Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět ve vašem pokoji

Výběr: Print
02. 02. 2001
5
0
4316
Autor
Carodej

Pře - stávka

Princip kolektivní viny nelze uplatňovat tam, kde sama ruka béře pero, aby zesměšnila svět. Ohlédnutí, krátký mžik, přes límec pršipláště, mokré vlasy stékají Ti po zádech. Stužka dvou barev jak čínské maso odkapává bílo rudou krví. Barví Ti ňadra. Věříš tomu, o čem sníš musíš věřit! abys mohla přežít. Jsi vinna stokrát vinna ty odbojná prostopášnice usínající za tmy přikryta Pravdou s obrázky měsíčků a hvězdiček. A Duch zákona bdí nad Tvým spánkem.
Suiza
29. 09. 2005
Dát tip
hm...náročné veršíky....zajímavé....

Meggie
09. 08. 2002
Dát tip
svět v mém pokoji, svět v mé duši splývá mi obojí a srdce buší

Feeling
28. 11. 2001
Dát tip
Típám Tě a jdu si uklidit svět v mém pokoji.:-)

christi
03. 03. 2001
Dát tip
Je to bezva, jen bych zmenila "musis verit! abys mohla zit" vic mi to tam sedi, jinak vazne hezky za hvezdicku *)

Grendel
03. 02. 2001
Dát tip
jejda ;))))))

Janis
02. 02. 2001
Dát tip
Spravedl-nost!!! Jsem nesPrintovala dost rychle :)) *(nutnost)

Print
02. 02. 2001
Dát tip
Janis......................................................***************************

Carodej
02. 02. 2001
Dát tip
Kdybyste četli ty nechutné dopisy, co nám dnes paní dr. Valterová poslala.... jsem plný emocí... Díky.

Print
02. 02. 2001
Dát tip
Vyser se na to, Černokněžníku zlatej!!!!:-) *!

Janis
02. 02. 2001
Dát tip
Týýýýýý pohádková bytůstko..... (štejnak tě miluju) ale já vobčas miluju každýho tak si z toho nic nedělej :)))))) (je krásný že je pátek)

Print
02. 02. 2001
Dát tip
Hmmm...teda Čaroději, ona tě miluje...aspoň občas!! A mě se napřed ptala, co jsem za zvíře, a když jsem jí popravdě řek, že prase, ztichla...:-))))

Janis
02. 02. 2001
Dát tip
Printéééééé...tý lháři nechte toho nebo nařídím celostátní svátek.že v pátek bude den.kdy miluju každýho(nebudeš výjimkou)...už se těším cha chááá :))))))))

Print
02. 02. 2001
Dát tip
o)))) Janis!!!! Ale já ti to někde dneska fakt psal - s avízkem!! A ty nic!:-))) Ale ten pátek beru!!!!:-))) Od příštího,platí? Stoupám si do řady!!!! Kruci, to je fronta....!!!:-)))))))))))))))))))))))))))) *!!

Janis
02. 02. 2001
Dát tip
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Print
02. 02. 2001
Dát tip
*!:-))))))

Kittie
02. 02. 2001
Dát tip
Moooc bobroš!! :o)) Ale je to na mě dneska takový moc ostrý.

djPes
02. 02. 2001
Dát tip
Ja si po precteni vzpomnel na Jerry Mander - Čtyři důvody pro zrušení televize. Jenze kdyz lide potrebuji TV v mnozstvi vice nez malem...kdyby se radeji zkourili.

Print
02. 02. 2001
Dát tip
Kouzelný, čaroději!!! Kouzelný!!!!! Kouzelný....!!!! *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru