Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I takový je život...

27. 10. 2005
1
0
1909
Autor
Cookie

not about me:-)))

Lidský osud...?

Dívala se z okna, po kterém stékaly krůpěje letního deštíku a hlavou jí proudily myšlenky

...proč?

Hlavní otázka

...!

Žádná odpověď

tohle jí vždycky uklidňovalo...stříbrné slzy nahrazovaly její vlastní, které už vyždímané slzné kanálky nedokázaly produkovat a ona se mohla jen dívat a závidět...závidět slzám svobodu, kterou ona neměla...závidět možnost volby, kterou svoboda dávala a kterou ona nemá...PROČ?!...přestala myslet a jen tiše pozorovala stále hustší déšť vpíjející se do spár mezi jednotlivými kachlemi chodníku...pomalým a trochu líným pohybem otevřela okno a vnímala chladivé a uklidňující doteky na svých natažených dlaních...cítila jak její mysl zaplavuje klid a jediné co si přála bylo stát se součástí toho osvobozujícího deště...síla myšlenky ji strhla k činu a ona se - slabá a bezbranná vrhla ven...v letu rozepjala ruce jako křídla plachtícího ptáka a padla obličejem k zemi...

...konec, žádné pocity...jen kaluž krve vpíjející se teď do spár v chodníku a měnící barvu bledého deště na světle rudou...smrt s usměvem na tváři, chladná a krásná...tak osvobozující...

...a opilý manžel stále zuřivě bijící pěstmi do dveří...


s_manga
12. 11. 2005
Dát tip
začátek mi přišel jako tisíce dalších podobných alestřed vylepšil na jedničku i ten konec který tu byl už taky několikrát, překvapilo to, má to hloubku, pro mě

Cookie
12. 11. 2005
Dát tip
Děkuju moc...to potěší víc než tisíc tipů....že to někoho osloví:-)))

tone
29. 10. 2005
Dát tip
..snad zemrela driv nez dopadla na zem...

Cookie
29. 10. 2005
Dát tip
jako že ju kleplo?....ale to těžký přej jí to!

tone
29. 10. 2005
Dát tip
jo to se fakt stava!..že zemřeš strachem už během letu..

Cookie
29. 10. 2005
Dát tip
tak to je kalba....až budu mát splína tak to vyzkouším!:-)))

tone
29. 10. 2005
Dát tip
to si nech pro jinci prilezitost nez jen pro splina jelikoz to budes moct vyzkouset pouze a jenom jednou:-)

Cookie
29. 10. 2005
Dát tip
to dá rozum, ale emoce jsou emoce!:-(((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru