Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kaktus

05. 11. 2005
4
0
2207
Autor
Barman

Našel jsem kaktus. V botě. Když jsem vytáhl poslední trn z nohy, počal jsem přemýšlet co s ním. Byl malý, kulatý a zelený vztekem, a proto jsem ho položil do klícky po kanárkovi, aby neutekl a nezpůsobil už nikomu bolest. Intenzivně jsem jej zaléval a on rostl jako z vody a po čase mu byla klícka malá. Dal jsem ho tedy do boudy po našem bernardýnovi, ale on pořád rostl a byl vztekem ještě zelenější než dřív. Přenechav mu svůj pokoj, odstěhoval jsem se do kuchyně. Kaktus pořád rostl, naučil se mluvit a záhy i nadávat. Nevím jestli je normální, aby kaktus mluvil, ale nadávat mi neměl. Abych ho potrestal, přestal jsem ho zalévat, jenže on na oplátku prorostl do stoupačky a bral si vodu sám, načež citelně stoupla spotřeba vody a peněz. Až když nám odpojili vodu, přestal nadávat a začal se chovat slušně. Pak dokonce začal číst a po čase mi oznámil, že chce studovat na univerzitě. Přihlásil jsem ho tedy, ale oni řekli, že kaktusy neberou. Nebohý kaktus se tuze rmoutil, přestal pít a uschnul. Na mou duši, věřte mi! 

 


Inrie
01. 12. 2005
Dát tip
Ahojky Baronku, co říct, no... snad jen že nám ten almanach snad vyjde a pak i Tobě všechny tvé sny... a k svátku ti alespoň pomyslne posílám růži, ne kaktus:) Měj se krásně.Káta V.

ondrech
17. 11. 2005
Dát tip
Dost krutý, barmane, ty jsi nedoceněná osobnost!!!! opravdu! to jsou krutý věci, co píšeš... tip jaxvina

pekylau
06. 11. 2005
Dát tip
Až po tu ´´stoupačku´´ to tipuji. Potom mé nadšení nepatrně ochladlo. Možná tou vodou, nebo mi byl bližší kaktus - lotr. Líbilo se mi.

Barman
06. 11. 2005
Dát tip
Dík, příště napíšu o prohibici v dolním lhotě a budou tam gangsteři kaktusáci. Nechám je vyhrát:)

pekylau
06. 11. 2005
Dát tip
Prohibice ve Lhotě - to můžeš zpracovat jedině ve formě ´´sci-fi.´´ Tvrdý to oříšek.

pekylau
06. 11. 2005
Dát tip
Prohibice ve Lhotě - to můžeš zpracovat jedině ve formě ´´sci-fi.´´ Tvrdý to oříšek.

StvN
06. 11. 2005
Dát tip
Já věřim:)

Griff
06. 11. 2005
Dát tip
:~)

Vojcek
05. 11. 2005
Dát tip
To mi připomíná, když jsem dirigoval Valdštýnův tábor.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru