Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lehounké dotyky něhy

16. 11. 2005
4
0
1296
Autor
Sobko

Pro Lídu, ona bude vědět...

Díky za vše co je i není...............a právě za to že to není
že to co je je jako snění..............já nebojím se probuzení
až na Tě padne světlo denní........bude to jako pohlazení

Jirish
17. 11. 2005
Dát tip
Asi budu tedy první autor který tě uzemní trochu na zem a možná se za to omlouvám. V jedné reakci si mi psal, že debata o umění na tomto serveru je hnus. To jsem nepochopil, snad mi to vysvětlíš. Možná ti nenapíšu nic nového, ale tvá tvorba je trochu květnatě naivní a zahýbá do kýčovitě plitké průměrnosti. Argumentem ,,kde je láska,, ti odpovídám, že láska je všude, ale také všude jest popisována. Podle mého názoru, je zapotřebí jí popsat z cela jiným způsobem, originálnějším a hlubším, což tvá tvorba zjevně nedělá a pouze se na ní využívaně vezeš. To je vůči originálnějším autorům prostě nefér.

Bechtin01
16. 11. 2005
Dát tip
příjemná na dobrou noc, škoda jen že vedle mne nikdo není až na mě zaklepe to probuzení., snad až v poledne.T.

vesuvanka
16. 11. 2005
Dát tip
milé pohlazení na dobrou noc a zaujal mě i název, je jako doteky motýlích křídel... TIP

vesuvanka
16. 11. 2005
Dát tip
milé pohlazení na dobrou noc a zaujal mě i název, je jako doteky motýlích křídel... TIP

:*)

Sobko
16. 11. 2005
Dát tip
Děkuju vám všem, je to od vás milé. A Vesuvance děkuju za motýla, je překrásný!

hai_mal
16. 11. 2005
Dát tip
no, zvolená forma rýmů není asi příliš šťastná i ta interpznkční smršť na mě nepůsobí zrovna dobře, myšlenka v díle dobrá, jen by to chtělo asi více zpracovat, počkám si na tvé další práce:-) tip na přivítanou :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru