Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milostná

02. 02. 2001
3
0
2838
Autor
dablik008

Chtěl bych vdechnout polibek větru, letěl by jak střela nad střechami domů, a pak, za zvuku půlnočních zvonů, dotkl by se tvých rtů, toužit znamená přestat žít, nemoct se soustředit, a jenom chtít, tvojí lásku, a možná víc, jestli je něco víc než nejkrásnější cit.. Lásko, vdechnul jsem polibek větru, a ač tak strašně vzdálení, jak to jen jde budeme si blízcí, až dotkne se tvých rtů..
dablik008
03. 06. 2002
Dát tip
2.2.2001 je daleko, na rymovani uz jsem zapomnel :o))))

miklunka
22. 08. 2001
Dát tip
:)

clovrdik
06. 06. 2001
Dát tip
možná příliš plakátověho patosu ve verši :"toužit znamená přestat žít" .. a tak nějak celkově mi ta báseň příjde plakátově barevná, tj. bez toho náboje a poetičnosti, který obvykle ve svých básních máš. Inu, kolego ve verši, myslím, že se Ti podařila napsat ŽPSH. Doufám, že se neurazíš.

dablik008
06. 06. 2001
Dát tip
ne ne clovrdo, neurazim, dekuju, vlastne jsem chtel vzdycky napsat ŽPSH...

Mea
20. 04. 2001
Dát tip
Jaktože sem tohle nikdy nečet??? Spíš proč sem tohle nikdy nečet? Je to skvělý. TIP.

hermitek
17. 04. 2001
Dát tip
Souhlasim s hermitem. "Nemoct" je strasny slovo. Ja bych ho vypustil, ale autor sam nejlip vi.

Javert
02. 02. 2001
Dát tip
Více formy, více formy... Forma ti evidentně dělá dobře. Najdi si nějakou dobrou báseň a celou ji přepiš, jenom počet slabik a jejich délku zachovej.

hermit
02. 02. 2001
Dát tip
Javert: zajímavá rada... :-) -- K básni: ač se zdá být banální, mě se opravdu líbí - až na jediné slovo: "nemoct", to mi přijde příšerné... Ale možná se tam hodí, možná tam, má být. To ví autor. Dávám tip.

dablik008
02. 02. 2001
Dát tip
jo prave ze nemoct tam byt musi...autor vi :o))

dablik008
02. 02. 2001
Dát tip
javert:fakt zajimavej tip...asi to zkusim...a to pak budou paskvily...:o)))

Pája
02. 02. 2001
Dát tip
Lepší jeden dobrý paskvil než desítky špatných básní. Jsem hnusná, co? A to jsem původně chtěla napsat, že se mi zatím tato báseň líbila asi nejvíc..

Nadja
02. 02. 2001
Dát tip
a já nejsem stejného názoru jako Pája.. bohužel se mi od tebe ještě nelíbila ani jedna báseň, ale třeba čas všechno změní :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru