Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kubíkova dušičková

01. 11. 2005
8
2
3341

jsi jediný komu

nosím květiny

mlčíme spolu

často

teď bojím se

že koleje

studily

 


2 názory

chápu

Ten Harant
21. 10. 2006
Dát tip
Úsměv?!?!? Co blbnete?!?!?

LaMouette
06. 01. 2006
Dát tip
tohlencto znam.. bohuzel.. a boli to sem tam.. este porad.. za vzpominku.. tekuji.. *

Búúú, to je tak dojemné.... Jak formou, tak podstatou. Moc se mi to líbí. Tip..

toliko ohlasů i pozdějších jsem nečekala...myslela jsem, že všichni přijdou a řeknou tvoje věc... děkuju ( hlavně za tu zprávu od kristi)

sidonia
26. 11. 2005
Dát tip
koleje noseji smulu /zvlast ty hradistsky/ *t

Frenki
21. 11. 2005
Dát tip
hm, k tomuhle nemám co dodati.... (není krásná proto, že není krásné, že máme komu takové básně psát)

no, jsi jediný, co k tomu má co říct...asi jsem ji měla dát jako indispozici...

pozorovatel
18. 11. 2005
Dát tip
proč se vlastně bojíš, že ho studily koleje? já to nejspíš chápu, ale na tohle bych se chtěl zeptat nic podobnýho jsem ještě nečet a je to určitě zajímavý a neobvyklý*

assez
04. 11. 2005
Dát tip
no....ten poslední verš je....zajímavý....moc ho nechápu...

honzzik
03. 11. 2005
Dát tip
tak k básni se nebudu nijak moc vyjadřovat,cítím že mi to nepřísluší, jenom: je moc dobrá. Eleja: to je strasne omezeny pohled, s tema kytkama.

eleja
03. 11. 2005
Dát tip
ja vim, ze neni doslovne kytka jako kytka, jen mi to tak napadlo, ze nosit muzum kvetiny je nase spolecna myslenka.

Shellinka
02. 11. 2005
Dát tip
Já souhlasím se sousedem. Začátek mi přijde supr! Ale ten závěr vyvolává dojem ironie a to vyvolává úsměv. Což je škoda, protože jinak se mi fakt moc líbí...

eleja
02. 11. 2005
Dát tip
no jo, tentokrat jsi zase neco prebrala ty mne - strasne rada bych nosila chlapci kvetiny, ale je mi to hloupe, ach ja, proc ja jenom nejsem chlap, bych se ty zeny se mnou mely :-) jinak smutna a sniva, jako cele dusicky - ted jsem sla domu, od kostela sel pruvod lidi se svickama, bily zvony a knez zpival, vsude vonelo kadidlo - docela zvlastni zazitek, fakt.

soused
01. 11. 2005
Dát tip
No - buďto tomu moc nerozumím, nebo je - ač to jistě neplánovala - docela vtipná. Tak jak tak upřímnou soustrast.

to už je v poho, ale to přání upřímné soustrasti nějak nemám ráda...nu, jako, že to asi není tak upřímné jak se vždy říká...:-) ale stejně díky:-)

K_Anče
01. 11. 2005
Dát tip
je příšerně smutná, si myslim já..zapálim svíčku pro Kubu,hm?

je to smutek, ale když na něho vzpomínám, musím se usmívat, protože lepšího kluka jsem snad neznala... pavlik:ja vim, já vim, ale za formou si stojim anička:kujů, bude rád...


jaza
01. 11. 2005
Dát tip
je to obraz..určitě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru