Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spigl

14. 11. 2005
3
0
2592
Autor
Gibby_Haines

Spígl

KOMERČNÍ PAUZA Svrbí tě svědomí?, pálí žáha?, je ti blbě od žaludku?, zvracíš krev?, máš průjem až ti to trhá střeva? Tak to je možná tím že jsi neslyšel DNK. „ŘEV, STRUNY, ZVÍŘATA ZADARMO“ Jediný lék na tvoji nesnesitelnou bolest……… Reklama na podělaný kuře v mrazáku je lepší!!!!!!!

miluju ten kopec. ale vynalezli jsme to sezeni az s prahakama. turandot a spol. nelegalni povolani jsou od toho haby zustali nelegalni a nepoznane. no dobre, prodavam kradena nezdanena kostata a odrazove stopky :,)

Pisces
14. 12. 2005
Dát tip
krásnej kopec + znova kritika, páč se ti na autorský stránce nzeobrazují jaké máš to nelegální povolání? to mě zajímá :)

turandot
28. 11. 2005
Dát tip
ženo... nejlepší kopec tam máte.

:,) :,) No sem proste Márty a esi holka nebo kluk to je fuck. ale mám vás rád

teda zjistil jsem ze jsem psychopat, se to u mne plne nerozvinulo,ale porad to nemeni nic na tom, ze jsem to ja.

A ted me omluvte, musim se jit ucit paleo,pac bych pak nemoh pristi rok s Misou o desate zavirat hospody

Brambiště
23. 11. 2005
Dát tip
pozorovatelno to nejni "ta" márty, ale ten márty..zdravim vás jináč všecky!

pozorovatel
23. 11. 2005
Dát tip
nene, je to márty! já to poznám....

Brambiště
23. 11. 2005
Dát tip
jak myslíš, ty seš koneckonců vysokoškolák, ne já....ale jestli TOHOHLE mártyho někdy poznáš, tak tě tvá slova budou mrzet (to si, marty, neber osobně-jen mu chci napovědět že vážně nejsi žena, ikdyž se tak občas chováš :-)

pozorovatel
23. 11. 2005
Dát tip
nebou mrzet ani náhodou je to márty!

hey hey hey, no te pero. ja vezim nekde uplne ve vzduchoprazdnu. dneska jsem chtel vytahnout baru na kafe, ale nemel jsem moc casu

turandot
20. 11. 2005
Dát tip
do třičtvrtě roku se možná budu taky potloukat po brně, kde knajpy zavíraj v deset a začnu věřit na vzduchoprázdno

pozorovatel
14. 11. 2005
Dát tip
mám na ty otázky odpovědět? a když odpovim dostanu to kuře doporučeně?

turandot
14. 11. 2005
Dát tip
zvířata zadarmo? kuře, kuře, kuře, kuře, a pak z něj kouhout plaší smrt! kurva márty, voe, kde vězíš?

pozorovatel
14. 11. 2005
Dát tip
to je márty? a víš, že to docela sedí?:))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru