Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věšák

02. 11. 2004
0
0
2547
Autor
Zelenej_Raul

Mám v hlavě díru
Šitou na míru
A v duši síru
Život plný pýru

Není přes něj
Vidět. Zapěj
ještě a měj
se hezky, směj

se životu!
jak kus šrotu
Vypadá
mé bytí tu...

Jak děravý sejf
který někdo vybílil
nemám však save
abych zpět napravil

Chyby mého života
zkrátka to nejde
katapultovat pilota
on navždy odejde...

A už se nevrátí
i když by chtěl znova
skončit před tratí
a jet jako sova

Ve dne v noci
proč zde není moci
která by nám pomohla
když nehoda nás přemohla?

Já chci cheaty
trainery, rady
mám těžké bytí
mezi vámi tady

Hraju život na hard
A nejde, nejde mi to
Snažím se být bard
a přitom sem jelito

Obyčejný pěšák
Oprýskaný věšák
jen si věšte
na mě vaše trable
mindráky, šavle,
stresy, žal
Klidně mě i spal
jednou budu dál

Jednou i já se pověsím...
noeran
30. 12. 2005
Dát tip
don´t bother, i didn´t fell like breaking the magic of the Christ-eve, because the magic has never been there for me.. :) and even if it would be something somewhere, you couldn´t spoil it, no need to worry :) tvrdě? určitě? a jak to chceš? najednou nebo po kouskách? "globálně" nebo konkrétní případy? mám si k tomu vzít blok a tužku a rozpitvat tě? jsi si jistej, že tě to zajímá? a kdybych byla něžná?:)

And - i thing it was not the best idea on 24.? OR? Feelings? A tvrde do me!

noeran
24. 12. 2005
Dát tip
well, i was there...

noeran
06. 12. 2005
Dát tip
we´ll see...... :)))

Well the link is raulovo.wz.cz but this web sucks... :)

noeran
01. 12. 2005
Dát tip
and is there any way how to comment on your works? it is possible i will be sick with that chatty mood again, that´s the danger.. :)

And that's the everyday magic of our existance. The freedom, that's what killin people. We do things because we can not because we have to.... If you want to see more Schuplik poems they are on my web page...

Just an old "poem". I'm not anymore a suicideman I'm just flowin through world without any interferance from my side...

noeran
29. 11. 2005
Dát tip
well... as you wish.. nobody will ever tell you what to do, what to think, what to say.. that´s why we have to try very hard to survive :)

noeran
26. 11. 2005
Dát tip
snad to dělá snížená ionizace vzduchu..... hey, what´s wrong? tak co, křičíš mase do "tváře"? nám ignorantům? víš, kolik má ta masa tváří? a kolik srdcí? myslíš si něco o jejich jednolitosti? blbost. odporuje to všemu. je jich příliš na to, aby byli stejní. při takovém množství musí zakonitě dojít k více či méně výrazným odchylkám, ale v rámci pudu sebezáchovy si to vždy mohou nechat pro sebe, nic je nenutí zavdávat si k dalším složitostem jejich pitváním... abychom se nepochopili špatně, neříkám ti, abyses na to vysral, vzal si síťovku a vyrazil do hypermarketu, to rozhodně ne.... jenom se musíš s jistými věcmi naučit zacházet. můžeš zkusit sebelítost, jistě, ta se sama nabízí, je to tak snadné, každý to tak dělá.... ale ne každého to neomrzí.. ale já ti návod nedám.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru