Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

otázka

24. 10. 2005
0
0
1797

fakt, to by som chcel vedieť...

 v čom spočíva láska?
Noe1
25. 10. 2005
Dát tip
jakto, že se nedá léčit ... třeba amputací mozku ;-)

máš pravdu. musím to skúsiť

zdjr1976
24. 10. 2005
Dát tip
v čom?

veď to sa snažím zistiť?

K_Anče
24. 10. 2005
Dát tip
hm, ani sem netušila, že umim tak dobře francouzsky:))) ..teď teda nemám..., ale většinou moje lásky spočívaly v peřinách, hned kousek vedle mě:)

, to máš šťastie. tie moje zatiaľ iba na fotkách.,.

K_Anče
24. 10. 2005
Dát tip
...jó, tyhle fotky z časopisů, co se schovávaj před dětma...hm:)

Danny
24. 10. 2005
Dát tip
požaduješ po nás rozumové vysvětlení něčeho na co je rozum krátký...

Noe1
24. 10. 2005
Dát tip
naprosto jednoduché, divím se že se vůbec ptáš ... trocha biochemických dějů v mozku, nějaké elektochemické impulzy ... a je to

Mirae
24. 10. 2005
Dát tip
v naději

mad_orgasm
24. 10. 2005
Dát tip
achjo!

, lenže láska sa nedá liečiť, hovorí sa- je to teda mor(choroba)?

LaMouette
24. 10. 2005
Dát tip
v cem spociva.. ja doufam, ze v oplackach.. ale ne nejak mots vysokejch.. by dyz se z nich pak negdy ceba i pada.. to mots nebolelo..:-)))

...ku kvetinárke vchádza muž vyberá si kvetiny kvetiny kvetinárka zabalí muž siahne do vrecka vytiahnuť peniaze peniaze za kvetiny no súčasne si siahne na srdce je zrazu celkom iný a je to úžasné že padá na zem Súčasne ako padá na zem sa skotúľajú peniaze a potom kvetiny súčasne s mužom súčasne s peniazmi a kvetinárka stojí tu nad kotúľajúcimi peniazmi nad kvetinami čo sa ničia nad mužom ktorý umiera pravdaže je to všetko veľmi smutné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru