Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slon

02. 02. 2001
13
2
3462
Autor
Had

Mé hovory se zvířaty

Seděl jsem na lavičce a četl noviny. Najednou mne vyrušil podivný křoupavý zvuk. Vzhlédnu od novinových sloupců a vidím jak po písčité pěšince kráčí slon. Uklidnil jsem se a chtěl pokračovat v nerušené četbě, když tu se slon zastavil přímo u mne a zeptal se na situaci v Perském zálivu. Ochotně jsem mů přečetl obsáhlou stať pojednávající o této problematice. Slon pozorně vše vyslechl a pokýval chobotem. Řekl, že tento vývoj předpokládal. Poděkoval mi a zeptal se zda něco nepotřebuji. Požádal jsem ho o náplň do propisovacího pera. Slon se vševědoucně usmál a otevřel aktovku, kterou měl až do této chvíle rafinovaně schovanou za zády. Podal mi dvě náplně a hrdě odkráčel mezi stromy, přičemž rozšlápl malý hořec u cesty. Chvíli jsem rozmrzele hleděl na zničenou květinu a pak se znovu začetl do novin. Příště budu muset slonovi přečíst něco o chráněných rostlinách.

2 názory

Toscana
10. 08. 2011
Dát tip
Ještě klika, že nešlo o plnicí pero a slon se nevytasil s kalamářem, to bych tu asi začala vokusovat klávesnici... :o))))) *t

nádherná série...

kallista
21. 10. 2003
Dát tip
nemám co dodat-prostě jednoznačný tip*

alina
17. 05. 2002
Dát tip

myrinda
03. 02. 2002
Dát tip
TIP

Hugo
12. 11. 2001
Dát tip
Veselé ....po ranu super ...a ja ani nejdu do skoly...a za to muzes ty...tip Je to nevsedni a zajimave...vis hade necim se to lisi..snad tou bajkovosti ale opravdu co si ta zviratka o nas mysli..docela by me to zajimalo...

Kokyn
10. 11. 2001
Dát tip
Tešim se, až si přečtu další kus z této zbírky.

kafka
02. 08. 2001
Dát tip
jééééééééééééé!!!!!! to je kráááááááááásnýýýýýýýýýýý :))))))))))))) *************!!!!!

suva
16. 04. 2001
Dát tip
super, školní aktovka to byla? :c) určitě musí dostat příště to školení, hořce mi přišlo líto :c( *

Šílená
07. 02. 2001
Dát tip
:o))))) jů tu jsem přehlédla...to by byla škoda. Další plosíííím!

Falka
07. 02. 2001
Dát tip
:o)))))))

slon
03. 02. 2001
Dát tip
Je sice úplně super, že o mě tak píšeš, ale k rostlinám se chovám o dost líp.(Též pro Bacila) Asi budu muset napsat něco o hadovi... Tak tip

Bacil
02. 02. 2001
Dát tip
Ti dnešní sloni, neumějí se chovat ke květinám...

Helča
02. 02. 2001
Dát tip
:-)

Cavalera
02. 02. 2001
Dát tip
TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru