Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínám

30. 10. 2005
0
0
2983
Autor
BATerik

Lásko moje jediná
jsem jak smyslů zbavená...
Vzpomínám na ty krásné chvíle,
když si mi šeptal Miluju Tě
Když jsme se spolu líbali
a lásku svou si vyznali
Jak jsme se krásně mazlili
a jeden druhého si vážili
Jak si mě hladil po těle
a vnikal do mě nesměle
Byli jsme tak štastný pár ...
tak pročpak mi Tě osud vzal..
Byli jsme dvě jasné hvězdy na obloze
a patřili jsme jenom k sobě...
Pročpak jsi mě opustil
moc si mě tím zaskočil..
Navždy Tě však budu milovat...
i po tom všem co jsi mě nechal prožívat...
tak, lek, nelek, to už se stejně nedovíme, ný? Měl si vzít tu, helmu a brýle hodně černé...tak

Zbora
06. 02. 2006
Dát tip
Jestli on se Tě nelek a poplačeňě neuskočil.

se neměl předbíhat..... dobře mu tak... a navíc se měl rozhlídnout a ne bezhlavě vletět pod kolo..

Zbora
20. 01. 2006
Dát tip
Se nediv, když leží přejetej na silnici...to je pak nefér závod.

úplně normálně.... náhodou ani hlemýžď mi nestačí....

ale má úpony a Ty rostou jak z vody, což nahrazuje málocenné nohy.... neznabohu!

Zbora
06. 01. 2006
Dát tip
Zajímalo by mě, jak na úponech pospícháš do sámošky.

Zbora
05. 01. 2006
Dát tip
Kytka nemůže nikoho dohnat, neb nemá nožičky.

Zbora
18. 12. 2005
Dát tip
Zato kytka rozkvete do moudrosti...než jí nějaký hloupý prase spase.

kolikrát Ti mám říkat, že prase kytky nejí, jsou pro něho málo výživné, víme! noo, mám dojem, že už do moudrosti nerozkete, někde se zabrzdila a už to nedožene :-/

ano, každý malý je hloupý, ale až vyrostou, tak sou inteligentní a chytří, tedy jak kdo... prase zůstane hloupoučkým do smrti.. to je úděl...

Zbora
14. 12. 2005
Dát tip
prasetečka, myslela si prasátečka, žejo. No to jsou malá hloupá prasátka, něco jako malá květinka.

Zbora
13. 12. 2005
Dát tip
Neni prase jako prase!!!

prase je prostě prase.. tečka

Noe1
13. 12. 2005
Dát tip
perla ...

si trdlo....fakt že jo...já už to nebudu omýlat furt dokola.... ale dobrá, naposledy: není kytka jako kytka!

Blink... si čuně s prasátkem dohromady... a to prasátko u nás je jenom Sárinka.... takže když to tak převedu, tak nejsi prasátko, ale prase.

Zbora
07. 12. 2005
Dát tip
Snažil jsem se spočítat, kolikanásobně má prase větší inteligenci než kytka...došel jsem k závěru, že je to nespočitatelné, neb kytka neoplývá mozkem.

Zbora
06. 12. 2005
Dát tip
Jsem...ale nikomu to neřikej...prej je to prasárna rejpat se v nose...ale když mně to tolik chutná.

Zbora
30. 11. 2005
Dát tip
Ano...už se těším až přiletí zpět z teplých krajů

Ty seš holubář? By se vůbec vrátili, víme?!

a hlavně svoje, viď :-))

Zbora
23. 11. 2005
Dát tip
Máme rádi ptáčky!

a čím mám strašit...? a neříkej mi jedovoko, taliáne!

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
Ptačí chřipkou.

další takovej podivnej a jinej... co dnes fut s tou ptákovou chřipkou máte??

nefouká a kolikrát Ti budu vysvětlovat, že nejsem skleníkovej efekt! hele, legendární to příspěvek :-))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Ano ano...to jest on...jaká byla cesta nočními šalinamy? A co v Zoó...a vůbec...už nepřijedeš?

byla docela v poho, dokonce nás nikdo nevobtěžoval skoro... :-)) lehla sem a spala sem jak zabitá do půl 1. a do zoo se mnou nikdo nechtěl jít, tak sme šli pak do kína...:-)) ale jo, zase někdy možná přijedu :-))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Hurá!!!...ve mně by se krve nedořezal, když jsi řekla: "Tak, my se vidíme naposled" ...sem si řikal: "a jéje, to jsem zase něco přehnal"...a bylo mi moc smutno.

kecko :-))) to jenom kdyby si pak zase rači někde honil.....sršně, víš .-)) nepřehnal, dyť ses mi vůbec nevěnoval :-))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Dej pokoj...to bychom se museli sejít o samotě...tak až příště přijedeš, tak já doma řeknu, že přijede teta z Uzbekistánu...a vyrazíme někam, jo? :o))))

pokoj Ti nedám, sama mám malej... bych se jako eště měla dělit, jo? pcheee.. tůůůdleee.... hehe... jooo, takže přeneseno do mých slov... půjdeš honit sršně bo cos to dělal minule :-)))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Nestraš sršněm...jedovko!

Zbora
17. 11. 2005
Dát tip
O tom, že Ti fouká do skleníku, přeci.

LastHope
16. 11. 2005
Dát tip
damn!!!! what da fuck is this:-D vocap hír?gfakt nástro pekla tahle básnička.......myslim že sis to rozmejšlela dlouho než si to sem nazvracela...Vzpomínky na polňačku asi oukej(vzkazuje Martina Adamcová)

Beketamon
16. 11. 2005
Dát tip
Tak to jo!!!!!! Bráško, ty už se neprojevuj, se musim stydět že máme stejný rodiče.......

Zboroušku.... o kom to mluvíš? nebo si vedeš monolog? chudáčku, to je fakt na hospital....hmmm

Zbora
15. 11. 2005
Dát tip
Vážně je to neštěstí...taková mladá a nadějná...a všechno fuč...nepravost světem vládne.

cože? prosím Tě broučku, uklidni se a řekni mi sakra vo čem tu mluvíš!

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Ale porád jsem na tom líp než holčička, která si myslí, že je květina...a ještě k tomu kouzelná...takovou schízu jsem ještě ve své odborné praxi nezažil.

Zbora
10. 11. 2005
Dát tip
Okap nech ležet...jasný? Normální nejsem, děkuji za optání...polívko.

není a just ho zvednuuu.... sakra, to je průser, von nejni normální... ťuťuuu....

Zbora
09. 11. 2005
Dát tip
Kdyžtak, jestli můžu poprosit, tak místo pěny nudle a trošku přisolit...i když to vlastně asi nebude třeba...pokud se dostatečně potíš.

seš normálně nechutnej.. blink.... je mi zle....a Tobě musí bejt taky, esli si normální.....okapeee

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
Čirá pornografie...nemá k tomu autorka i něco fotek...bychom si to mohli lépe představovat?

pornografie? to je co? :-))

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
To je když se svlíkneš a postavíš se před zrcadlo.

to je pornografie? já se neslíkám, Ty jo? Seš nechutneeej...

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
Nechutná asi budeš Ty, když se nesvlíkáš...jak to třeba řešíš, když jdeš na záchod, případně když se deš vykoupat...koupeš se vlastně? ...a oblečená?

nooo, neslíkám se před zrcadlem, trdlo.... jinak se koupu jednou za půl roku, to musí stačit, ne?!

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
Jasně...až se budeš příště koupat, dej mi prosím avi...přijedu si pro polivku.

pro polívku? co sem kuře? bych ze sebe dělala vývar?

sorry, nič moc. ja tiež niesom veľký rým-ar, ale toto mi moc nesadlo.

Prokletí
31. 10. 2005
Dát tip
když pak do mě vnikal jako hejkal hýkal (básn. střeva vý*al) Náhodou, je to lepčejší než Gutalax... a zdáčo ;o) m.

Proklíí... kde Ty na to chodíš chlapče :-))) já bych tedy raději ten gutalax, ten pročistí jenom střeva... a ne vymyje mozek :-))

hastrman
30. 10. 2005
Dát tip
já už vážně nemůžu - pokud ti je, Terezko míň než max. 16, pak se předem omlouvám za to, co napíšu - číst tyhle sladkobolný sračky, já už z toho mám ekzém i na zubech... to už je fakt moc, sory :-(

K_Anče
30. 10. 2005
Dát tip
tohleto "vzpomínám/e/"..už někde sem viděla...

Induan
30. 10. 2005
Dát tip
Jako výlev citů fajn, ale umělecká hodnota chybí. Takhle blbě jsem to psával i já. Pak jsem od tohohle typu prudění úplně upustil.

Furthimwald
30. 10. 2005
Dát tip
nejsem si zcela jist

Nemi
30. 10. 2005
Dát tip
bohužel..moc laciný rýmy:-(

Smetiprach
30. 10. 2005
Dát tip
Slečno autorko, četla jste někdy poezii? Zkuste to prosím, tady máte jeden tip, třeba vám to pomůže: http://www.sweb.cz/antologie/ Já jen tiše doufám, že vám není 16, ale maximálně tak 10 let. V opačném případě je takový nedostatek vkusu a sebekritiky vskutku zarážející.... alte: tohle mi nedělej, Pišta poprskal celej monitor a Yorick zhnuseně usnul... tohle je rovnou na patolku, pane Mráček... dream: a ty mi budeš říkat, že si nejsi jistá... tohle je přesně to, o čem jsem mluvil...

Smetiprach
30. 10. 2005
Dát tip
dream: nikoliv Evi, to je na tom možná nejhorší, já mám pocit (a nejenom u téhle autorky) že už v desíti čtou Bravogirl a potom, s fantazií dětem vlastní, píšou takovéhle bláboly.. :-))

huaaaa.... já myslím, že není potřeba se k tomu nějak dalekosáhle vyjadřovaaat.... prostě kýč na kýči.....a vůbec.... mám vyrážku už i na palci u nohy....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru