Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koloběh

04. 02. 2001
2
0
2589
Autor
rs232

Žít S odstupem od úzkosti

Jež vede ke zlosti

Mít Někoho dušičku v srdíčku

Jak vodník v hrníčku

Být Spokojen s trápením

Které už nezměním

Chtít Posbírat jak houbař do košíku

Pocity profíků

v lásce

A jít

I když už nebudem

Dál za svým osudem


Miroslawek
16. 02. 2001
Dát tip
Ano, skutečně vnitřní rým tam je, ale rým je obvykle chápán jako souzvuk konce veršů. A ten mi tam chybí.

Miroslawek
15. 02. 2001
Dát tip
Hezké, milé ... vadí mi ta jedna absence rýmu, ale to mě vždycky, to se neznepokojuj. Spíš si dej pozor na rytmiku, resp. alespoň na souhlasný (sudý-sudý, lichý-lichý) počet slabik v rýmovaných verších.

rs232
15. 02. 2001
Dát tip
Miroslawek:Jsem rád žes mě přečetl.Slabiky jsem nikdy nepočítal, nezdálo se mi to důležitý, asi je.Je v tom víc umu to sladit.Je docela trefné že poznáš co je starší, protožes to také tak psal a co je novější.Rytmikou se teď trošku zabývám.Avšak absence rýmu tam není!Přehoď si ta slova!Mě se to ale víc líbilo takhle.Moc dík za vyjádření u ostatních děl. FŠEM: Děkuji lidičky.

Anonym
05. 02. 2001
Dát tip
Souhlasím s Cavalera, zapomeň trošku na vlastní Ego a dušičkám nech pootevřené pokličky

Dave_Zw
04. 02. 2001
Dát tip
Joooooo to je onoooooooooo! Přesně. TIP

Dave_Zw
04. 02. 2001
Dát tip
Tohle dílko mě fakt vzalo....

Cavalera
04. 02. 2001
Dát tip
Na první pohled libivé, ale dál? ...Spokojen s trápením? To není až takový problém, těžší a mnohem důležitější je být smířen. Podle teorie "čistého egoismu" pramení velká, né-li všechna trápení ze spokojenosti, resp. z touhy po ní. Posbírat pocity profíků v lásce? Ale, ale, nikdy se nechci stát profíkem v lásce. Fuj něco strašného .... Mít někoho dušičku na srdíčku? Radši snad žít pro něčí dušičku ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru