Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Raklemat

Výběr: Lucie_Plocová, vesuvanka
28. 10. 2005
7
0
1773
Autor
pekylau

 

´´Co tady děláš!?´´

Nevěděla.

 Poskakovala rozpustile a beztarostnost kolem ní zářila jak slunce na obloze.

 

´´Kam jdeš!?´´

Nevěděla.

Roztáhla křídla a celičký svět byl rázem malým míčkem, kuličkou, zrníčkem uprostřed velikého lánu.

 

´´Co chceš!?´´

Nevěděla.

Jen  té výšky jakoby se náhle trochu zalekla.

 

´´Co máš!?´´

Nevěděla.

Snad měla málo, možná celý svět.

Ten do kapsy.

 

´´Co dáš!?´´

Nevěděla.

Nedala nic.

 

A přesto jí nakonec vůbec nic nezůstalo.   


Andulka
30. 12. 2005
Dát tip
:-) je to hrave, mile.....jen nevim, jestli souhlasim s tim koncem....:-) ja bych rekla....ze ji zustalo vsechno....:-)

pekylau
23. 12. 2005
Dát tip
Už jsem Ti dnes napsal mnohé .... děkuji Ti vesuvanko.

Výborně napsané. A jen tak na okraj, často je lepší nevědět, člověk bývá šťastnější... tip

pekylau
22. 12. 2005
Dát tip
Lucie - proslzelou tastaturou vytukávám svůj dík. Těžko bych světu slovy vysvětloval, proč si právě tvého ocenění tak cením [´´lepší nevědět,´´ jak sama říkáš]. Hezké Vánoce.

vesuvanka
22. 12. 2005
Dát tip
krásně napsané, zaujalo mě moc.... někdy je opravdu lépe nevědět.... TIP a V

pekylau
08. 11. 2005
Dát tip
Lakrov - ´´Zůstalo nám něco.´´ - Tak já se tady snažím a ty to vystihneš jednou větou. Co mi ted vlastně zůstalo. Díky vám.

Lakrov
31. 10. 2005
Dát tip
Třeba vůbec nebyla holka, ale jen bytost, o které si můžeme udělat nějakou představu. Možná, že ta představa byla nesprávná. Možná jí přece jen něco zůstalo. Zůstalo něco nám?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru