Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V metru

08. 11. 2005
0
0
3442
Autor
Aiscis

Čekal jsem na metro a díval se na koleje,

nevím jak vy, ale já viděl divné skvrny bílé barvy.

Tak mě napadlo čí jméno to asi je???

navždycky už napsané na té nejprohlíženější ploše Prahy.

 

Pak jsem se rozhlédl a viděl těch skvrn po šířce nástupiště spoustu,

bylo jich tolik¨a já byl unavený školou, nepočítal jsem je.

Jen jsem si všímal, že každá ma jiný tvar, oválné, zobrazující cestu,

zvolenou pečlivě v poslední možné vteřině, kdy se svaly rozhodnou

 

překlenout strach ze smrti a skočit jí do náručí,

vší silou nedospělého člověka (mládí) zapomenout na svět.

Utopit se vě světlech podzemního nádraží,

jak jinak, bez záchrané vesty se plavat nenaučíš.


Baru
13. 11. 2005
Dát tip
Koukám...osobní chat. Ne...mně se to vážně moc líbilo.:)))

Aiscis
13. 11. 2005
Dát tip
chat, nebo to nepodstatné nad tím:-)))

Aiscis
13. 11. 2005
Dát tip
Jo nezbohatneš jo, o to přece nejde jde o ten pocit moci naď těmi lidmi ve třídě, prostě naštvete mě a bude po srandě:-))) No a o radost z toho, že jsi je něco naučila:-)))

K_Anče
11. 11. 2005
Dát tip
tý jo, rýsování, to byla na gymplu moje doména...když to nevycházelo, šoupala sem pravitkem, takže z úsečky nakonec vylezlo něco jako hyperbola a konečná za 4:)

Aiscis
11. 11. 2005
Dát tip
No jo tak takhle já asi zkončím taky:-)) jenže já musím technicky rýsovat i s kótama a tak hyperbola by byla ještě fajn:-))

K_Anče
11. 11. 2005
Dát tip
i kótování mi něco řiká..a promítání si matně pamatuju...jo, když sem v osnovách četla, že budeme promítat, sem si myslela, že jako biják..a skutek utek

Aiscis
11. 11. 2005
Dát tip
Třeba matrix hmm, nebo hříšnej tanec:-)))no a my promítáme o sto šest a ještě navíc šrafujeme a čeká nás taky lícování a další debility z kterejch mi je blbě už teď:-)))

K_Anče
11. 11. 2005
Dát tip
Popravdě, zní to líp nez dotace, granty, zákon o účetnictví, řešitel a poskytovatel...a podobný ksindly, co mám já na práci

Aiscis
11. 11. 2005
Dát tip
Já bych si dal jeden grant:-) Třeba na něco z obvodové elektroniky:-) Jo ale jinak asi zákon o účetnictví ti nezávidim radši usnout na bodláku...

K_Anče
11. 11. 2005
Dát tip
Jo, mám to u huby - stamiliónový částky..a eště sem nepřišla na to, jak se k nim dostat...jak je nenápadně poslat na účet - prací ve školství asi těžko kdy zbohatnu.

K_Anče
10. 11. 2005
Dát tip
no právě - je to somák oploditel...osmáčice musela k našim...a to se dušovali prodavači, že kluk-kluk...slepě sem věřila, než první osmáče spatřilo světlo světa

Aiscis
10. 11. 2005
Dát tip
No, to je jako vždycky, člověk jim ani nesmí věřit, my zase koupili rybičky jako že samečky i samičky, že budou malý rybičky a vono ne plavali si tam a pak všechny pomřely, protože to byli všechno kuci:-))) Tak mu kup dalšího kluka, třeba budou kamarádit a rozkoušou toho dvakrát tolik:-)))

K_Anče
10. 11. 2005
Dát tip
za osmáka už ani korunu, čekám na podzimní kolekci deváťáků:)

Aiscis
10. 11. 2005
Dát tip
Já čekám na letní podzimní kolekci architektek:-)))Po tom co sem vyslech tak možná i na nějaký medičky:-)))

K_Anče
10. 11. 2005
Dát tip
jj, kolej...hlavně se nezapomeň mydlánkovat

Aiscis
10. 11. 2005
Dát tip
JAk, že koupat myslíš za co mě máš se sprchuju každej den přeci, :-)))

K_Anče
10. 11. 2005
Dát tip
..jenom tě zkoušim, jestli´s nekecal-čistotné a miloušké zviřátko:) A nekecal, zdá se.

Aiscis
10. 11. 2005
Dát tip
miloušké no to jo, ale nejdřív se musim oholit, já teď mám image prokletého básníka, ale sprchy se nevzdám ani za nic relaxace prostě musí bejt, obzvláště po posilce je to potřeba, nejsem mrcha okolí si to nezaslouží:-)))

K_Anče
10. 11. 2005
Dát tip
okolí si co? nezasouloží...a pardon, špatně zavostřuju:)

Aiscis
10. 11. 2005
Dát tip
Poslyš tohle já nemůžu komentovat, protože si hraju na slušňáka:-)))) A hlavně nelezu lidem okolo do pokojů:-)))) Chce to asi tak 0,5d na blízko:-)))

K_Anče
10. 11. 2005
Dát tip
už to spíš chce vypnout ten krám - dyk do něj čučim od půl osmý...a koukám, za minutu padla - du padnout domu a pak asi zase vpadnu na jedno vedle do hospody:)

Aiscis
10. 11. 2005
Dát tip
Tak ať ti chutná :-) Dej si i jedno za mně já se du učit chjo...TDo na zejtra asi píšem, nikterak jistě ale pravděpodobně, což je takřka jistě, ale ne nevyhnutelně jistě, proto furt přemýšlím jestli mám se jít učit nebo ne, prostě klasika hamlet...

K_Anče
10. 11. 2005
Dát tip
hamlet..nemlet a učit - dyk to neděláš pro známky ale pro sebe, řeklo stáří s volnym odpolednem:)

Aiscis
10. 11. 2005
Dát tip
No jo už mám narýsováno teď ještě přelouskat 100 stránek:-)))

Aiscis
09. 11. 2005
Dát tip
To je dost smutný ocas se hodí hlavně osmákům:-))) Zkus ho nějak ukecat, aby tě měl rád pak se ho budeš chtít zbavit...:-))

K_Anče
09. 11. 2005
Dát tip
chtěla sem se ho zbavit po prvnim jeho útěku (i když jeho pohnutky chápu), kdy mi rozkousal všechno, včetně náramků a zabobkovat 3/4 bytu. Jela sem s nim do zverimexu - prodat nebo darovat - a vrátili sme se zase dva a s náma zbrusu nový akvárko za 1500,--. Kdyby mě měl rád, tak já bych opětovala náklonnost...nebo si myslíš, že všechny ženský sou takový bestie?!

Aiscis
09. 11. 2005
Dát tip
Všechny asi ne, ale to je jedno, prostě je to samotář a má rád svobodu, tak mu sežeň kamaráda, nebo kamarádku záleží jestli je to osmák, nebo osmáčka...aby jich nebylo pak hafo:-)))

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
taky sem kolikrát vrávorala na kraji nástupiště...ale dycky se našlo něco, jako třeba chuť na bonbón nebo pěknej vedle stojící kluk, co mě tam nepustilo:)

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
Proto nosim bombony vždycky v kapse:-)))

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
..hm a nabízíš je u základky smradům..:)

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
Kašlu na ně, ještě si budou myslet, že sem úchylák:-))) Já nabízím jen slečnám, takže jich mám furt dost :-))

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
hoď sem jeden, šup (doufám, že to nejsou ledovky nebo beskydky - jestli jo, tak ty si nech)

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
mám airwawes, nebo pomerančový orbitky, nebo tatranku, jesrtli chceš...

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
avi ještě

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
ty pomerančový orbitky - v krabičce, bez cukru...ty můžu (i zelený melounový) - tuhle sem si odřela patro, ale nezanevřela sem na ně přesto. Tak dva, ať mám i na cestu domů:)

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
o, jeden a o druhej :-))

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
dyk sou vocucaný už ...a přilepily se mi do vlasů, ti dík teda..zas ti někdy o něco řeknu...

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
Sis z té krabičky měla vybrat sama no neměla si chtíb bych ti je dával...Chceš půjčit nůžky???

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
avi

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
ne, probůh, vod tebe snyd nic už...možná svetr, ale těžko říct, do jaký krabice /nebo sporáku/ bys ho zabalil...

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
Svetr nebalim, jenom slečny to je jasné snad ne??? Navíc svetr můj černej bych ti asi ani nepůjčil jsem na něho zvyklej je to můj milášššek.....leda jestli nechceš divě šedivej ten moc nenosim:-)))

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
ts, já a v šedi_! To bys mě urazil...nebo sbalil:)

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
Jestli chceš tak tě do něj zabalim mám ještě nějaký ručníky a deku, ale ta není moje páč sem na koleji:-)))

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
Jo, jo, ručníky taky beru...sama žiju, každej dobrej..věno mi rodina nenachystala - musim se nějak zařídit:)

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
No jo, ale já nějaký taky potřebuju, neboť se musim sprchovat, protože jsem čistotné a miloušké zvířátko :-)))

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
já ti pak jeden pučim..nebo bys moh se votírat do toho šedivýho, hm:)

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
Teda člověk nabídne bonbon a skončí jak po rozvodu :-)))) Teda to je docela vostrý:-))) Tak nějak jsme přeskočili to co předchází ne????

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
na děti se ale vyserem, hm:)

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
ok...ty jsou stejně jenom drzí:-)))Seženeme si psa, nebo kočku:-))

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
Vo kočce mi ani nemluv..sem zrovninka u sousedů a hlídám rozmazlenýho kocoura...ten sajrajt by jeno žral a tlápotal po klávesnici. Čekám, jestli usne nebo co se jako bude dít. Zatim čučí na monitor..a teď po něm i leze - aktuálně: leze za nim a žvejká nějakej kábl. Psa, to by šlo. Vořech škaredýho, kterýho by jináč nikdo nebral. Eště se musíme ale domluvit, kde jakože budeme bydlet - na koleji těžko, ke mně se pes už nevende, je tam osmák degu - můj věrnej utíkač...

Aiscis
08. 11. 2005
Dát tip
osmák stačí, jak jako, že utíká??? k sousedům????Nech kocoura žvejkat on zajiskří a bude po práci...:-)))

K_Anče
08. 11. 2005
Dát tip
Pšššt, kocour usnul-tady na stole, ale je v klidu. Osmák je hňup-nemá mě, bůhvíproč, rád - zatím utíká jen po bytě, vchodový dveře eště nestih prohryzat-ale i tak je to voser. Je to vosel, už kvůli těm svejm vejletům přišel o vocas...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru