Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

peříčková

Výběr: Krokodýl, Print, Eilil, hai_mal
09. 11. 2005
36
11
12133

napsat něco úžasného a přát si třeba....

polechtat oči úsměvem

nepotřebných starců

a

zmrzlinu

třeba duhovou

nechat roztát..

..kornoutem na špičce

trochu konkurovat

vejci od Kolumba



doutník si zapálit

a

kašlat

na varování ministerstva

že možná zabíjím

posledním obláčkem

plyšového medvěda



nakonec se zabalit do posledního

teplého paprsku

uvázat m a š l i...

...dětem pro legraci

vyskloňovat kuličku s překvapením

....

jen ta čokoláda je poslední dobou

nějaká hořká...


11 názorů

ano, ano, žilo, bylo to .. úžasné, zábavné, náročné a osvěžující... navíc poučné a všeříkající :D někdy.. myslím, že by se o té době dalo napsat mnoho, snad i romány. I červené knihovny by se červenaly... :D


Zajíc Březňák
před 11 měsíci
Dát tip

Teda je vidět, že to tu dřív vážně žilo. Báseň má atmosféru - je atmosférická... :-)


:-)

 


palino8
23. 11. 2016
Dát tip
hořká je nejlepší

pro mě nee :-)

tak jen ... prostě děkuji :-)

enley
27. 09. 2010
Dát tip
mě se ten pocit který to vyvolává prostě líbí =D

Díky za návštěvu, ani Ti nevím proč si mě tak nějak zaujala Tvou přímostí... jak jsem psala, mám dojem, že už se to nenosí a zápornou kritiku jsem už dlouho nepotkala... určitě jsi si toho všimla... takže: Díky za Tebe :-)) (doufám, že to nezní jako pochlebování... to bych nechtěla... i když... :-))) )

přiznám se, že nebýt tvé reakce pod nějakou mojí kritikou, asi by trvalo, než bych sem zavítala ;) takže teď vlastně napíšu něco protekčního, proti čemuž občas brojím: (ale aťsi, žejo!) je moc fajn, jako asi ty seš - něžná, přemýšlivá, chytrá a umí se do úsměvu smutně ušklíbnout tuhle jsme se dívaly na "Byl jednou jeden král" Všudybýlek, Zmizík... teď jsi mi je připomněla no budu mít co číst, až budu chtít číst zavděčovat se tipem je nesmysl - prostě ho dám a basta! *

děkuji pěkně Markel :-)

Markel
14. 08. 2006
Dát tip
nevím, proč zrovna peříčková, ale to snad nevadí, líbilo moc - T

taky žádný vychování, to je dneska mládež! neví, jak se má chovat na návštěvě - slušně a s pokorou :-)) nejsem z těch, co by si ubližovali vědomě, takže neplácám čtu sem tam....někdy... echm... a až naprší a uschne... to nebude dlouho trvat, počítám tak do středy by se to mohlo stát :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
chovám se všude jako doma, takže cizí nejsem, můžeš být klidná:-) Ale neříkej, že se nima taky neplácneš?:-) Netvrď mi, že čteš?.-)) platíme v "ojró", ale slečno koukněte se na datum splatnosti, to nebude letos, ni na přesrok - oči mě neklamou a vidím jasně-AŽ NAPRŠÍ A USCHNE:-)))

že děkují a maminka mi říká, že se nemám bavit s cizíma lidima, tak nevím.... si cizí? :-)) doufáš marně! na mě mouchy neletí a novinama řežu psy.... a se jim to nelíbí, tak nevím,proč by mělo mi :-))) tak si připisuji na konto už 3149 ká :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
A že vinšuju pevný zdraví.:-) Mám plácačku a doufám, že bude sedět Tobě na zadku:-)) Noviny by nešly, to by se ti mohlo líbit:-) jíná ves jiná plec-to je přísloví napoví - za 3000:-))

já drzá? nikdyyyy....rodiče eště sou děkuji za optání, budu pozdravovat :-)) máš pravdu moucha zaslouží plácnout.... plácačku máš? :-)) jestli ne, tak i noviny by šly :-) houby k potřebám nechlubiti se....šak každý tomu říká jinak :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
nebudeme mi malinko drzá?:-))Čím jsou rodiče, že zanedbali výchovu?:-)) Moucha nejsi, ale plácnout zaslouží!:-) A do mojich potřeb je ti houby-chlubit se nebudu:-))

půl srdce? kdeee.... sem tu žádný nepotkala..... a pohlazení je jako bys říkal.....jooo, taková vodpočinkovka, když už nic...:-)) a nejsem moucha bys mě plácnul :-))) a nevím, jaký máš potřeby nebo nemáš :-ddd

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
bych ti měl asi plácnout, nechám tu půl srdce a ty na to tak aspoň že tak! nu tak mám já to zapotřebí, nu nemám:-))

tak aspoň že tak :-)) díky

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
pohladila....*

ako vravíš...;DDD...

tak zase na druhou stranu, nemůže se všechno líbit všem....a já jsem zase ráda za tu negativní kritiku.... nebojím se jí... a sem tam mi i pomáhá...si uvědomit, že stále je potřeba se ubírat novými a vzdálenějšími směry :-))

ano... ale to se pak divím, co tu dělaj :-))

ja som sa nad tým už tiež zamýšľala...;DDD...mám 1 zlatého človiečika, ktorý príde a len ofrfle, že som napísala všetko bez zmyslu, že je tam toho napchatého príliš, že to nemá myšlienku a tak podobne...tak už sa len usmievam...;D

smíšku, tak ne všechno se může líbit všem :-))) jsem ráda, že jsi si našla... :-))

ja to viem...;))) a niekomu sa nepáči vôbec nič;)

nie všetko od teba sa mi páči, ale toto áno...;)*

Pane, tak s tím nesouhlasím.... nechutnaj mi tam ty kandovaný cosi :-))) díky :-))

hai děkuji mnohokrát :-)) kanče: děkuji detailistko :-)) Noe: protože máš moc práce a všechno stíhat nemůžeš? :-)) guy: tak, tak, něco jako činčila a pak Tě kousne :-)) darnel: kuji

Noe1
13. 12. 2005
Dát tip
no jo no, šecka ta zvířátka a podobná havěť a flóru zanedbávám :-(((((((((((((

Noe, ale to nevadí.... lepší pozdě než vůbec :-)) a nemrač se... raději se usměj....:-))

guy
12. 12. 2005
Dát tip
plyšově peříčková s mašlí ... a hořká & spol. ... *

darnel
12. 12. 2005
Dát tip
*T*

hai_mal
10. 12. 2005
Dát tip
krásné dílko, líbí se mi moc* TV

K_Anče
10. 12. 2005
Dát tip
do posledního detailu*

Noe1
10. 12. 2005
Dát tip
jakto, že mi unikla? *t

Milá moje, děkuji Ti za ocenění, ale jak říkám, vždy je na čem pracovat.. :-)) tak mě nepřechval... :-))

Kočenko milounkááá.....děkuji, jsi princezna hodňulínkovatá....ňuf... :-))

Eilil
01. 12. 2005
Dát tip
Ty si miloušek cukrovatý šikulinkovitý.. posílám prstýnek ze sluníčka ... :o)

Aiscis
23. 11. 2005
Dát tip
email????je zadara....

co sem úložna mejlů? :-)

Aiscis
23. 11. 2005
Dát tip
můžeš to mejlem psílat\:-) kd\ž nemáš na poštu

ale mi je dobře tady, mi se líbí, když se to někomu líbí a nechtěla bych každého obtěžovat mejlem, páč to bych pak taky nedělala nic jiného, než seděla u pošty, já nevím jak Ty, ale já musím i pracovat.. takže tady si to přečte, kdo chce, když k tomu má co říct, udělá to, když se mu něco nelíbí, napíše, já se nad tím zamyslím ... a v neposlední řadě... stále je co vylepšovat, ný?!

Aiscis
23. 11. 2005
Dát tip
omikron théta, atd. tak nějak to je tuším jo je co vylepšovat to máš recht, nemusím pracovat, protože jsem na škole, ale to je jedno, já jen, že to píšeš pro pár lidí, ale to je jedno nic jsem neřekl a fajn mněj se....

Aiscis
22. 11. 2005
Dát tip
subjektivní pocitovka, nicneříkající, s rádoby nádechem velkých pravd??? No ne to jsem se pobavil:-) Rozťekáná a neucelená, možná velká poezie, ta co se nedá posoudit, prostě je, ale já si to nemyslím, spíš průměr, řekl bych a posouzeno mnou tak trochu povzdech plyšového medvídka, nad dítětem co mu utrhlo ručičku...O ničem a pro všechny, tak trochu klobouk dolů, co se dá k tomu víc napsat, jen jestli nestojíš o kritiku, nevim jak to je, tak sorry...Ani atmosféra ani děj, prostě nic celkem obstojně rečené (napsané), to jo ale to je dle mého všechno...

konečně něco negativního, za což jsem ráda... hele, pro každýho něco jinýho... jo, i tak se to může vidět, víš já sem ráda za každou negativní kritiku, protože by to bylo smutné, kdyby se to líbilo všem... ano, je to osobní pociťovka.... a neříkající jak komu.... je tam pevná linie, ovšem hodně obrazová, takže záleží na každém, jak si to veme, pojme.... ne, nestojím o hlubší kritiku, bohužel se mi to tam tak nějak dostalo a vypadá to, že nevím co chci...ale kdybych stála, tak by tam byl chlíveček, autor stojí o hlubší kritiku... A nemyslím si, že by to bylo obstojně napsané.... je to pociťovka, nic hlubšího krom metafor a obrazů v tom není, není tam žádná hluboká myšlenka, na to je život a ne písmenka...

Aiscis
22. 11. 2005
Dát tip
Ty posliš nejsi tk trochu sadistka, co??? No je to dobře napsané, některá spojení celkem jdou třeba, no tak tamto však víš:-), no a víc už nenapíšu, páč o to nestojíš, i ty jedna alibistko, otázka závěrem proč to sem dáváš??, Vývoj autora ne, potěšit pár lidí ha ha ha, pošli jim to poštou, exibionismus, no fuj, takže jak???

ehe... tomu říkám okecávanost... já to píšu pro radost a někdo to třeba rád čte, někomu to něco dá... dávám to sem proto, bych se předvedla a získala co nejvíc tipů a výběrů, nýý? :-)) hele tak jinak... dávám to tu pro lidi, co mě rádi čtou, co maj rádi atmosféru.. pro inspiraci... vývoj? jistěže, sem teprve lepá housenka, která neví, koho dřív kousnout... :-)) pošta je moc drahá.. si představ rozeslat to jen 20-ti lidem x 7 Kč to je 140 Kč.... si blázen? :-))

ach děkuji.....:-))) a nelichotit... bych uvítala i kritiku... fakt, že jo :-))) vidím, vidím... :-))

tak si udělej novou, nýýý... náročná??!! jááá??!! pche, seš trochu to.. mimoň .. nýýý.... :-)) já ci lízátko a ne pivo.. tak šup, šup. už maj votevřený v obchodě (za krám bych zabíjela) :-)) tak co vod něho vočekáváš, co? :-))

Zbora
15. 11. 2005
Dát tip
Došla mi mýdlovka.

si kup novou nýý

Marnotrat
15. 11. 2005
Dát tip
já rovněž tipuji - kouzelná... báseň

Marnotrat
15. 11. 2005
Dát tip
no, vidíš, tak až teď :-) t**

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Posluž si.

drsňáku, tak i ve večerkách maj lízátka..... startky nebrat..... :-)) a lahváče jenom v nouzi, lepší je točený... :-)) tak tři péra sou splněný, co dál vočekáváš vod života? :-)) Zboroušku: jak ceš.... pléééésk....

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Tak...a teď ještě na druhou tvář...alespoň doufám, že to bylo přes tvář.

jistěže......budiž peklo....pléééésk.... a eště ceš přes něco dostat? :-))

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Zase až příště, jo?

který příště máš konkrétně na mysli?

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Až zase příště něco napíšeš...takže tak zhruba za rok.

proč myslíš, že by mi to mělo tak dlouho trvat?

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Nemyslím...jednám pudově. Tak schválně!

půdově? Ty máš půdu? jistěže schválně....dobře.... tak mi to pak počítej, ju? :-))

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Zapínám šťopky.

tak zas tak na vteřiny to být snad nemusí, ný? :-))

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Ne...stačí na minuty.

ech, tak to su zvědavá..... pak ci první číslo jak dlouho a pak až tipa, ju? :-))

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Ano.

se tedy moc nevyňadřuješ....Ti došla slova?

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Ne

tak co Ti došlo?

Zbora
14. 11. 2005
Dát tip
Praskla mi mýdlová bublina...jsem rozmrzelý.

Loutka
14. 11. 2005
Dát tip
ve večerkách maj opilce, lízátka žuž ne, jinak s tim točenym..trochu náročná ne? :-))) ti teď poběžim aby paninka měla pěkně točený, to výš, nasmradit!!!...tři orlí přra nemam a od života očekávám něco trochu jiného :-)))

Loutka
13. 11. 2005
Dát tip
hele tak stojíš, nebo nestojíš? tak ti napíšu něco mezi, předevšim teda za snahu a za hezky poskládaný písmenka*

ale já praštím asi Tebe Zboroušku :-)) drsňáku: já za to nemůžu, sem dělala co sem mohla....a vono to tak dopadlo....heleee, nedělej mi milostiii....jako za snahu a za poskládaný písmenka, tak na to Ti jako to....víš, co, ne?! :-))

Loutka
13. 11. 2005
Dát tip
nééé...mě se líbí fakt! dva prsty ozvedam a přísaham, na mou čest (dost pochybný ale aspoň něco) co mi na to? budu hádat... dáš lízátko?

kašlu... :-))) lízátko dáš Ty mně! a nebudeme vo tom diskutovat :-))) tak eště čestný pionýrský.... a možná to přijmu :-))

Loutka
13. 11. 2005
Dát tip
těsně vedle...u pionýra sem nebyl, ale u skautů sem chvíli strašil, snad mam i bobříka vodvahy! a taky sme na táboře zapálili podsadu vod stanu...tipa dostala a eště na mě vidírá lízátka, fuj sprostota !!! mam tady jenom to vocumlaný :-)

vocumlaný si nech a mazej do obchodu pro jahodový.....jinak budeš bit :-))) strašidlo... Tě vyhodili, co? :-))

Loutka
13. 11. 2005
Dát tip
ne, já vodešel sám, když sem nesplnil tři orlí péra...možná to bylo kvůli těm strašnejm latrýnám, ty byly zlý a taky moc práce na mě... teď už je votevřená tak max. nějaká večerka, tam by sehnal leda lahváče a startky :-)

vesuvanka
10. 11. 2005
Dát tip
je pěkná.... a hořkou čokoládu mám ráda :-))) ... TIP

Krokodýl
10. 11. 2005
Dát tip
:o) nejsem ztracená...tobě se nikdy neztratím :o)

no, právě, sám si žiješ jak král a mě necháš pomalu lízat chodníky, se styď krkavčí otčeee! noo, jooo, taky revizor, jeptiška, potulná břišní tanečnice, čert, a pak Káča....ministr....burzovní makléř... to bylo dobré, tam jsi málem projel i gaťata... :-)) Janinko, děkuji :-)) Krokííí, tak to jsem ráda :-))

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
hmm, gaťata, nakonec jsem musel tu burzu koupit, abych se alespoň nějak spravil... :-(

noo, jistě, ale provizi si mi nedal žádnou a to jsem Ti pomohla k majlantuuu

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
no, tak horký to zase nebylo... sotva tak na dva, tři slušnější sporťáčky...

noo, jak nebylo horké, se Ti toho zdálo jako málo, jo?! A to že sem Ti k tomu dopomohla, za to sem dostala jakýsi posraný domácí spotřebiče, ale že bych si je měla kam dát, to ne!

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
kdyby sis uklidila ten bordel, tak bys je měla kam dát, nevymlouvej se prosímtě...

já se nevymlouvám, bordel? kdee? spím kde se dá, nemám střechu nad hlavou, která by byla stabilnííí... toho sis nevšiml, jooo! pche, prej výmluvy....

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
já ti furt říkám, že se máš už jednou usadit, ale to né, pořád by někde vandrovala...

tak mi kup byt aspoň toto pro mě udělej, zařiď mi ho, plať za mě nájemný a já Tě přísámbohu už nebudu nikdy vo žádnýho penny žádat...

Print
10. 11. 2005
Dát tip
Už jsem tě dlouho nečetl a chybělas!*

děkuji Ječmínku, potěšení je na mé straně, moc ráda Tě vidím pane!:-))

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
ale no tak dobře, stav se za mnou v kanceláři a půjdeme nějakej koupit...

jůůůů, kdy se mám stavit? a máš dost penízků v kešeni? :-))

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
stav se okolo třetí, nějaké penízky se tu najdou...

dobře, v sobotu kolem třetí se stavím :-))

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
dneska, v sobotu jsem pryč...

příští, trdlo

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
to jsem pryč, stačí, že musím v pátek na pohřeb... dneska, nebo máš smůlu, z chozením do práce o víkendech jsem nadobro skončil...

tedy ni jednu vyjímku pro svou céru milovanou neuděláš? Šak nemusíš bejt v práci, můžeme si dát sraz třeba u koňa na Václaváku a peníze si vem s sebou :-))

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
to jistě... telátko.

proč zas neee? a nejsu telátko, Ti to chci ulehčit, no nejsu hodná? :-))

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
seš. a dost už.

grrrrrrrrr

Shellinka
10. 11. 2005
Dát tip
Pro mě ten závěr moc není, trošku mě to tam břinklo, ale jinak je celá moc pěkně atmosférová! *

Shellinko, kuji... :-)) ano, ten závěr má praštit, děkuji, že se povedlo :-))

Zbora
10. 11. 2005
Dát tip
nepraštil.

Caallisto
09. 11. 2005
Dát tip
!!! t

LaMouette
09. 11. 2005
Dát tip
takova.. zasnena.. ano ano.. i dyz sem tam mozna horce.. ale to neva.. pac to dycky pravjeze prejde.. :-)*

hastrman
09. 11. 2005
Dát tip
mi připoměla spouuustu věcí, který by se chtěly / a možná i mohly ...ale z jakéhokoliv důvodu už to prostě - víc ode mě nechtěj, jsem rýpal bez špetky vkusu :-)

hastrman
09. 11. 2005
Dát tip
připomněla... au

Holan :-)) díky Caallisto kuji :-)) dokonalá....neva... to mělo bejt fakt jen pro radost, páč je podzim, splíny a taak... tak trochu teploučka, no ne:-)) hastrman.... hele, já vod Tebe víc chcu.... :-))) vyloženě vodpočinkové, nevaž seee, odvaž seee.... :-))

I hořká čokoláda je čokoláda... :) ×

hastrman
09. 11. 2005
Dát tip
hele prostě - je vidět, že je to jen tak proradůstka, vypsání prachu z hlavy, atmosféru cítím (jak jsem už psal), snad chápu i důvod, ale za límec mě nechytla... nezatřepala se mnou... a to mi chybí

hech, jak je libo.. a pomůže, když Tě za límec chytnu já a zatřepu s Tebou? :-))

hastrman
09. 11. 2005
Dát tip
nó... to nevim... to bych tě moh třeba taky zažalobníček žaluje pod nosem si maluje, víš?

mám ráda i hořkou čokoládu =o) líbí se mi jak je napsaná - hezkyse mi četla...t*

Zbora
09. 11. 2005
Dát tip
Nevím, jestli z ní mám mít radost...konec působí skepticky...jinak ten modrý text je vážně hladivý...je hezká, milá a hravá...a ta atmosféra hlavně. t.

hastroooš.... co chceš žalovat? !!! by Ti strach nedovolil....a můj smysl pro mlácení kde koho!! Princezničko... děkuji pěkně.... jsem ráda.. .:-)) Čokoládová....s tou čokoládou sem se trefila, viď :-)) kuji Zboroušku, já nevím, to musíš vědět Ty....seš nějakej milej bo co.... nepraštil Tě někdo??!

Krokodýl
09. 11. 2005
Dát tip
mňam * a mlask

drahááá.....ráda Tě vidím....červenám se a děkuji! mlask

Zuzulinka
09. 11. 2005
Dát tip
pěkná*

Zuzuli.. děkuji pěkně...:-)

Pacer
09. 11. 2005
Dát tip
Kouknou, Kytka, nechtěj od nepotřebných starců dé profundis:)) ..a hořkou čokoládu rád:))

jo, kytka.... kde se vzala, tu se vzala, na chvíli vstala ze záhrobí... :-))) to dé profundis je nějaký titul? :-))

Smetiprach
09. 11. 2005
Dát tip
nepotřebných starců? já ti dám nepotřebný starce, semizdá... :-)) *

nezdá... sem si na Tebe vzpomněla, ne?! :-))

Smetiprach
09. 11. 2005
Dát tip
umři... :-))))

až po Tobě... seš blíž :-))

Smetiprach
09. 11. 2005
Dát tip
posupný smajl!

co je posupný? :-)) se Ti už klepou prsty staroušku :-))

Smetiprach
09. 11. 2005
Dát tip
co si takhle vzít slovník spisovné češtiny a slovo posupný si tam najít, když už máme takové mezery milá dcéro?

co je to slovník spisovné češtiny? hele, tak mě napadlo, neměl tam bejt potupný? :-))) nooo, mám mezery po Tobě.. .mezi zubama drahý otče...

Smetiprach
09. 11. 2005
Dát tip
posupný - pochmurný, nevlídný, škaredý... tolik dotyčný slovník... ;-)

stejně si chtěl napsat potupný, sem Tě prokoukla... :-)) ale díky za osvětu, informací nejni nikdy dost... a že Ty mě bereš dycky taaaak vážně milý tatínkuuu....:-))

Smetiprach
09. 11. 2005
Dát tip
jistě milé dítě, vždycky (snad kromě těch řídkých případů, kdy přijdeš s naivní žádostí o zvýšení měsíční apanáže...). :-)

Noel.. :-))) aspoň za něco :-)) tatííí....noooo, právě... neceš si to přehodit? bych jako pak nemusela vymýšlet různé krkolomné kličky a převleky.....už mě to unavujeee.... :-))) kdo s tou almužnou má vyžííít.... taky... :-/

chi... až tak? :-))) dobře a už stačí, bo si budu myslet, že to za něco stojí.. :-))

Smetiprach
09. 11. 2005
Dát tip
kdo? no ty přece... a náhodou, tehdy jak si přišla v sedmnáctce převlečená za revizora, to bylo docela šikovný, kdyby se ti ty fousy neodlepily, nevím, nevím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru