Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Saturday Night Fever...

30. 01. 2001
1
0
588
Autor
Mazlivec

Věnováno Páje Kdo to zažil, snad mě pochopí a kdo ne, ať hodí kamenem

Saturday Night Fever… A teď jsme tu leželi malinko opilí,ještě míň nesmělí dva cizinci v neznámé posteli a oba jsme věděli. A tak jsme doufali kousali,křičeli,líbali a bránili se umřít, už celí zoufalí… Když jsme pak leželi po tý noci probdělý tramvaje zvonily tou ospalou nedělí A oba jsme věděli, že trošku to zabolí, až ráno škodolibě trhne za záchranné pondělí…
per_zay
31. 01. 2001
Dát tip
Saturday Nights For Ever !..

Vyjan
30. 01. 2001
Dát tip
Chápu, kamenem neházím. Ale ještě by to chtělo vypilovat.

Pája
30. 01. 2001
Dát tip
Milý Mazlivče, dávám ti Tip, protože je to věnováno mně a úplně se mi to podobá. Pořád malnko opilá, kousající, zoufalá, bránící se. Bydlím tam, kde jezdí pod okny tramvaje, každý den je pro mě škodolibé trhnutí (každý den je jakoby pondělí). A bolí. A děkuju. A jsem cizinec v neznámé posteli.

Erwin
30. 01. 2001
Dát tip
Sonatina: láska...tak to jsi moc nepochopila nebo něco takového nezažila. Jo,připomíná mi to některé staré úlety,cool záležitosti...líbí, chce to vypilovat,ale s předstihem...tip...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru