Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ON SE POSRAL DO GATÍ

Výběr: Joe_Awful
06. 11. 2005
0
0
3458
Autor
trestiprdlo

Co se občas stává

Jak zatlačil a prd chtěl vrhnout,

přibral s sebou kusa trusu.

Musil z sebe slipy strhnout,

zbavit se holt toho hnusu.

 

Pak si musel vytřít prdel,

utřít sobě tuny sraček.

Z topení odvázal si koudel

a zatočil ji do natáček.


Zbora
13. 12. 2005
Dát tip
Já mám srdce otevřené. Kdo si počká, ten se dočká....možná.

a nebo pojde, jo.. to je taky možný... a se taky říká, kdo uteče vyhraje.. třeba dostihy

a já myslela, že je to slunko a vono to je jaro...se Ti tam vlezu? nevyčkávám... já prostě čekám

obražená? to snad až na jaře, ný?

Zbora
07. 12. 2005
Dát tip
Aha...Ty vyčkáváš? ...no, to neznám, neb s sebou jaro nosím stále v duši.

Zbora
06. 12. 2005
Dát tip
Už si odražená...včelko Májo?

Zbora
30. 11. 2005
Dát tip
Ale Daniela Landu a Vrtulníky na stěnách nemáte!!!

Ne, máme Káju Gotta a tryskáče.....přecik... děláš, jak dybys u nás eště nebyl!! Teď přemýšlím, jestli se mám urazit....

ultrazašlé.. ano, ano.... :-))¨ u nás v JZD máme prosvětlené, čisťounké a vybavené vším možným.... i spoustou židliček :-))

Zbora
23. 11. 2005
Dát tip
Mé ultramoderní pracoviště nazýváš zašlou kanceláří???? U vás v JZD snad máte lepčí?

ach, ale že mi to dalo práci Tě k té větě dokopat... :-))) nooo a takhle dáš výpověď oklikou?

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
Ne...kde by se pak scházeli písmáci?

v jiné zašlé kanceláři...kde asi, že?

hehe.... myslím, že po určitém datu budeš mít zákaz jakýhokoliv fanynkovství :-))) vidíš, máš sid fanynku.... eště ceš další? :-))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Nebudůůů :o))) ...ano, ano...eště! :o)

dobře.... (enem sem se asi upsala ďáblovi)... by mě zajímalo, kde je budu shánět kruci...

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Ne, hlavně ať to nejsou kluci...spíš holky, můžu-li poprosit.

kluci nee? pročpak? to sou taky fanoušci.... noo, to bude těžká práce... to bude chtít nějakou agility bo něco takýho .... sem si na sebe upletla bič.. eště fanynky Ti budu shánět... chjo...

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
A dyt mě stačíš Ty...ještě jedna taková fanynka...a můžu dát výpověď rovnou.

Zbora
18. 11. 2005
Dát tip
Jůůů...tak to se mám...srdce mi radostí poskočilo :o)) Fanynku až v dalekém Zlíně...paráda! :o) To by chtělo pomalu založit fanclub :o))

uBruss
17. 11. 2005
Dát tip
Vykuř!!!

Zbora
17. 11. 2005
Dát tip
Nemám, jsem bezfanynkový. A mrzí mě to. Můžu Tě považovat za svou fanynku? Udělalo by mi to radost.

sidonia
17. 11. 2005
Dát tip
Zboro! Zbooroo! Já .. Já!.. Já sem přece fanynka.. tvááá!

já vím... už od malička.. ne že bych nějak bůhví jak se vytáhla, ale i tak.. já Ti je přeji Zboroušku... :-)) ňuuf

Zbora
15. 11. 2005
Dát tip
Pořád ještě nevím o kom mluvíš (o dadíkové?...to je ale kamarádka...a navíc je ke mě kritická :o))

no, já nevím, o kom mluvíš Ty, ale já o fanynkách a neříkej mi, že žádné nemáš, bo budu žárliiit!

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Tys tak skromná kytko.

Zbora
10. 11. 2005
Dát tip
Kde sou?...sem s nima!!

noo, to bys měl vědět, Ty, kde jich máš....co já ... já nic, já kytka

Zbora
09. 11. 2005
Dát tip
No...já si pod pojmem žena představím dlouhé vlasy, hebkou tvář, malou nožku, štíhlý pas a ňadra dmoucí...nevím co do toho furt taháš to oné. Jakoby sis myslela, že jsem nějaký éro-toman. Ty máš fanynky?

aha... nooo, každý asi něco jiného... jooo, sem zapomněla, že seš normální průměrný chlap....hech... toman nevím esli si, Tě neznám, ne?! Nee, Ty MÁŠ fanynky...

drahoušku, já od toho nejsem celá.....zase špatně vydíš....brejličkyyy.... jooo, to seš Ty a díváš se na sebe do zrcadla... su za Tebou, víš...

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
To je dobře, že si upřesnil kategorii...původně jsem si myslel, že je to o opravě sekačky. A jelikož jsem tu třetí...klubám.

grrrr.... já to chtěla zaklubat, jako něžné pohlaví... a Ty mě takhle to... přečůráš... vrrrrrrr

Loutka
08. 11. 2005
Dát tip
já chudák vypil litr vína a teď tohle...klubík je zaslouže (zasouložen)

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
Kytko, ty máš něžné pohlaví? To mi ho musíš někdy ukázat. Zlatý déšť, jakožto sexuální praktiku, moc nemusim, ale když jinak nedáš...

ne že mám.. já su.... to bys měl vědít, hele.... žena sama o sobě je něžné pohlaví....myšleno obrazně trdlo... Jinak nedám, to máš pravdu... a co na to řeknou doma a fanynky?

hastrman
07. 11. 2005
Dát tip
kytí já? dyť já se sám ani nenajím... :-) (pošli dál, ať nám tu ta tichá pošta začne ouřadovat...)

áha, nooo, takže seš odkázán na pomoc druhým, jo? :-)) checht.... seš miminkooo eštěěě.... mlíko Ti teče po bradičce...ťuťuťu ňuňuňu :-))) ave

hastrman
07. 11. 2005
Dát tip
helé - nedělej na mě to ťuťuťu, nebo se taky poseru do gatí - a ty to budeš uklízet, prát, zapudrovávat...

blink.... to tedy nebudu holoto jedna! Co sis nadělal, v tom se taky vyválej...

hastrman
07. 11. 2005
Dát tip
buééééé!

hele, neřvi mi tu, bo Ti eště přidám... nevychovanče... když to neumíš udržet, máš nosit plíny...

hastrman
07. 11. 2005
Dát tip
můžu já za to, žes místo plen pro mě koupila sobě rum? buééééééé!

božeee... kam sem se to dostala....nejseš moje děcko... tak v tom případě Ti může bejt ouplně jedno, co si kupuju... na plíny si máš vydělat v té posrané práci!!! švááác!!!

hastrman
07. 11. 2005
Dát tip
proč sis pleskla ty posraný trencle na hlavů?! :-O

omyl drahý zelený... švácla jsem Tebe těma posranýma trenclama, přes tlamičku nevymáchanou! :-p

hastrman
07. 11. 2005
Dát tip
tak proč jsi od toho celá ty a né já? :-)))

hai_mal
06. 11. 2005
Dát tip
fekální jistě poezie sotva :-)

eleja
06. 11. 2005
Dát tip
uzas, fakt ...

jaza
06. 11. 2005
Dát tip
fekal poezie...

hastrman
06. 11. 2005
Dát tip
ohó! po dlouhé době tu máme X-krementálního adepta! tichá pošta (břehy mele) - avi

já su za... je to úžasný fekální výtěr... btw: mám poslat dál, bo si to zvládl? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru