Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Boxer, vězeň, experiment

30. 01. 2001
1
0
2379
Autor
Eternal

Bezhlavě bušil do boxovacího pytle. Rytmické údery levé a pravé. Kožený zevnějšek pytle trpěl pod každým nárazem, ale jeho soudržnost stále nebyla porušena. Stejně o to nešlo. Síla paží znovu zasvištěla vzduchem a úder postrčil zavěšený pytel s pískem až o několik stupňů. Boxer zuřil. Chtěl ho rozbít, ale rukavice mu v tom bránily. Se vztekem je shodil. Blesk adrenalinu zachvátil jeho zpocené tělo. Svaly se znovu vzepjaly. Buch, ples, buch buch buch, plesk. uáááá Marná zápas lidských svalů protrhnout tu měchuřinu. plesk.. uááá tahle rána zabolela v kloubech. Stejně tě rozbiju! Zlost plodí destrukci.. Blesklo mu v hlavě a elektrický náboj v pažních svalech znovu zaútočil na svalovinu a vlna úderů rozpoutala bouři. Bouře neutichla ani když sluníčko vpadlo do tělocvičny. Bylo tam pusto, jen z kouta se ozývalo vzdychání a bouchání do pytle s pískem. Docela hezky zařízená tělocvična boxerů. Pár skříněk, pár pytlů na stěně, možná mají i svá jména, ale kdo by si je pamatoval. Buch buch, plesk.. klouby toho ještě hodně vydrží, možná víc než ten pytel. Pot na čele stékal po kapkách, zrovna tak se mu utvořila řeka mezi lopatkami na zádech. Nevadilo mu to. plesk, buch, plác. uf uf Zastavil se a kontroloval klouby. Přeci jen ten písek uvnitř byl dost těžký. Utřel si zpocené čelo a těžce oddychoval. Blesky v jeho těle na chvilku ustaly, ale bouře se zdaleka neuklidnila. V jeho mysli se začala formovat myšlenka. Zhmotňovala se. Pohlédl na pytel, a zatajil dech. Sílu uvnitř sebe už nekontroloval, chtěl se projevit v destrukci. Ničit, lidská vlastnost, proč jí musím i tady v tělocvičně popírat? Blesk znovu zasáhl.. ale tentokrát to nebylo v jeho těle. V zápětí v nose zacítil štiplavý pach spálené kůže. Sypající se písek na zem šuměl z díry v jakémsi útvaru připomínající vodopád. Bouře neustávala. Oheň. Druhý záblesk. Řach! V křeči padl druhý pytel s pískem, tentokrát se písek rozprskl po tělocvičně. Boxer se soustředil na svou destrukci a v trajektorii jeho hněvu se ocitl další pytel s pískem. Vylétl jazyk bílého blesku, oheň zachvátil celý kožený povrch. Písek zasyčel a na zem dopadávaly kousky křemičitého skla, zataveně dopadal na parkety se syčivým zvukem. Záře rozpáleného písku tentokrát oslnila místnost. Hněv, destrukce, zuřivost se v sále rozmáhala. Těžké činky prskaly jako prskavky, když blesk uhodil i na ně. Parkety pod boxerem začali podivně praskat. Jejich dřevěné jádro začalo vykazovat nestabilitu. Vybavení tělocvičny prskalo a zmítalo se v destrukci během několika vteřin, to podle toho na čem boxer soustředil svůj blesk, rozpoutaný a přesto kontrolovaný živel. „Andreji, psycho-kinetická síla je nadprůměr. To nám pro dnešek stačí, ne?“ „No jasně, zítra začneme s něčím jemnějším. Co třeba si vyzkoušet léčebné schopnosti?“ „Dobrý nápad Andreji. Vypínám stimulátor.“ Už zase jsou tady, Ti v bílém, už mě zase chtějí píchnout tu věc do mých žil, a chtějí abych spal. Ale proč je tu tolik kouře? Jsem nějaký zpocený a buší mě srdce jak o život. Už do mě zase něco napumpovali. Jak já je nenávidím. Jehla stříkačky se zaryla do mužovy paže. Několik chlápků v bílém ho ještě chvilku drželo, potom ho odvlekli do cely. Nesla název Experiment č. 1977. Smutné dveře zapadly a bílá místnost bez vybavení citlivě působila na mužovu duši. Přitiskl se ke zdi a naslouchal jí. Hladil jí, a po tváři mu tekly slzy.
Deltex
05. 02. 2001
Dát tip
Pěkný, jenom možná trochu srozimetlnější a víc popsat postavu! To samé: oslnit ...? :-))) Ale jinak fajn!

StvN
03. 02. 2001
Dát tip
Asi bych neřek nic novýho. Hezký.

Mahoney
31. 01. 2001
Dát tip
skvělé ...ke konci jsem se začínal bát že to zkazíš, ale poslední dvě věty... *!!!

IVANOL
30. 01. 2001
Dát tip
Sílu uvnitř sebe už nekontroloval, chtěl se projevit v destrukci. Ničit, lidská vlastnost, proč jí musím i tady v tělocvičně popírat? ..tyhle dvě věty bych asi prohodil.. ..celkově bych tu postavu víc vykreslil do psychologie prožívání.. ..dobrý styl..,i vystupňování, téma super , líbí

ruby
30. 01. 2001
Dát tip
no zacnu rejpnutim, mistnost asi nelze oslnit. pak si postezuju, ze i me chybi neco zevnitr toho muze. a pak te podle metody cukr a bic, pochvalim, ze je to hezky napsano. a snad i vim proc, nebo si alespon podsouvam sve duvody. koncim zamotavam se.

Eternal
30. 01. 2001
Dát tip
Ruby, hopsáš jak na žhavém uhlí. chichichi :o)) To by ses divila jak hodně lze oslnit místnost. A mimochodem, nemusím v každém svém díle popisovat to samé, když se jedná o toho samého muže. howg

Cody
30. 01. 2001
Dát tip
Ach Etííí, zase zeď?... bílá zeď?...chjo chjo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru