Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TÝDEN POEZIE (čtení v Řetězové 21. 11.)

14. 11. 2005
0
0
5038
Autor
drfaust

(7.) Týden poezie

aneb Poezie v 7. nebi

 

Právě probíhá již sedmý ročník akce s názvem Týden poezie. Jde o soubor čtení, básnických prezentací a performancí probíhajících po celé ČR.  Jejich  program  naleznete  zde: http://www.totem.cz/enda.php?a=113306 popřípadě

zde: http://www.volny.cz/denpoezie.

 

Autorské čtení v Literární kavárně v Řetězové 21. 11. 2005

 

V rámci Týdne poezie proběhne 21. 11. 2005 od 19h autorské čtení v Literární kavárně v Řetězové ulici v Praze (Řetězová 10, Praha 1), které pro Vás pořádá internetový magazín www.TOTEM.cz a jeho redakce. Všichni zájemci z řad Písmáka jsou srdečně zváni. Pokud máte zájem o aktivní účast (chcete nám něco přečíst), přihlaste se buď na email redakce@totem.cz nebo drfaust@totem.cz. Rádi Vás uvítáme. V průběhu večera opět proběhne divácké hlasování o účastnících, kteří budou odměněni knížkou – s námi nemůžete ztratit, můžete jenom získat!

Těšíme se na Vás.

 

Za redakci TOTEM.cz drf/Lukáš.

 


plovárna
22. 11. 2005
Dát tip
Tak jsem to prošvihla... :o(

Vihar
22. 11. 2005
Dát tip
nejsem zdá se sám, kdo to prošvihl Navíc, já nahlas číst neumím, natož přednášet a navíc sám sebe... (Možná tak Kurvíka komunistického bych ještě zvládl nahlas) ...by jste se mi beztak všichni vysmáli, stačilo mi, jak mě se všema mýma básněma obratem vypráskal šéfredaktor poezie.cz, jak malýho drzýho smrada.

drfaust
21. 11. 2005
Dát tip
číst může, kdo se mi na místě přihlásí (i nepísmáci).... přijít může kdokoli. Příjdeš? Přečteš?

plovárna
20. 11. 2005
Dát tip
A kdo tam bude číst? A musí se člověk předem hlásit? A můžou přijít i nepísmáci?

drfaust
18. 11. 2005
Dát tip
jojo, jste v záběru...

Smetiprach
17. 11. 2005
Dát tip
350/kg... tak odsud koukej zmizet, tady je to pro chudý ty opice... :-))) jo a pohlaď za mě Tadeáše Klapku... :-)*

drfaust
17. 11. 2005
Dát tip
MB: díky. děcka všecky (jeden odkaz ze včerejška): http://www.ct24.cz/vysilani/?id=96154&datum=2005-11-16&porad= /// snad se na mě nebudete zlobit.

Dirty
17. 11. 2005
Dát tip
hele ale já ho měla jen jednou!!! :) a není to Tadeáš (jak si to všichni pletou) ale Tobiáš!!!! :)

Smetiprach
17. 11. 2005
Dát tip
Dirty: nejsem vybíravý, pohlaď tedy i Tobiáše... :-))

Mabi
17. 11. 2005
Dát tip
O pořadu vím, však jsme v něm byli taky.-)

drfaust
16. 11. 2005
Dát tip
zámotek: nelezu kam tě nezvou. mravenci ti řekli jasně, jak se to má s cenama/vstřícností obsluhy v řetězový... tím je snad tvůj problém vyřešenej. sbohem.

Mabi
16. 11. 2005
Dát tip
Jejdamane todle mě pobavilo, taky znám týpka, je mu kolem třicet,má dva tituly a jezdí na konference do světa. Ten tvrdí, že mu k životu stačí suchý chleba a studená voda, což také naplňuje, prostě šetří.Ano, i pro něj je 27 Kč za kávičku docela drahý špás, navíc v Lidlu maj levnější a lógřík se dá přelít i třikrát, při troše šikovnosti... Jinak rozhořčení drfausta chápu, taky jsem organizátor a podobné výkřiky o cenách apod. jen zbytečně poškozují akci samotnou i jejího organizátora. A to jsem někdo, kdo je z Totemu již snad tři roky odstřižen. Já aby mě někdo neosočil z toho, že tady na Písmáku hájím Totem...Hájím jen princip diskuse.

Zámotek: když si koupíš na dva dny deset housek (mně by stačilo šest, ale lidi toho snědí...:c) ), tak to máš za dvacku (a to říkám hodně), ergo ti zbývá 40,- korun českých. Znám sice hospody, kde si za ně dáš tak akorát to jedno kafe, ale Řetězová je přece enem lacinější. Zakoupíš-li tedy kávu za 27,- korun českých, jsi třináct v plusu. Když chceš rozhazovat, můžeš si dát i sodovku! (Nebo si k houskám koupit Májku, aby se ti kulturní zážitek v hrdle nevzpříčil.) (Neboť kde je vůle, je cesta. Kde vůle není, je důvod. Takových keců o chudobě jsme už slyšeli...)

Dirty
16. 11. 2005
Dát tip
pane bože, co to tady řešíte? :)) buďte rádi, že jste rádi, já jsem taky ráda :) jsme zdravý a bude to kluk :)) a májku bych si nekoupila je to pěknej hnus :)

Smetiprach
16. 11. 2005
Dát tip
fajn, navrhuju přeřadit do diskusí... :-)) Dirty: hele, kolik stál onehdá ten uherskej uherák? :-))

Dirty
16. 11. 2005
Dát tip
ty jo fakt dobrej :) a nedělej mi chutě, víš jak na tom teď sem, začnu na něco myslet a musím to mít!!! :) stál asi 350kg :) ňam ňam

Zámotek: My si do řetězové vždycky nosíme vlastní hrnek a čaj a řekneme si jen o horkou vodu, tu nám dají zadarmo...tak přijd taky s hrnkem, oni už jsou zvyklý...:o)

přijdeme, Lukáši...a vypadá to, že i s maminkou... :o(

drfaust
15. 11. 2005
Dát tip
s maminkou?

No fakt, říkala, že by ráda přišla...můžeš si s ní popovídat o čínské a japonské poezii, té má plnou knihovnu...

týjo, s maminkou.. no jo, ať se vám to (zase) vydaří (to aby tu bylo taky něco příjemnějšího) *

zvonkohra
15. 11. 2005
Dát tip
Né že by to sem patřilo, ale: už ti někdo řekl Lukáši, že od jisté doby reaguješ na některé zcela periferní podněty značně přecitlivěle? Přeloženo: seš hysterickej jak prvnička, co piješ to přeslazený kafe... :-( j.

zvonkohra
15. 11. 2005
Dát tip
pardon, ještě podpis: janek

drfaust
15. 11. 2005
Dát tip
jo, to sem. protože mě přestaly zajímat informace typu výše. Nepochopil jsem, jak jeho problém s tím, že má na den jen třicet korun (což je, přiznejme si, u člověka, který má přístup na net - je ten snad zdarma? -, absurdní), souvisí s pořádáním nějaké kulturní akce. Tohle, moje upoutávka, je přeci jen nabídka... nikoho k ničemu nenutím. Ale s tím, že je tohle prostor pro něčí exhibování, nesouhlasím, i když moje chování může působit nepochopitelně/podrážděně/ hystericky. Prostě mi přišlo, že ten člověk nemá jinej zájem, než danou akci poškodit - což (snad pochopitelně) beru osobně. Nepříjde mi to až tak nepochopitelné... Anebo už tu fakt není prostor ani pro pouhé vkládání upoutávek?

drfaust
15. 11. 2005
Dát tip
Já bych rád, aby tam lidi chodili. A dost mě mrzí, když první reakce je, to co tu je.... navíc, když to prostě není pravda. Zdaleka tam není draho. Hned naproti, v Monmártru, je dráž.

Smetiprach
15. 11. 2005
Dát tip
však jo, žvásty někoho, kdo není schopen si vydělat na kafe a ve finále napíše, že by stejně nepřišel snad nestojí ani za reakci, ne?

drfaust
14. 11. 2005
Dát tip
co je kde drahý? jestli je pro tebe kafe za 27 kč drahý... tak sorry, ale těžko někde v centru koupíš levnější....

drfaust
14. 11. 2005
Dát tip
a ještě: pořádáme tam čtení už dva roky každý měsíc a ještě si na to nikdo nestěžoval....

sk8ergirl
14. 11. 2005
Dát tip
Zámotku, taky ti nikdo neříká, že tam máš lézt...v řetězový je to super...a docela si mě pobavil svojí rekací, takovýhle magory fakt miluju faustíku, tentokráte asi nee, druhej den du brzo do školy totiž :o)

drfaust
14. 11. 2005
Dát tip
tož to jo, co se dá dělat. chceš pořád ten seznam účastníků z minula?

pozorovatel
14. 11. 2005
Dát tip
a to se jako budem týden hádat?

sk8ergirl
14. 11. 2005
Dát tip
pozo: já se nehádám :o) fauste: nee, dobrý, já si to pamatovala :o)

drfaust
14. 11. 2005
Dát tip
pokud vystačíš s 30 kč na den, což ti stejně nikdo nevěří a nikoho to nezajímá, tak bys měl spíš zajít do Ústavní 91, než do Řetězový, to je myslím jasná věc. Mnoho zdaru.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru