Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

maringotka na tri prsty

20. 11. 2005
3
0
2799
Autor
zana_zana

pruhované slunce dlouhý nos kaskáda netrpělivost

...na stole ležia pomarančové mesiačiky, ktorými Korsakov kŕmi čmeliaka z rádia.

Hneď vedľa starček Gepetto kúpe sa v pilinách.


trigate
20. 11. 2005
Dát tip
Tak toto je skutečně hardcore. Díky za (soukromé) vysvětlení. Občas jsem fakt dost nechápavý. Tahle soutěž o atmosféru čtyř slov se zvrhává v pěkné rébusy. To se mi líbí. A slíbený tip*

zana_zana
20. 11. 2005
Dát tip
dakujem:) vies este o niekom kto sa zucastnil?

trigate
20. 11. 2005
Dát tip
"Soutěž" v uvozovkách. Například já :-) StvN, Alois, pozorovatel, plovárna a další.

zana_zana
20. 11. 2005
Dát tip
plovarnu som citala,tebe i pozorovatele taky,tak idem este na na prvych dvoch:) vcul ak budes vediet o niekom novom,pls.avi:)))

zana_zana
20. 11. 2005
Dát tip
dakujem,je to taka mini reakcia na StvN a udalost Povidkaři:) ako posledne vety poviedky..

jaza
20. 11. 2005
Dát tip
návod k použití?

trigate
20. 11. 2005
Dát tip
Něco mi tam chybí. Jo aha. Některá klíčová slova. Občas jsem dost nechápavý. Bylo by možno to trochu osvětlit? P.S. Já vím, že jsem šťoura, ale nejsou dvě věty málo na vytvoření atmosféry? Jako obraz je to pěkné.

zana_zana
20. 11. 2005
Dát tip
jaza:nemam,je tam

jaza
20. 11. 2005
Dát tip
tak v tom případě*

zana_zana
20. 11. 2005
Dát tip
trigare:neviem ,co by si chcel osvetlit,ale pokusim sa ak napises co konkretne...

zana_zana
20. 11. 2005
Dát tip
jaza: tak jo 8)

trigate
20. 11. 2005
Dát tip
Co osvětlit? Mno, ... třeba ta klíčová slova. Kde se v textu, či kontextu nachází.

StvN
20. 11. 2005
Dát tip
Pravda, je toho celkem málo, ale když si to představím jako konec povídky, svým způsobem jsem s tím dílem spokojenej. Tady je spíše potíž s tím, že jsem měl velké požadavky, šest slov, na jednu atmosféru. Tobě by stačila slova dvě.

Alojs
20. 11. 2005
Dát tip
souhlas se StvN. Nicméně... originální. a dost možná nejoriginálnější :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru