Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kredenc

27. 10. 2005
1
0
1177

"Nemám rada keď sa neholíš."zasa zarý/ípala.

"Čo máš proti môjmu bajusu?"

"To, že keď ma bozkáš tak ma skôr kušeš."

"Ale potom mám jebáky a to mi vadí viac ako keď ťa niečo kuše?"

"Som ti kúpila tú mastičku na akné."

"Je na piču." no a to sme pomaly prechádzali do hádky. Oči jej začali bojovne poskakovať a svietiť. To som už vedel, že bude spať u Lucie.

"Takto so mnou nehovor. Vieš, že si to od teba nezaslúžim." a začala do mňa štuchať s palcom.

"Joj, vieš že ma tento svet jebe celý deň a keď prídem domov k tebe, tak chcem trchu kľudu. A ty mi tu začneš hovoriť o mojich fúzoch, na ktorých ti všetko vadí. Pochop, že si pre mňa všetko. Tak sa na mňa tak nechmúr a už sa usmej."

 

 úsmev

 

 Zavolal som Kredencovi či nejde na pivo. Ten zavolal Miňovi. Miňo poslal SMS Kamile. Nakoniec prišlo do našej Pifčárne asi so 20 spolužiakov. Zábava kradovala do ťažko mínusových hodnôt až sme sa o 23-tej hodine rozpŕchli do domovov v mierne podnapitom stave.

 "No poď." ozvalo sa keď som otvoril dvere.

Prišiel som k nej a ona mi dala bozk na čelo.

"Dobrú."


aha.už chapem... ...ďakujem...

neni zač


prečo dávaš prázdne kritiky?

protože jenom nebylo už co říct

zaki
28. 10. 2005
Dát tip
monte carlo...:)

Kotrí to bol, ktorí mi dal tip?! som rozčúlený a roztúžený!!!!-všetko s mierou...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru