nějakého filmu pro pamětníky.

Ach, jo. A jaká je to sláva 9.10. 05 na brněnském hlavním nádraží.

A je tma, zaprášení alkoholici se tetelí u okýnek bufetu, je tma , nic a nemám.


2 názory

šílená, uááááááááááááá :o

_JiKo_ To vystihl!

JiKo
28. 08. 2006
Dát tip
Když odečtu tu velmi zajímavou interpunkci, která asi vznikla převodem a ? = " není to zlý, ale stačila by mi druhá půle... je to ale jen takový plovoucí fragment, od nikud nikam. Jen se to dobře představuje, ale to je tím, že mám zkušenosti se světem alko.

Edhelien
21. 10. 2005
Dát tip
Mně se to líbí, něco mě v tom oslovilo.*

ono je to řečený v prologu, je to taková ironie. groteska světa a beznaděj kerý se člověk může akorát smát... .) ale dík

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru