Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínáš?

26. 10. 2005
0
1
3397
Autor
THRoo

O jednom smutném srdci a neopětované lásce...

Vzpomínáš, na ten čas

vzpomínáš, snad přijde zas

vzpomínáš, na ty chvíle

vzpomínáš, choval se mile

vzpomínáš, chceš to znova?

když šeptal krásná slova

básníkům by bral je z úst

to kvůli tobě začal růst

pro tebe trhal obilné klasy

kde jsou ty časy?

Utekly jak voda v potoce

nevzpomeneš si po roce

zapomeň na jeho slova

zapomeň už neřekne je znova


1 názor

IHIVA
23. 11. 2006
Dát tip
Dílko se mi líbilo, jen mám výhrady pro opakování "vzpomínáš" na začátku a pak už ne...Líbí se mi hlavně konec.


Zbora
05. 01. 2006
Dát tip
Tak!

Zbora
18. 12. 2005
Dát tip
Měli bychom, drahá rostlinná kolegině, vymyslet nějakou zázračnou formuli, s kterou vyléčíme bol básníků, jimž jsme se uhnízdili pod skvostem...třeba: Ježiš THRooe, promiň nám to, my si nevšimli, že tady chataříme. Notabene zrovna u Tebe. Už více se to nestane. Tak přísaháme. ...a pofoukat!

Nooo, já nevím, já nejsem na tyto duchabolné výlevy stavěná, ale jestli Ti to udělá dobře, milý drahý kolego, tak třeba může bejt, ale já se pod to nepodepíšu, enem by ses mohl podepsat místo mě, to by pak šlo :-))) a s tou přísahou opatrně, bůh ví, kde by ses pak vocitl.. Ňuf :-))

myslíš špatně.... já nežvatlám .. vedu duchaplnou konzervaci se Zboroušem, ale on se chudinka malá ušmudlaná moc nechytá... to má z toho chlastu...chjo

THRoo
14. 12. 2005
Dát tip
Já myslel, že si lidi povídaj takovýhle žvásty na chatu a pokecu, nebo ne?

Zbora
14. 12. 2005
Dát tip
Lidi možná, ne tak kytky.

Zbora
13. 12. 2005
Dát tip
To je fakt, je to problém filosofa, sem se šeredně seknul, promiň.

počkej, Ty ses seknul? a co sis usekl? to muselo bolet, chudáčku malej.... a té krve, viď? fůůů, fůůůů, hlaď, hlaď...lepší?

Si ňákej chytrej, ne... Můj problém to není:-)

ech.... filosof? To na filosofa stačí jedna věta? Tak to já už musím být ňákej filosof Ti povím.

Zbora
07. 12. 2005
Dát tip
Záleží na tom jaká věta...to je právě Tvůj problém :o)))))))))))))

Zbora
06. 12. 2005
Dát tip
Myslíš? Bych řek, že ne, prostě konstatoval jak se věci mají. Je to nejspíš ňákej filosof.

Zbora
30. 11. 2005
Dát tip
Myslel jsem, že ho ty dvě tečky suplují.

ale houbelec suplují.... ale je fakt, že až teď sem si těch dvou všimnula... tak mám dojem, jestli nám THRoo nechtěl něco naznačit :-))

Zboroušku, to je věta oznamovací, ne tázací... za tázací se dělá otazník :-))

THRoo
23. 11. 2005
Dát tip
Tak ste pokecali..

Zbora
23. 11. 2005
Dát tip
Dobře, díky za optání THRoooe

jooo, tak to jooo... to bych mohla.... se pomažu feferonkama a budu eště ostřejší... :-))

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
Tak to budeš nejostřejší květinka na světě!!! :o))))

jooo..... budu řezat co se bude dát....seřežu Tě do kozelce :-))

si myslíš, že mám zrak jak orel nebo kterej to byl kurňa pták? a za tím foťákem předpokládám si Ty, viď?

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Tys mě poznala...jakto, vždyť nejsem vůbec vidět.

po čichu....páč nic jinýho takovýho by nikdo sem strčit nemohl akorát ty, toteme :-))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Jak víš, že jsem kmenový náčelník??? ...mimochodem...hezkou moc češtinu máš Ty.

jmenovej nátělník? páni, Ti tedy nezávidím... furt musíš bejt někde mimoň.. btw: esliva to nebude tím, že je to moravština... :-))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Aha...promiň, že jsem to nepoznal. Valaško!

nésu Valaška.... co su nějakej koláč či čo?

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Valaška je sekyrka...to je přenesený význam...jakože jsi ostrá!

Zbora
17. 11. 2005
Dát tip
Tak...to je ze Sicílie...ta paní v tom druhém okně prvního baráčku zleva je Vesuvanka.

necháš doufám, na posouzení mi.... co doporučuješ bo nedoporučuješ, je mi putna, tak se nevymlouvej a pošli je, opotřebovanče...

Zbora
15. 11. 2005
Dát tip
Dobře, jdu hledat.

noo, tak to sem zvědavá, jestli ho ještě někdy tady uvidím... jak ho znám, se zapomene hned na chodbě...

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
To víš...inventář stárne a procovní nástroje jsou opotřebované...všechno to vrže a skřípe...s takovým materiálem už se nedá dělat kariéra. A Ty chceš eště vidět fotky jo...no to bych radši ani nedoporučoval...není to hezký pohled.

Zbora
10. 11. 2005
Dát tip
Hledám Ty fotky...ale mam tady hroznej bordel

noo, s tím Tvým bordelem bys měl něco udělat, páč už je stejně prodělečnej... tak nehledej bordel, najdi fotky... :-)

Zbora
09. 11. 2005
Dát tip
tak to moment!

proč zas moment?

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
Vskutku pekelnost :o)

až tak hluboko sis sáhl? .-))

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
Ne, byl jsem s Vesuvankou na Etně.

a jak tam bylo? taky bych si dala kousek tepla....ňuf

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
Sirnatě.

už zase... a nějaký fotky?

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
No jasně, pošli mi nějaký tvoje fotky...třeba jak stojíš před tim zrcadlem.

já Ti nic posílat necuuu.....já ci vod Tebe z té síry fotky.... já přd zrcadlem ne to... nejsem ouchylka, ne?!

ech, to Ti muselo bejt hodně špatně :-)) to sou promile v krvi? .-))

kousků? piva? :-))) hehe..... já nemyslela ne ten časpopis Velkeeej... :-))

THRoo
04. 11. 2005
Dát tip
Já tebou vyjmenované časopisy taky nečtu, ale to už je jedno, že?

Já prosím čtu ženu a život, ale nic takového sem tam nečetla... :-))))

THRoo
03. 11. 2005
Dát tip
Děkuji za vzácná slova kritiky, konečně slyším nějaký neovlivněný názor. Sem rád, že jste mě zařadili do klubu, kde jsou jen skvosty :))) Je zajímavé, že lidi z venku to hodnotí jiným způsobem, podrobím to hlubší analýze. Přesto vám všem moc děkuji

Prokletí
27. 10. 2005
Dát tip
Květinko: Mi napadá... když jsme se tuhle bavili o dlouhým Krátkým - není tohle přímo jemu věnováno? viz "kvůli tobě začal růst" "básníkům by bral je z úst" (viz Bítov) emní? m.

Proklííí.... to je fakt věnováno... úplně a doslova .-)) jinak k básni bo co to je... :-)) podprůměrné rýmy, jedno klišé na druhém.... prostě... brak?! :-) a děkuji Ti drahý milý za přínos do ekzémků.....si zasloužíš :-)*

vidíš, nadpis sem přehlídla....to je úžasné:-)))

LeSangBleu
26. 10. 2005
Dát tip
Neuraž se, ale připadá mi to trochu povrchní. V každém případě tím ale nemíním, že se jendá o špatné dílo!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru