Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozchod

12. 11. 2005
2
0
2969
Autor
Fairiella

Našla jsem to v jednom starém sešitě češtiny... v době, kdy jsem to psala, mi bylo asi 13, tak prosím o trochu shovívavosti... i když jsem to poněkud upravila... takže vlastně o žádnou shovívavost neprosím. ;-)

Diamantový šíp byl zasazen
do tětivy zlatého luku
– blýskl se ještě na slunci…
Luk na svůj šíp
naposledy něžně pohlédl
a tětivu napjal.
A pak ji pustil.
Jen to jemně břinklo…
Šíp vletěl do vody
třpytící se jako rtuť –
a ta jej pohltila.

To bylo naposled,
kdy luk šíp viděl.
Poslední, co šíp udělal, bylo,
že probodl srdce
jednomu stvoření
na dně jezera.
Uronilo slzu…
a někde se zhmotnil
další luk
se šípem…

Elyanne
22. 11. 2005
Dát tip
Mne to neprijde jako nic extra, ale taky to neurazi. Asi bych rekla, ze to jeste porad odpovida veku.

Vihar
21. 11. 2005
Dát tip
To bylo naposled, kdy luk šíp viděl Poslední, co šíp udělal, bylo, že probodl srdce jednomu stvoření a někde se zhmotnil další luk se šípem… Dokonalý nápad, zvláštní myšlenky (nejen) na třináct let (připomíná mi to jednu roztomilou hru) Já nevím, snad je to tím, že jsem kdysi střílel z luku...možná, nebo ne?

Dave_Zw
21. 11. 2005
Dát tip
zvláštní,jemné, KRÁSNÉ*

Fairiella
21. 11. 2005
Dát tip
děkuji.....

Vihar
14. 11. 2005
Dát tip
Ta druhá je skvělá (začátek a konec nejvíc), první ne-e ale na třináct let, smekám slečno...T

Fairiella
14. 11. 2005
Dát tip
Díky :-) I když v prologu je ještě zmíněno, že jsem to upraqvovala... prakticky je stejný jen ten nápad... vyjádření té myšlenky jsem změnila dost radikálně..

tanicka
12. 11. 2005
Dát tip
Je v tom hodne myslenek: na zacatku diamant a zlato - na konci slza... Vecny kolobeh zivota s jeho leskem a bidou (placem), posledni blysknuti ve slunecnich paprscich a vzapeti probodnute srdce zivota... Neumim hodnotit, ale dala bych Ti jednicku s hvezdickou....

Fairiella
12. 11. 2005
Dát tip
díky :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru