Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

28. října (1943)

28. 10. 2005
14
0
6061
Autor
Noe1

loď Eldridge před experimentem

 

V Philadelphii prý na čas docela

válečná loď Eldridge zmizela.

 

Co na tom,  na vojně div to není

co mi však nejde na rozum

je její objevení.

 

obrazek [http://noe1.wz.cz/lod-po.jpg]

loď Eldridge při experimentu

 

obrazek [http://www.softwareartist.net/PHILEXP/NA_Eldridge_44_04.jpg]

loď Eldridge po experimentu


perfektní :) *

ch_34
01. 12. 2005
Dát tip
no.. aspoň ten odkaz by moh' bejt na jiné obrázky... je to píčovina... a tak aspoň Zetorův příspěvek za něco stál

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
Děkuji moc za návštěvu a za názory. Zvlášť podnětnou vnímám hypotézu kolegy Zetora !!!! Pokračování debaty na toto téma viz jan(kova) kritika a moje odpověď Pravda vo lodi Eldridge

Delahaye
29. 10. 2005
Dát tip
zajímavý ... pravda bude asi někde uprostřed nikde nepíšou, co bylo zdrojem toho magnetického (?) "pole" nicméně utajit se jim to povedlo tedy precizně (p.s. taky mohlo jít o zkoušku nové zbraně a pak by bylo logické, že se nechlubili tím, že US NAVY corps byly pokusným králíkem ...)

K_Anče
28. 10. 2005
Dát tip
mně je to putna /upito/ a líbí se mi vobrásky

jasnej tip

papouch
28. 10. 2005
Dát tip
je to tak... Jo! A napiš taky něco vo tom, že atomka, co padla na Hirošimu, byla německé výroby, kterou amíci ukradli hotovou v Péneminde, teprv ta druhá že byla emérická, vokopčená.. :-)

papouch
28. 10. 2005
Dát tip
ještě k tématu .. vono na vojně toho mizí i víc, já když byl na vojně, tak mizel benzín, konzervy, boty, hliníkové součástky a dokonce i celý BVPčko... S opětným objevováním těch věcí to ale bylo různý. To BVP se objevilo ve sběrně železnýho šrotu; to ostatní se ale už nenašlo... .-)) Zato se na posádce objevovalo strašný množství chlastu.. :-) Ale stejně ... Nechat zmizet BVPčko, to je sice kumšt, ale na amíky jsme neměli, nechat zmizet loď, to musel bejt asi ňákej Kaprfíld, ne?? :-) Dost by mne zajímalo, kolik za ni ve šrotu dostali...

papouch
28. 10. 2005
Dát tip
(pro mladší ročníky - BVP = bojové vozidlo pěchoty, neboli obrněný transportér)

vesuvanka
28. 10. 2005
Dát tip
zajímavé.... TIP

slonovina2
28. 10. 2005
Dát tip
+

Smetiprach
28. 10. 2005
Dát tip
jsem rozhořčen na nejvyšší míru... má reakce je k dispozici na hlavní stránce... :-) *

KayTee
28. 10. 2005
Dát tip
hehe a já myslela, že budeš dneska psát o jiné významné události :-))))))))) *

Zetor
28. 10. 2005
Dát tip

Zetor
28. 10. 2005
Dát tip

Cookie
28. 10. 2005
Dát tip
to mi zní jako další řípad Bermuda syndrome

Induan
28. 10. 2005
Dát tip
No tak ve skutečnosti šlo o praktické využití Einsteinovy teorie jednotného pole a sám na tom projektu rok spolupracoval (rozhodně byl v té době na výplatních listinách té části armády, která se tímhle zabývala) Následkem experimentu loď nezmizela, ale přenesla se do několik stovek mil vzdáleného přístavu a po několika hodinách se opět vrátila na místo. Při tomto experimentu a po něm zemřela většina její posádky a to dost bizardním způsobem. Podle svědků se námořníci náhodně objevovali na různých místech, s popáleninami apod. Jeden z nich prošel zdí a zmizel, jiný se po znovuobjevení lodě našel zapuštěný do její paluby a podobně. V podstatě na tom experimentu nebylo nic veselého, dopadl katastrofálně úspěšně a jestli je to všechno pravda se do dnes hádají záhadologové na celém světě. Ale čistě teoreticky to možné je a byl to rozhodně právě Einstein, kdo tuto teorii vymyslel a pomáhal v praxi vyzkoušet její důsledky. A později prý prohlásil, že pokus o uvedení této teorie do praxe byl jeden z jeho největších životních omylů. Mysleme si co chceme, na každém šprochu je pravdy trochu.

Cookie
28. 10. 2005
Dát tip
No...tak to je lepší než Bermudy...každopádně díky za osvětlení situace, už vím, že nechci být námořníkem...

Induan
28. 10. 2005
Dát tip
asi nejlepčí článek na toto téma je tady: http://ova.comp.cz/sci-fi/nonfiction/nonfiction3.htm

vesuvanka
28. 10. 2005
Dát tip
Induan - díky

Induan
28. 10. 2005
Dát tip
nz

pozorovatel
27. 10. 2005
Dát tip
to je pokus toho vědce, kterýho nakonec zabili? a jsi podvodník:)))) tys ji zamaloval!

Noe1
27. 10. 2005
Dát tip
pozor: pššššššt ... to je tajný, všechno kolem toho experimentu je tajný, abylo, a bude !!! ale natočili podle toho díl X-files :-))))))

pozorovatel
27. 10. 2005
Dát tip
nám o tom vyprávěla fyzikářka... ale řikala, že přemisťovali loď..nebo něco s časem či co.. tak nevim, jestli to je to samý *

Noe1
27. 10. 2005
Dát tip
je, ale spíš bych řekl že je to jen báchorka :-))) menuje se to "Philadelphia experiment", dyž tak si to hoď do vyhledávače :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru