Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bludný kruh

Výběr: vesuvanka, Print, Eilil, Krokodýl, Noe1, Holan
14. 06. 2006
28
5
8839

poslechni volání medvědů

a pro sebe si řekni

to byl zase den se schovanými úsměvy

 

bludným se staneš

když zafouká vítr

polem plným černých přátel zimy

 

tak vidíš

teplem se už na kopci neohřeješ

a vítr červená líce

s drakem v ruce poběžíš do teplých krajů

 .......

za dlouhých zimních večerů

ohněm zapálíš tělo

úsměv šustí v krabičce od vzpomínek

a bílá vrána přinese jaro


5 názorů

díky:-)

Jonash
01. 01. 2012
Dát tip
hezké:)

tak to máš pravdu... taky na tu dobu moooc ráda vzpomínám, joo byly to krásný časy.. hmmm

Zbora
06. 09. 2008
Dát tip
Hezký návraty.

Markel
10. 08. 2008
Dát tip
********

heuréka, kytka nejni blbá, kytka víííí :-)) si neplivám... to by bylo pfuj :-)) Já Vám říkám, že jedó je fuj :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
my vlastně jenom nevíme, ale umíme se tvářit, že víme:-)) Fuj? Neplivejte si na zem, jste u sebe doma!:-))

Vy taky něco nevíte?! To je hezké od Vás, že se přiznáte :-)) fuj, jedó..... snad pojedu.. nebo jedu....už sem domačkala :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
urazil sebe,nevím to:-)) tak mačkaj mačkaj a hlavně, že jedóóó:-)

No jo, lakomé hanáce :-)) Litovel víme kde je, co je urážejícího na tom, vysvětlit vodovodněpoštovní potrubí? se ráda poučím, šak proč ne :-)) proč bych měla mejt internet? Napojím na škatuli a je to... pomačkám čudle a vono to funguje :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
Slečna zřejmě neví , kde je Litovel? Jen pro rozšíření na Hané. U nás kopce nejsou a pošta frčí dobře, ale o tom jak funguje snad jindy, nerad bych urazil.A u nás, světe div se je i internet!! To se Vám asi dobře nemyje:-))

jen by mě zajímalo, jak u Vás může jezdit pošta do kopce... to je pak zácpa a v lepším případě je to na půl roku, to my tu máme již telefony, kdy když něco chceme sdělit, tak si prostě napíšeme a víme to hned, pokud nedojde baterka... a potrubím u nás teče ropa a ne pošta :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
civ... co?:-) Tak to ani nechci vidět jak to u Vás vypadá, neb jak říkám u nás jezdí potrubím pošta ne potakni, jako u vás!:-) před pikolou za pikolou...bla bla bla:-)

my nežijeme v potrubí a do potrubí bychom se nevlezli, neb nejsme potkani a žijeme v civilizaci a ne v křoví :-)) heeej, za ten inzerát budeš pykat! :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
oni ještě neviděli čistý potrubí, no to to u nich musí vypadat:-)) Prodám roubík! Zn.3149:-))

ha, prej čistý potrubí.... vod kdy je potrubí čistý?! a taky může prasknout...:-)) hehe... dobře, u Tebe se řvát nebude, ale zatím si na návštěvě a u mě a já si tu řvát prostě buduu uaaaaaa auuuuu :-)))

JENYKUUUU sakra kurňa fix... vokamžitě mi dej zase výběr a nedělej tady bordel bo Tě nakopnu prosím pěkně :-SSs

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
nevím co máte u vás, ale u nás je potrubí čistý:-)) říkám já!(u mě se - na mě se) řvát nebude!:-)

potrubní nee.... nikdy nevíš, v jaké stoce to skončí.... :-)) říkal kdo?! si nějak věříme, ne! :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
preferuji potrubní:-) zařveš jednou, zařveš naposled:-)

jo, tak šimrání si dokážu představit, ale něčím jiným než psím vocáskem....a dost už kytko - už si trapná - pozn. pro mě :-)) ha, peníze....pošli složenkou, nebo holubí poštou, dneska je na ně spoleh :-)) nefuním, řvu :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
o šimrání, nevadí:-) takže č.ú. a já Ti pošlu ty peníze:-) funíš?.-)

no, tak v tom případě netuším vůbec o čem jsi to mluvil(já se chvěli akorát zimou)- respektive psal :-) takže naštěstí nejsu v knihkupectví ani nikde na horní poličce...páč by se na mě prášilo.. ale stejně jsem Ti peníze ušetřila....:-))) a se nevztekám.... dupu a pěstičkama tluču do zdi :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
podobnost s pejskem je čistě náhodná?:-))) Ty jsi mi peníze neušetřila, neb jak říkám otevřel bych a zavřel a nekoupil, jen by jsi tam byla vtom knihkupectví, o něco poeticky výše než já, však pro mě...nu nekoupím a vztekej se jak chceš:-))

co su pes, bych cítila chvění nad vocáskem? :-)) aritimii.... tak to je málo... já mu ušetřím peníze a von mi to vomlátí o hlavu.. tsche :))) sou dneska lidi :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
No lehkou aritmii jsem pocítil, přiznávám a takové to chvění, jak mají pejsci nad ocáskem, však to jistě znáš:-)))

a to mi píšeš s klidným srdcem! :-)) nevděčníku :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
no počkej, já bych si tě nekoupil:-)

ale zase na druhou stranu jsi ušetřil 149Kč :-))) já to neberu zle, naopak, jakkákoliv kritika je pro mě přínosem! díky

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
nu působí to na mě jako poezie ze sbírky, kterou jsem si koupil za 149Kč v knihkupectví na rohu, nemá to chybu, ale to já tady nečekám, chodím si sem číst a psát proto, abych utekl od reality právě našeho knihkupectví. Neber to zle, je to "lichotka", ač to tak nezní.

moc čeho? díky

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
až moc na nás amaterské pisálky...

joe, nikdy nekážu a nikdy nekázala, nejsem žádná pomazaná, ale že se vždycky trefím k někomu, kdo má potřebu se prezentovat :-))) btw a nikdy sem nepsala bys četl mě, páč já nejsem ta vod koho by ses měl učit nebo si brát příklad, ale je tu spousta autorů, který by sis mohl přečíst... a kdysi to tu bylo i o kritikách a doporučení.... jo, časy se bohužel mění..

Joe_Black
16. 06. 2006
Dát tip
ale jo, máš zajímavý nápady, slušnej průměr... ale takovej borec, abys druhým kázala, to fakt nejsi...

siiid, to neřeš, si třeba nevzpomeneš, na každýho to působí jinak, ale díky Ti za zastávku :-))) per: hmmm díky :-))

per_zay
16. 06. 2006
Dát tip
hmmmmm ! ... dobré ... T

sidonia
16. 06. 2006
Dát tip
tak ja to zkusim este jindy.. jesy si vzpomenu:)

heeech, no jo lobo, von už jinej nebude vochechulák jeden, to neřeš, já se dycky bavím :-)) ňaf sid: kuju, ono někdy zanechá, někdy ne.. a někdy se člověk vrátí a působí jinak :-)))

sidonia
16. 06. 2006
Dát tip
jako pekny...ale takovy.. nijaky vis, pro me teda ze jako jendim uchem tam druhym ven a nic nezustalo uvnitr...a tak

jistěže, škrábu, drápu, koušu a nalakovaný nehty momentálně nemám, páč furt něco dělám a nemám čas si je furt dokola vopravovat, víme :-))) a díky za poctu :-)

Zboroušku, najdi si Pacera a jeho dílko tam to je i s vysvětlením :-))

Zbora
14. 06. 2006
Dát tip
To jsou mi věci, co se tady děje....máš jí znovu ve ZV...ale jak se to událo netuším.

Noe, děkuji za uvítání, je mi ctí :-)) pozo, já už taková jsem, holt jiná nebudu ni to ode mě nečekejte :-)))

pozorovatel
14. 06. 2006
Dát tip
ty aby sis nepřisadila:))))kytko

hech, loba čtu poprvé... mi uniklo, škoda...nicméně: Hynku, Jarmilo, Viléme... drahoušku, to víš, že si takovou rošťárnu nemůžu nechat prostě ujít, no :-)) růžky už mi rostou :-))

Noe1
14. 06. 2006
Dát tip
Vítej ve recyklační skupině :-)))))

Pacer
14. 06. 2006
Dát tip
Jojky!!! Kvítí se taky chytilo!! Asi to tu dnes roztočímé, drahoušku:))))

LOB27
31. 03. 2006
Dát tip
Pěkná píčovina děvče.Na to jak tady všechny komentuješ, píšeš pěkně dekadentní blbosti.Nejvíc se mi líbí, když chce někdo vážnou kritiku a ty se na jeho stránce místo komentáře bavíš s nějakým blbečkem ve stylu "táto", "mámo" třeba o pomeranči. Pozoruji to delší dobu a je mi zle.Vážný komentář má být k tématu!!!Sem by své dílo dál jen neznalý poměrů...Tak dost, už jsem byl vulgární dost.Prostě zamysli se nad sebou.

Lotoska
31. 01. 2006
Dát tip
*

Holan:teplo je teplo, to víš... :-)) wedle: a co takhle místo hvězdiček zkusit sluníčko a úsměv? :-))) Eidam: kuji Hele: vod kdy se hraje na to, jestli sem Ti dala nebo ne? :-))) Lotoska kuji :-))

wedle_vazy
30. 01. 2006
Dát tip
**

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
*

nenašla jsem to u Tebe...

tak to je dobře, zase na druhou stranu...

:-)))

díky

Pisces
29. 12. 2005
Dát tip
hezké je to :)

děkuji za zastavení :-))

Pokusák
18. 12. 2005
Dát tip
*T

kuji :-)

VIadko
14. 12. 2005
Dát tip
Já radši do Kromclu!

Tak jo, ale nepočítej s nějakýma sladkostma.... budeš mít dietu a pokoj s mřížema!

VIadko
14. 12. 2005
Dát tip
A slivovica bude?

taky nebude, musíš se léčit a to ze všeho! :-))

ssalpy, móóc děkuji :-)) drahá...už se mi asi stýskalo... děkuji mnoho ... kráá.:-) Vladko: já myslím, že už skončili... bohudík! Noe... poklona má Tobě...

Krokodýl
13. 12. 2005
Dát tip
asi se ti stýskalo nebo doopravdy? :o) taky se mi stýská...víš.....a moc

doopravdy drahá, jak se máš?

Krokodýl
13. 12. 2005
Dát tip
doopravdy......přísahááám jak se mám? zimničně....

tak přísahám....:-) zima? ech, a jinak?

Krokodýl
13. 12. 2005
Dát tip
jinak? odháním ženský...odháním chlapi...znáš to a znáš mě,ne? :o)

ach, tak není jak Tobě... :-))) tak je neodháněj... nech je taky na Tebe působiti :-))

VIadko
13. 12. 2005
Dát tip
Ale já jsem neskončil!!!

Ty taky...jak sem to tak sledovala sem tam, tak seš zralej do Bohnic milý hochu!!

Krokodýl
12. 12. 2005
Dát tip
aj-----

VIadko
12. 12. 2005
Dát tip
Kdyby ses radši koukala na vyvolený.

Noe1
12. 12. 2005
Dát tip
*t

ssalpy
11. 12. 2005
Dát tip
móóc hezký t

Spring, děkuji moc!

tajtrlíku :-))

synáček
28. 11. 2005
Dát tip
"úsměv šustí v krabičce od vzpomínek..." T***

Hele....:-))) jak nevšímám? Petře, děkuji, písmenka od Tebe zahřejí...

Marnotrat
22. 11. 2005
Dát tip
prolog záměrně sofistikovaný? :-) ...dílo se mi líbí t*p

mě to totiž vždycky irituje, když se snažím něco sem hodit a kouká na mě prázdnej prolog... tak sem si řekla, že to prostě využitě zneužiji :-)) kuji

nejseeem

puntičkáři! plným? hele, že já Tě fakt někam neshodila :-))

grrrrrrrr, to je vydírání...chjo... noo, ale dobře...ale cu i lízooo....ju? :-))

jééé to je levé lízátko :-)) se čebrenám .-)) kuji

beruškoooo.... kvítečkovaná... ňuuuf.... kujiiii... si zlatíčko diamantový, víš o tom? :-))

Zboroušku, tak na to zapomeň, nejsem líheň ni olíheň.... :-)) zase za rok, ju? :-)) Loutka..... obrazyyy..... trochu fantaziee nikomu neuškodí a nejni to zas tak složité..... :-))) hai.... děkuji pěkně... :-))) Janinko, děkuji....tak trochu inspirace od Tebe..... teplo je potřeba :-))

plovárna
16. 11. 2005
Dát tip
Pro mě to neni ani blbůstka... jsem si v tom asi našla něco moc osobního. t.

plovárničko..... tak to jsem ráda.... moc.....asi to tak mělo i vyznít..... :-)) joo, a kuji pěkně

Smetiprach
16. 11. 2005
Dát tip
ale ono to není zase tak špatně poskládaný... :-) **

nám se taky líbí... Tip pro Adélku...

och, vod Tebe to potěší :-))) mravenčíci.... to jsem ráda, že se líbí....Adélka, Adélka.....kde to?

tak Ty nejseš masožravá?

jsem, jenom jsem si nebyla jistá, jestli myslíte tu samou masožravou, čili jsem se nutně potřebovala přeptat, víme? :-)

Smetiprach
16. 11. 2005
Dát tip
ano, jsem takový těšivý.... :-)

Loutka
16. 11. 2005
Dát tip
já sem asi nebylo üplně střízlivo

Print
16. 11. 2005
Dát tip
Milé!!*

hech, taková Vendulka, jo? :-)) taťko drsňáku: a to je dobře bo špatně? :-)) Ječmínku, pane....od Vás zahřeje děkuji :-))

Smetiprach
16. 11. 2005
Dát tip
jó Vendulka, to bejvávaly na koleji časy... :-))))

tak aspoň na něco si vzpomínáš :-))

Zbora
16. 11. 2005
Dát tip
Počkám

by ses dočkal :-))

Eilil
16. 11. 2005
Dát tip
:o) voněnko má sedmikrásná.. :o))) t


Zbora
15. 11. 2005
Dát tip
17.58.35 stop. Včela s chobotem velice děkuje...radostně mává křídly a ukládá. t.

hech, tak vidíš, ale upozorňuji Tě, že to bylo enem kvůli Tobě a na nátlak a ten čas Ti nevěřím .-))

Zbora
15. 11. 2005
Dát tip
Ještě jednůůů :o) Zítra jo?

Loutka
15. 11. 2005
Dát tip
něco jo něco ne, asi to celé nechápeme :-)

hai_mal
15. 11. 2005
Dát tip
příjemné čtení TIP *

vesuvanka
15. 11. 2005
Dát tip
bludným se staneš když zafouká vítr polem plných černých přátel zimy tak vidíš teplem se už na kopci neohřeješ a vítr červená líce s drakem v ruce poběžíš do teplých krajů To mě moc oslovilo.... ano, do teplých krajů :-))) je moc hezká.... TIP a V

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru