Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pred svitaním

01. 02. 2001
2
0
2265
Autor
Sýkorka

Otvorila som oči dnes pre svoje mesto. Ani mesiac sa nestihol zahaliť Až skrásnel Rozochvelo sa dívam na koberec kde tma tvorí každé nové možno a za oknom znie podchvíľou ľudské sólo opilcov, detí a nedospelých tvárí mojich tvárí vravia mi tíško, Brieždi sa!
Silvinka
07. 02. 2001
Dát tip
ticho: tak by sa Ti to páčilo viac, ale pre mňa by to stratilo výpovednú hodnotu :o)

AZALIN
03. 02. 2001
Dát tip
Ach tak.. pěkná básnička.. ;-)

Silvinka
02. 02. 2001
Dát tip
svitá :o)))))

Silvinka
02. 02. 2001
Dát tip
Bix: Petržalka, celá Bratislava, Brno... čo na to záleží, tá tma a pocit pred svitaním je stále rovnaký, stále mi poskytuje nové možno, nové určite... :o)))))) Ale áno, zažívala som to v Petržalke :o))))

AZALIN
02. 02. 2001
Dát tip
Éééééé... co znamená to předposlení slovíčko? ;-)))

Bix
01. 02. 2001
Dát tip
Silví, Petržalka ?? ( Ak áno - dobre vystihnutá ) Tak nejak to cítim aj ja...počujem zvuky pod oknom...a za ním...:o) "tma tvorí každé nové možno"...Ako dobre, že si späť, Silvííí...:o) A už mlčím...vychutnávam...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru