Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmije

30. 01. 2001
9
7
4293
Autor
Had

Mé hovory se zvířaty

Stál jsem strnule sehnutý u pařezu, jenž byl pařezem už asi hodně dlouho, neboť jeho dřevitá struktura byla notně vyschlá. Ve vzdálenosti asi dvaceti centimetrů od mé hlavy se nalézala zmije a hleděla mi uhrančivě do očí. Zrovna jsem přemýšlel, co komu odkážu ve své poslední vůli, když tu zmije povídá : "Proč se člověče nenarovnáš ?" "Jo, já se narovnám a ty mě kousneš !" odpověděl jsem a dál nehnutě hypnotizoval pařez. Zmije řekla, že mám pravdu, ale do nekonečna tu přece stát nemůžeme. Pokrčil jsem opatrně rameny. "Tak se odplaz." pokusil jsem se navrhnout. Zmije řekla, že to nejde, neboť jen by se pohnula tak bych jí ublížil. Pokusil jsem se jí upozornit, že nemám čím, ale pak jsem si uvědomil, že držím v ruce sekeru, kterou jsem se právě chystal odetnout suchou větev z pařezu. Začalo se stmívat. "Za chvíli už bude tma." řekl jsem "Hmm." odvětila zmije a dál nehnutě sledovala moji osobu. Přišla noc. Pak se rozednilo a zmije byla pryč. Příšerně mne bolely záda. Někdy si to zkuste, stát celou noc v předklonu.

7 názorů

Had
06. 05. 2012
Dát tip
:o) ....je fajn cítit "stejnou krevní skupinu"

Toscana
10. 08. 2011
Dát tip
to je dobře, ti zvláštní jsou totiž zajímaví a nejsou ani trochu nudní - to si hejčkej a neměň to! ;-)

Had
10. 08. 2011
Dát tip
"malý princ zmizel, z Tracyho tygra zůstal stín, Mauglí má krize, Pů má splín, jsme zkrátka trochu zvláštní tým" ;o))) ...děkuju

Toscana
10. 08. 2011
Dát tip
Mi to stejně jako Alešovi tak trochu připomíná Malého prince - asi to bude tím, že to je podobně laskavé, čtení jako pohlazení. *t

Had
02. 08. 2011
Dát tip
:o) hezká asociace :o) ....díky

jako by to navazovalo na Malého prince...

Šimi
29. 11. 2001
Dát tip
Mně se to náhodou líbí,mám rád věci na zamyšlení,ale nikdy by mne nenapadlo si s tou zmijí povídat,jsem člověk,který by se rychle rozhodl i s rizikem kousnutí

uranium
21. 08. 2001
Dát tip
TOhle se mě líbí, má to to, co bych tam já rád taky měl, není jenom pičovinka ale je to taková noblesní pičovinka.

alina
30. 07. 2001
Dát tip
:o)))))

alina
30. 07. 2001
Dát tip
aví

suva
16. 04. 2001
Dát tip
no, já bzch se asi už nenarovnala...

Yeziiinka
04. 02. 2001
Dát tip
Jednou z lesa domů se nesa... Sqělý :)))

Bacil
31. 01. 2001
Dát tip
Záda bolela, ne bolely, ale jinak to má něco do sebe.

Šílená
31. 01. 2001
Dát tip
:o))) ach jo...

replika
30. 01. 2001
Dát tip
cha cha, ty jsi celou dobu stál, a zmije ležela :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru