Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak to tak bývá...

10. 11. 2005
0
0
2676
Autor
pepička15

Další nedokončená básnička pro zasvěcené. A opět ze začátku prázdnin:)

Ve vzduchu je cítit tabák, víno, koření,

Tak ať žije kouření!

Vyzývavé pohledy, nesmělé úsměvy -

To jsou prvních lásek projevy.

Život už nám dal pár lekcí,

Ale v lásce chováme se furt jak blbci!

Oni sedí, koukaj´ a smějou se na sebe...

Můžou - ještě maj´ čas na nebe!


Rían
12. 12. 2005
Dát tip
jak se to tak říká: konec dobrý, všechno dobré :))

pepička15
12. 12. 2005
Dát tip
ale i když konec není dobrý, měl by si člověk zapamotovat spíš to pěný a z toho horšího si vzít ponaučení...

pepička15
27. 11. 2005
Dát tip
ale neměl by kvůli tomu špatnýmu zapomínat na to pěkný..

Rían
26. 11. 2005
Dát tip
člověk má tendenci pamatovat si jenom to hezký, to ošklivý zatlačuje do podvědomí,ale někdy je dobře když si člověk zapamatuje i to horší

pepička15
20. 11. 2005
Dát tip
nó, já nevim za jakých okolností mě to napadlo:) ... proč bys brečela? předtim ses taky smála a tak by sis to měla pamatovat... bylo to pěkný:) co se stalo potom, to už je druhá věc... a děkuju za pochvalu:)

Chiméra
19. 11. 2005
Dát tip
sice sem zasvěcená, ale stejnak si připadám jak kdybych nebyla, ne ti, že bych to nechápala, ale prostě tak....ale je to moc pěkný...

pepička15
19. 11. 2005
Dát tip
ale no tak, anetko:) ... děkuju:) ... jak Ti je? zuza řikala, že jsi byla docela nachcípaná a nějak jste se kvůli tomu porafali s matkou... co ?martin? (?)

Ditha
19. 11. 2005
Dát tip
To by mě teda zajímalo, kdy tě tohle napadlo (totiž při pohledu na koho)..... :) I když tomu bych se asi neměla smát, spíš brečet....

Ditha
19. 11. 2005
Dát tip
Ale je to fakt hrozně pěkný....jenom.... asi bych to neměla mockrát číst...ach jo.

Rían
16. 11. 2005
Dát tip
znám, znám :)

pepička15
13. 11. 2005
Dát tip
děkuje, děkuje, anýzku:)

pepička15
13. 11. 2005
Dát tip
vždyť mě znáš, zuzi:)

Rían
12. 11. 2005
Dát tip
pepi,ty náznaky jsou fakt dokonalý, uplně mi to žere zevnitř ,když si vzpomenu na rožmberok a vidim přesně ty nekončící večery,.................. a hlevně ten poslední..................... :) z tý bukajovanský to taky ale dejchalo pekelně,tak to koukej dosmolit :)

Rían
12. 11. 2005
Dát tip
to je takovej ten záchvat pozůstalý nálady,kterej ve člověku bud uplně exploduje,nebo to musí vyplivnout na papír viz to co jsem ti posílala v tom dopise o prázdninách :)

Anyz
12. 11. 2005
Dát tip
nezasvecena nezasvecena ale co basnicka pekna :o)

Kaczenka
11. 11. 2005
Dát tip
Nezávislý pozorovatel, co?

Kaczenka
11. 11. 2005
Dát tip
A co je s tou Bukajovanskou??

pepička15
11. 11. 2005
Dát tip
jj, přesně tak - nezávislé pozorování má svoje výhody :) Tak bukajovanská je jetě pořád nedokončená - chybí mi poslední verš, ale tu chci dokončit... přijde mi daleko lepší než tahle a zasloužila by si konce... tahle taky měla mít ještě pokračování, ale asi ho nepotřebuje...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru