Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SAMA

Výběr: hai_mal
31. 10. 2005
14
2
5054
Autor
eleja

stýskáš se mi

a v křivých dálkách

bojím se Tě rozeznat

jsem tichou nevděčnicí

a vzpomínkou příštích smutků

 

mlčky a pokorně

budu se rouhat

pro Tebe


2 názory

Ó
02. 01. 2007
Dát tip
...jsem tichou nevděčnicí...moc dobrý...

Štírka
28. 12. 2006
Dát tip
líbí...t*

Čajovník
14. 01. 2006
Dát tip
Hezké. Líbí se mi to.

assez
28. 11. 2005
Dát tip
no prece jsem to ja....hned sem to uhadla :-)))

assez
28. 11. 2005
Dát tip
no prece jsem to ja....hned sem to uhadla :-)))

Honza_Princ
20. 11. 2005
Dát tip
líbí ale je to jako vytržené z kontextu krátké na to aby zaznělo

eleja
20. 11. 2005
Dát tip
ja delsi veci psat neumim ;-)

tož tys mi neposlala žádné avi... sem nezareagovala...chruchru:-( jak je po včerejšku? mně kupodivu lehce...:-)

eleja
17. 11. 2005
Dát tip
och, jsem se asi opomnela, promin ... po vcerejsku celkem ok, mela jsem dobre probuzeni ;-))

nó jó...já skoro taky...vedle hróši, polštářku nightwish a žaby...

eleja
17. 11. 2005
Dát tip
kdo je hrosa?

zelený plyšový hroch o velikosti cca 20cm... :-)

hai_mal
15. 11. 2005
Dát tip
já se nepovažuji za nějakého odborníka přes literární díla, ale můžu říct, že mě se to dílko líbí, poezie v tom je a dovoluje mi to mé vlastní pocity a obrazy - působí to na mě příjemně chvílemi mrazivě příjemně, snad je to tím, že jsem už starší a hodně jsem prožila a dokážu se vcítit do toho co je nejen za slovy... dávám zcela subjektivně TIP a k tomu ještě V

Mirae
15. 11. 2005
Dát tip
takžeeeeeee.... smysl v tom cítím a poééziji (jak je stále krásná) taky trošku ..... asi že to asi znám to o čem to asi je Petr_Pane seznamka, jo? aha, chválYhodné upozornění :-)

eleja
15. 11. 2005
Dát tip
hai_mal: jee, to me potesilo, zvlast od tebe Mirae: aspon nekdo tam poezii citi - dik ;-))

pozorovatel
15. 11. 2005
Dát tip
nebere

vesuvanka
12. 11. 2005
Dát tip
líbí se mi... TIP

eleja
12. 11. 2005
Dát tip
dekuji.... :-)

assez
06. 11. 2005
Dát tip
nechtěla jsem ,aby ses musela takhle přiznávat,že myslíš jen na mě ;-p....ne,vážně,já to přeci moc dobře fííím :-)

eleja
06. 11. 2005
Dát tip
chichi, nepovidej :-)

Smetiprach
06. 11. 2005
Dát tip
ale jo, slušnej začátek... :-) *

eleja
06. 11. 2005
Dát tip
dik :-)

eleja
05. 11. 2005
Dát tip
hadej ;-)

assez
04. 11. 2005
Dát tip
najs :-) na koho to bylo myšleno?;-)

Shellinka
31. 10. 2005
Dát tip
Tohle se mi zatraceně moc líbí! ***

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
jee, dekuji!

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
jake tema?

pěkné t.

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
dekuji, jubilejni, skoda, ze dnes nemam cas slavit :-(

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
ja za to nemuzu, mela jsem styskave obdobi :-))

Hanka13
31. 10. 2005
Dát tip
Jako-bychom stály v jedné myšlence.Jen ty jsi to moc hezky řekla.t.

rybka
31. 10. 2005
Dát tip
taky libi, cukriku tam je akorat :-)*

sklenář
31. 10. 2005
Dát tip
hezké*

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
dekuji vsem!

Petr_Pan
31. 10. 2005
Dát tip
musel jsem si to přečíst víckrát - je to celkem zaujímavé dílko a líbivýéna první přečtení - nicméně - smysl je v tom jen sporadicky a veškerého dojmu, který snad čtenáře oslovuje, dosahuješ neobvyklými přídavnými jmény, což je sice chválihodné, že máš takové snahy, co se inovace týče, nicméně - textík na mě působí jako zákusek, kterej za slem vypadá opravdu báječně, ale - když si ho člověk koupí + ochutná, dojem, který nabyl rychle přehodnotí

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
na tebe jsem cekala - vazne, byla jsem zvedava, co mi povis (a dopadla jsem docela dobre, predpokladala jsem vetsi kartac :-)) nemam snahy byt libiva, ackoli se to treba muze zdat a smysl v tom mozna ctenari uchazi, ale ja ho tam mam a to je pro me dulezite - nepisu pro kritiky, ale tak trochu sobecky pro sebe.

Petr_Pan
31. 10. 2005
Dát tip
ech - jj - dokonce jsem mluvi spisovštinou, kdybys to nepostřehla .. ;-) pokud v tom je nějakej smysl, sem s ním - rád prozřu. jinak to jsou pro mě jen slova a celkem vypocená báseň. každej píše jen pro sebe ( nebo to aspoň říká ) a každej to sere sem na p, protože věří, že je v tom něco víc, že to ostatní osloví a hlavně - koho by nelákala vidina tipů a véček - se nedělej - kdyby to bylo, jak povídáš, nechávala bys to ležet v šuplíku .. ;-)

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
tak teda promin, ze to sem seru - me cist nemusis, te rozhodne nenutim ;-) basen nikterak vypocena nani - prvni tri radky trvaly asi minutu, zbytek byl zpachten asi o dva dny pozdeji, tvorba celeho "dila" by se vesla do peti minut - a u me plati, ze cim dele se necim zaobiram, tim to byva horsi a horsi (muj pocit). nechci tu psat rozbor tveho textu, protoze to asi kazdy citi trochu jinak, kazdemu to rekne a pripomene neco jineho, mne proste bylo nejak smutno a uzko a tohle je vyjadreni tech pocitu. smysl, at si hleda kazdy sam, ja ho tam mam. na Pismaka davam svoje veci z jedineho duvodu (a neni to vidina vecek a tipu, ktere ovsem potesi - nebudeme si nic nalhavat) a tim duvodem je zvedavost, jak budou na moje male zpovedi reagovat lidi - cizi, kteri o mne nic nevedi a neznaji me.

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
rozbor sveho textu, pardon, upsala jsem se :-))

Petr_Pan
31. 10. 2005
Dát tip
bla bla bla - kecy - nenapsalas vůbec nic - pár frází a spoustu vaty. zkus si to po sobě přečíst .. ( určitě Ti to taky přijde jako ztráta času, jak je to plytký a nicneříkající .. ;-) ). to, jak na to budou reagovat cizi lidi, je taky pěkná pitomost - většina z těch nade mnou napsala to, co píše ke každýmu průměrnýmu dílku. přečti si deset posledních kritik augustina - vsadím se, že aspoň sedm z nich bude úplně stejnýho vyznění. to samý se týče silvity a jejího rádobyznaleckýho pokrucování hlavou a konečnýho TIPu - vždyť je to směšný. kdybys chtěla vědět, co na to kdo řekne, podíváš se na zdejší autory a s inteligencí, jakou jak doufám máš, dovedeš sama snadno sčítnout, kolika lidem by se to líbilo, kolika nelíbilo, kolik tipů a véček bys dostala - hm ? ;-)

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
Silvita tady vubec nebyla a zadnou kritiku nepsala, natoz aby dala tip. tak mi rekni svuj duvod, proc sem chodis, kdyz jsi tak chytry (az se mi chce pouzit nesnaseneho nareci: chytrej) ? fraze, fraze, to je tady na Pismakovi velmi oblibene slovo, asi jedno z nepouzivanejsich, vid? zatim neznam natolik zdejsi autory (jsem tu necele 3 tydny), abych je dokazala odhadnout, navic je jich tu pred 18 tisic, jak jsem pri vstupu vsimla, takze se mi nesnaz tvrdit, ze ty je vsechny odhadnout zvladnes.

Petr_Pan
31. 10. 2005
Dát tip
selia není silvita ? mno - to je fuk - každopádně jsem pro jistotu omrknul její kritiky a i kdyby to nebyla přímo ona, maj hodně společnýho ( aspoň co se psanejch kritik týče ). nejsem chytrej - to vůbec - je to spíš o tom, že jsem tady .. tři roky ? asi tak. co se týče těch autorů - nenech se poplíst - těch aktivních, těch, co jsou tady pravidelněji, řekněme dvakrát do týdne minimálně, je tady přibližně stovka ( vycházím z asi půl roku starýho průzkumu, kterej dělal dero ). ostatní jsou alternicky ( mnohdy taky hodně na p aktivní, ale - ty už do tý stovky samozřejmě nepočítám ) + především mrtvý nicky/nepoužívaný alternicky/nicky, ke kterým autoři zapomněli heslo.

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
nevim, jestli je Seila Silvita, ale to rozhodne neni podstatne. ptala jsem se te, proc sem teda chodis ty, kdyz muj duvod je takova fraze, ale nejak jsi z otazky vybruslil ;-)

Petr_Pan
31. 10. 2005
Dát tip
oj - promiň - spíš jsem to nějako opoměl - jsem tady kvůli pár lidičkům, kteří jsou moc fajn. ono - všeobecně p funguje spíš jako seznamka. poznáš tady spoustu lidičků, který maj podobný zájmy a - i když je většina z nich strašně nadržená a p tak může působit jako kurevník, pořád je to slušnější společnost, než jakou potkáš třebas na diskotéce. takže asi proto.

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
fajn, dik ... ale ja se tady neseznamuju, spis me udivilo, kolik jsem tu potkala znamych.

Petr_Pan
31. 10. 2005
Dát tip
jj - tpo je taky fajn - že člověk ví o zajímavejch akcích po celý republice

Aiscis
31. 10. 2005
Dát tip
vzpomínkou příštích smutků??? Stojíš o hlubší kritiku??? Zřejmě ano. A tak zhluboka souhlasím s již řečeným t je o ničem zcela, plné rádoby dobře znějících uskupení slov a jinak nic moc, trochu stan hezky barevnej, bez tyček, dobrou noc....

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
diky za nazor :-) a jeste jednou opakuju, ze pro me je to vic, nez jen uskupeni dobre znejiich slov :-)

Aiscis
31. 10. 2005
Dát tip
o čem to tedy je prosím jen hlavní myšlenku a neříkej o stýskání, prosím já to chci pochopit, protože vím, že moje věci taky vždycky všichni nepochopí...

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
taky treba o stachu z budoucnosti,o tom, jak to mezi nami dopadne a tak ruzne :-)) a ted jsem si to timhle "vykladem" cele pokazila, vis?

Aiscis
31. 10. 2005
Dát tip
promiň ale mě přijde, že stavíš hrad z jedné špulky nití, jo to tam asi je, když to chceš aby to tam bylo, ale je tam toho i víc, spíš špatná budoucnost pokřivená, strach z něčeho cos udělala??? To je ale na psychologa trochu děsivé až, ono se dá najít všude všechno, jde asi jen o to kdo hledá, ale i tak dík, za odpověď, alespoň jsem to pochopil, tedy chápu jak jsi to myslela...

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
jasne, ze je tam toho vic, zadny vztah neni jednoznacny, ale dost slozity - i to rouhani ma velky vyznam, ale jen pro me (a cloveka o kterem to je) ..... uffff :-)

Aiscis
31. 10. 2005
Dát tip
ano je tam toho mnoho, ale proč tak dlouze asi by stačilo: jsem, jsi, budem? snad. proč? Není to mnohem lepší, šetřit lesy se vyplácí, chudáci stromečky....

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
ale tam nejde jen o tu budoucnost, snazim se ti to vysvetlit ... a zamotavam se do toho, ja to vedela :-) rouhani je prislib ;-)

Aiscis
31. 10. 2005
Dát tip
Jen prosím neříkej, že jde o život. o ten totiž nikdy nikomu nešlo. Vždycky se to prostě hloupě stalo, hloupej a naivní šramot, tam někde venku a nic víc, určuje všechno tak hloupě. Tak náhodně jak plamen svíc, třepotající se v noční tmě. Tahle vypadá mluvení o ničem, ale já to alespoň přiznám. Ta vize, svedená snem, už ji umřít asi nechám, abych tě nezdržoval více....

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
ale mne to jako mluveni o nicem neprijde... a ja nepriznam a nepriznam, protoze u mi to tak neni a u tebe taky ne, jen se to ted snazis zlehcit.

vidiš, že je skvělá! teda mně se líbí, že...:-)*

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
to jsem rada a jestli mi reknes, ze v tom vidis nebo chapes nejaky smysl, tak ti budu libat ruce :-))

Aiscis
31. 10. 2005
Dát tip
že ty jsi beran viď....:-)) Já jsem vodnář, mně nepřesvědšíš:-)))

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
jak to vis?!?! aha, uz mi to doslo, jak prozaicke ... ty sis pocital, kdy mam narozeniny?

Aiscis
31. 10. 2005
Dát tip
to jsem ani nemusel:-)))

eleja
31. 10. 2005
Dát tip
proc?

Aiscis
31. 10. 2005
Dát tip
:-))) Protože... a teď to protože nevemeš a právě proto.... já totiž moc počítat neumim:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru