Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

taková úchylná pohádka

28. 10. 2005
3
4
5903
Autor
Cookie

taková malá úchylnost, kterou jsem kdysi napsala spolubydlícím na intru a četla jako pohádku na dobrou noc...jo jo...kde jsou ty časy:-)))

Taková úchylná pohádka

 

Žila byla v jednom malém panelákovém domečku v České republice jedna neesteticky vyhlížející žena, která si zoufale přála stát se matkou. Po několika neúspěšných pokusech o sbalení pořádného chlapa pochopila, že její biologické hodiny už dotikávají, vykašlala se na naději, že by synáček či dceruška mohli být krásní alespoň po tatínkovi a znásilnila prvního dementního ožralu, který vyšel ze zaplivané hospody Jebačka.

Poněkud degenerované semínko vzklíčilo a devět měsíců od této události se ohyzdné mamince narodil synáček...přešťastná matka dala vytouženému potomkovi jméno Pepa a těšila se z faktu, že synek nemá nepěkný obličej po matce...popravdě řečeno, Pepík neměl žádný obličej...no vlastně ani hlavičku...opomenula jsem totiž fakt, že se hošík narodil v roce 1985 a to právě v době, kdy vybouchla jedna nejmenovaná atomová elektrárna. Jeho matka se totiž v době této katastrofy, řídíc se profláknutým heslem - ve správnou dobu na správném místě - nacházela v této krajině na dovolené a i když odolnou ženštinu teplota...ehmmm...podobná teplotě vysoké pece, ve které se taví železo, neskolila, navždy poznamenala prenatální vývoj jejího potomka.

No nic...léta plynula jedno po druhém a matka s láskou opečovávala svého milovaného potomka, který si na to, že prakticky vznikl spojením sémě dementného ožralého staříka a matky, odporné až hanba, plus neopomeňme takovou drobnost, že v hlavě, kterou neměl se nachází mozek...vedl ve škole nadprůměrně dobře a ohromoval svou nehorázně odpuzující matku velmi kvalitními školními výsledky a časem to dotáhl až na podsvětím úznávaného právníka (to když dokázal italského mafiánského bosse Jonnyho Špagetku zvaného též Zabijutěkdyžminedáš sprostit všech obvinění v případě 18 vražd jeho dvorních prostitutek).

Člověk by řekl, že by si teď Pepa měl žít jako prase v žitě...no ne že ne...to nebudeme popírat, ale jedna věc mu pořád chyběla...byla to láska...neustále trpěl komplexem méněcennosti, protože se mu dívky posmívaly mnohem víc než Láďovi (ten má velkou hlavu, jak pytel od banánů) . Přesto doufal, že jednou natrefí na dívku. které jeho...ehmmmm...řekněme nedostatek vadit nebude...no a štěstí se na něj nakonec úsmálo a našel ji - jmenovala se Esmeralada. Díky svému novému postu a velice nezanedbatelným výplatám mohl nakonec udělat radost i své matce, hororové to ženě, a poskytl jí obrovskou finanční částku na kompletní chirurgickou přestavbu celého jejího vzezření...operace dopadla tak výborně, že matku nikdo nepoznal a ona si mohla konečně začít divoce sexuálně užívat....a všichni žili šťastně až do smrti.


4 názory

Cookie
15. 05. 2007
Dát tip
mé ranné, dílko, co po mě chceš:-))) JJ, enomže Pepík už je zadanej a on se jen tak do někoho nezakouká, chlapec ušatá:-))) díky díky:-)))

Cookie
29. 01. 2007
Dát tip
jj:)diky

Malá_Holka
25. 01. 2007
Dát tip
víc než Láďovi (ten má velkou hlavu, jak pytel od banánů). Dobrýýý :)))

Cookie
12. 11. 2005
Dát tip
Ach jo...proč nikdo nerozumí mé tvorbě?....dyť to zas tak úchylácký néjni...ne:-)))?

s_manga
12. 11. 2005
Dát tip
to bylo pěkné a opravdu vtipné málokdy se tu vidí něco veselého, černohumorného :o) - ale neříkám že by to nešlo slohově ještě upravit ale já bych to neuměl ale někdo určitě ju :o))

Cookie
12. 11. 2005
Dát tip
Tys mě dnes VELMI potěšil a mé tipy zněkolikanásobli...mno...na slohu budu ještě pracovat....thanx

Cookie
29. 10. 2005
Dát tip
děkuji mnohokrát:-)))

Empty
29. 10. 2005
Dát tip
Mno, docela vtipný příběh. Podobné jsem psával kolem 12. roku:-)

hastrman
29. 10. 2005
Dát tip
zaplaťpánbůže jsou pryč :-P

Cookie
29. 10. 2005
Dát tip
šak já právě taky.....neee....to mi bylo 14

Cookie
29. 10. 2005
Dát tip
všechno pomine!

zelva
28. 10. 2005
Dát tip
to fakt nemá chybu...tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru