Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Omyl

22. 10. 2005
3
3
4023
Autor
MazLenka

Z rozmaru Kohosi stávám se králíčkem,

pokusným zvířátkem, domácím mazlíčkem,

s šedivým kožíškem zapadám do davu,

za drobnou úplatu, prachšpatnou potravu.

 

S mizernou náladou šourat se výběhem,

dělat si starosti s bydlením, výběhem,

kousíček soukromí hledat si pro dva-

proč vlastně, i v tomhle je tak trochu prohra.....

 

Nesnáším Kohosi, fakt mě má v hrsti,

hledá si teplíčko v mé teplé srsti,

a pak mi sebere nálady přívod-

nesnáším klece, nesnáším .....

 


3 názory

houmles
07. 02. 2008
Dát tip
i s absolutnim rymem... filosoficky jasna cesta. Vem si typ nebo zabiju kralicka!

mperdik
17. 04. 2007
Dát tip
jo takové milé domácí zvířátko. TIP

lochneska
04. 09. 2006
Dát tip
Soukromí pro dva hledáme všichni. TIp

Sunmoon
02. 11. 2005
Dát tip
se mi to docela líbí...až na ten zopakovanej výběh..:o) (ale to už bylo řečeno)

MazLenka
02. 11. 2005
Dát tip
Ten výběh je tam schválně, ač to tak nevypadá. Děkuju.

Sunmoon
02. 11. 2005
Dát tip
to chápu...smysl to dává, až na to, že v poezii to není libozvučné...:o) (ale pochopila jsem to - snad)

MazLenka
02. 11. 2005
Dát tip
Já vím. Jsem hříšník a jsem si toho vědoma, poezie snad promine, i když tohle a poezie.... No......... :o) Tak prosím promiň i Ty.

exorcista
25. 10. 2005
Dát tip
ve prostředním odstavci bych neopakoval výbehem, jinak bych řekl obvzklá deprese "kdyby chtěl svět schořet jedním velkým plamenem"...také se mi stávají... napsané a čtitelné dobře, téma je, ačkoli vím, že to každý cítí dostatečně silně aby to působilo bolest, často používané a tím, určitým způsobem obehrané. existují způsoby jak napsat něco jedinečného, ale to se povede málokdy...takže dobré zpracování, ale vzhledem k tématu spíše na průměrné úrovni... (Nesnáším Kohosi, fakt mě má v hrsti, hledá si teplíčko v mé teplé srsti,) ...tohle se mi líbilo ;)

MazLenka
25. 10. 2005
Dát tip
Tohle byla čistá depka a potřebovala ven. Nemělo to být (stejně jako žádný můj výplod), dílo hodné zaknihování. Ale už je dobře. Díky :o)

exorcista
25. 10. 2005
Dát tip
je fajn že umíš tyhle věci pouštět ven... :))

MazLenka
25. 10. 2005
Dát tip
Umím i jiné, ale to se sem nehodí........... :o))

exorcista
25. 10. 2005
Dát tip
néééééé? chicht.

MazLenka
25. 10. 2005
Dát tip
Víš, já ráda mexickou kuchyni a to mluví za vše.

exorcista
25. 10. 2005
Dát tip
eh...já zase pořád do něčeho dloubám nožem...to si člověk nevybere, co? ;)

MazLenka
25. 10. 2005
Dát tip
Šťoural? :o) S tímhle cejchem se dobře žije, ne? :o)

exorcista
25. 10. 2005
Dát tip
záleží kdy šťouráš a hlavně do koho...eee...do čeho...tak, che che che. ostatně já jsem smíšek, mazlovací lenko, mě se dobře žije i s cejchem "ne-moc-příjemný-na-pohled-a-poněkud-hloupě-vypadající" :)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru