Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aničce

20. 11. 2005
7
0
6441
Autor
laskavec

Jsi jako kvítek čistý, něžný

krajka na vlečce jasné kněžny

Miluji tě až mě zebe

první, druhé... sedmé nebe

a já se cítím povinný

zachránit tě od zimy


laskavec
05. 12. 2005
Dát tip
bože to je sranda...

Správně. Jen ho mažte, nedouka!

Tož Mitko neumžel, ale zoufale se mi tam nechce. Už si zase domrvil počítač, a představa, že tam strávím dalších deset hodin napravováním jeho "intuitivního" přístupu k výpočetní technice mě naplňuje čímsi temným...

laskavec
01. 12. 2005
Dát tip
pískle: já bych naplnění něčím temným uvítal... třeba červeným...

laskavec
01. 12. 2005
Dát tip

hai_mal
01. 12. 2005
Dát tip
dílo bylo smazáno z klubu *Tipy písmáků* z důvodu nového a přehledného místa pro nová díla v prosinci. Děkujeme za účast a ode mne ještě tip*

jojo,měl si pravdu.když si děti hrají tak nezlobí :-)))))gratuluju, ekzémek jsem poznala i já a to už je co říct:-))) takže abych ti udělala radost tak TIP

laskavec
30. 11. 2005
Dát tip
pišta: a kdo by ti kupoval nářadí, moulo? eh, kdepak je Mitko? umžel? Lady: ty máš štěstí, že už jsi mrtvá... :-))))

laskavec
28. 11. 2005
Dát tip
a to tam mám zůstat celej tejden? co sem to ještě... jo, blboune...

Aspoň by byl chvíli klid...

laskavec
27. 11. 2005
Dát tip
Píštá: tak já ti pomůžu...

Nemáš bejt na chatě, blboune?

Laskavec: Netěší, to ne. Ale nemůžu si pomoct.

Smetiprach
24. 11. 2005
Dát tip
říká kdo, sobí nebo hnusec? :-)

Inu zareinkarnoval jsem si kapku, pravda....

laskavec
23. 11. 2005
Dát tip
Pišta: když tě to těší...

pěkná říkanka

Delahaye
22. 11. 2005
Dát tip
jen ať se klucí vyblbnou, budou pak líp chrnět :-)

laskavec
22. 11. 2005
Dát tip
kristepane... kdo mohl tomuhle dát tip? copak už se všichni zbláznili?

11 tipů? páni, tatííí, tedy, to hledím!!! přemýšlím v tom případě nad výtěrem... hmmm...¨ Velkeeej... reinkarnaci? nee, jenom se bouchl do hlavinky a následky ještě neodezněly, víš :-))

Noe1
22. 11. 2005
Dát tip
cecht *t za provokaci

laskavec
22. 11. 2005
Dát tip
Noe1: i ty Milane ??? :-)

no tohle je moc pěkné, takové něžné, držím ti palečky, ať vám to s aničkou výjde a přidávám TIP od srdíčka !!!

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
Já ale nejedu do řetězový...neb tech čtení mám za poslední týden fakt už pný zuby...ale do Literárního akademika.

Smetiprach
21. 11. 2005
Dát tip
zbora: a tam je co?

sidonia
21. 11. 2005
Dát tip
ja myslim, ze je to velice... ehm.. laskave..?

K_Anče
21. 11. 2005
Dát tip
tak teda dík:))

laskavec
21. 11. 2005
Dát tip
sid: že ano? :-) K_Anče: není zač... :-)

smetííííí: ty zvííííííře. Já se tu snažím bnýt haodná na zaláskovaného začínajícího autora a on to takový odraz. Kaj se, nebo tě pokaju sama !!!!

nekecám... poznala faaakt... po první Tvojí krtince sem věděla, že seš to Ty !!! Si myslíš, že bych nepoznala tátu? .-)) Pišto... lepší pozdě než vůbec, ne? :-))

Smetiprach
21. 11. 2005
Dát tip
MALÁ atakdál: nebuď hrubá, až do tohoto svěžího dílka mi bylo soustavně upíráno právo na ekzémek, Pišta dokonce tvrdil, že jsem břídil, že ho vůbec nedokážu napsat... myslím, že jsem ho přesvědčil, že ano... mám silný žaludek a pevné nervy... ale slibuju, že už to víckrát neudělám... tak silný zase nejsem... :-))) Koutinka: (j)ano, já si myslím, že bys nepoznala ani Lehovec...:-)

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
P. Verner

Si drzej otče... náhodou už znám v Praze spoustu tramvají, busů, čtvrtí i Lehovec znám, tam sme přestupovali na bus do Kyjí...

laskavec
21. 11. 2005
Dát tip
Zbora: aha, dík. Koutinka: aha...

seš divnej

laskavec
21. 11. 2005
Dát tip
aha? :-)

a huš....sem se dneska potatila, heeeč... :-)) přece nebudu horší, jak Ty!!

hai_mal
21. 11. 2005
Dát tip
dílo vloženo do klubu *Tipy písmáků* děkujeme

Cookie
21. 11. 2005
Dát tip
no...nelíbí...sorry ale tohle by mě na kolena nedostalo...ale jestli byla Anička do tebe zamilovaná tak by se jí líbilo i kdybys jí odříkával násobilku...ale co už...já prostě NESNÁŠÍM vázané verše, je to moc umělý a obsahuje to mnohem umírněnější emoce...sorry:-(((

Vytik
21. 11. 2005
Dát tip
tohle ma asi nejvetsi smyslu pro slecnu ;-)

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
O obsahové stánce si si již vyslechl své....já se jen zeptám, zda ta rytmická nepřesnost v posledním verši je úmyslná, nebo snad z nějakého důvodu nemáš rád slovo Tě? Děkuji Velkému za příkladnou klubovní práci.

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
Za chyby se omlouvám, už jsem je opravil. Ale jaký ekzém? Máš něco proti milostné poezii? Tu přece psali i slavní básníci, Hálek, Florian, Skarlandt? A mimochodem, ve škole jsem za ní jedničku dostal, i když tam byla samozřejmě bez těch hrubek.

pánové, jeto věnováno Aničce, tak prokažte trošku tolerance, ne? Aničce se určitě líbila !!!!

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
Ano, líbila, děkuji.

autora zebe sedmé nebe - čím vyšší nebe, tím větší zima. A potom přitulení dotyčné Aničky je jen logickým krokem. Podle mne to logiku má :))))))))))

Smetiprach
20. 11. 2005
Dát tip
velkej, Zbora: ale no tak, pánové, jak už řekla MALÁ atd., projevte trochu porozumění... autor je jistě čistotný, vysoce morální, bohumilý mladý muž s těmi nejlepšími úmysly. Aničku si jednou vezme za ženu, budou mít kupu dětí a všichni společně zachrání Ameriku před útočníky z vesmíru...

Smetí: jééééééééééé to je krásně řečeno

B_G: jasně, i horolezci se k sobě v zimě tulííííííí, biologické vyhřívání ;)))))))

Smetiprach
20. 11. 2005
Dát tip
MALÁ_zelená_ale_MOC_šikovná: že? snažím se tady svým hyenoidním kolegům ukázat, jak se chová skutečný gentleman...

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Pokud Paní učitelka zastydla u obrozeneckých básníků, ani se té jedničce nedivím :o)) ...no, vlastně, když si to čtu znova...divím. Dobře....je to děs.

Smetí: tys gentleman !!! Rudý?


Smetiprach
20. 11. 2005
Dát tip
velkej: správně, takovej velkej kluk už by měl mít rozum a nekřivdit slabším a pomalejším... MALÁ a dál.. : nikoliv, pouze gentleman... :-) Zbora: ale Honzí, ty ošklivko...

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
Já vám moc nerozumím.

No, trošku to pokulhává, ale líbí se mi to. Kdybych od někoho dostala takovou básničku, tak by mě určitě potěšila, protože je to od srdce... :-)

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Smetí: i Ty moralisto! :o) Laskavec: víš, chápu, že jsi třeba zamilovaný...a chceš tu radostnou událost vykřičet do světa...jen je problém v tom, že ostatním Tvoje vyznání neřekne tolik, když je určeno jedné jediné osobě....navíc se to tady podobnými počiny (jak vejce vejci) hemží všude. Nejsi první ani poslední...ale každopádně jsi nepřišel s ničím zajímavým...asi tak.

Smetiprach
20. 11. 2005
Dát tip
Zbora: hele... :-) a vůbec, kde se courá kytka?

Narvah
20. 11. 2005
Dát tip
hudinka anička..

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
Šolmes a Pampeliška: děkuji za pochopení. Zbora: no, já právě myslel, že se jedna další ztratí.

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Laskavec: kdepak :o) Smetí: Ty bys jí ani nenechal navečeřet.

Smetiprach
20. 11. 2005
Dát tip
Zbora: nenechal, navíc její prostá a hřejivá slova mi tu chybí...

Furthimwald
20. 11. 2005
Dát tip
mazec

mi se nechcou číst kritiky, ale už upřesnění kategorie mě dostalo... autore, milý autore, čeština.. víš vůbec co to je za jazyk? Zkus třeba francouzštinu... u té se moc nemluví

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
Mi se nechcou... a to je co za jazyk? Jestli chceš, půjčím ti to košťátko, kterým jsem si dnes zametal před vlastním prahem...

mi je třetí pád drahouši a nechcou je moravštivna estliva Ti to nejni povědomé, tak to sorry, ale báseň by mohla bejt bez chyb... a i to blemcání kolem....nooo, nechci koště, si ho nechej, já co se týká vlastních děl mám uklizeno.... už zase je to tu... tak a sem zvědava, co mi inteligentního napíšeš...mám diskutující náladu, čili udolat mě bude těžké...

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
Myslím, že udolat tě by bylo velmi jednoduché, až směšně snadné by to bylo... :-)

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
avízo

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
Vlastně by to bylo, jak sebrat dítěti hračku...

hehe.... chlapče, bo holčičko, bo co si.... si nějak moc věříš.... takovej namyšlenej, co si myslí, že mu bo jí žádná neodolá... hech.... ubezpečuji Tě, že umím být pořádně protivná, držkatá a nepříjemná na takovéto ... cosi ...směšné? nepleteš si pojmy? náhodou?¨ dítěti hračku? komu co chceš sbírat.... nejsi ani na startovní čáře a si myslíš, že už máš vítězství v kapse? kecyyy

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
Tak dobrá přátelé. Končím dnešní cvičení v bdělosti a ostražitosti. Nejlepé hodnocený je pochopitelně pan emmeritní ministr, neb dílko objevil a promptně zaklubal... Zbora to má s výstrahou, přeci jen mu to trvalo... altánek se někde flinká... a kouzelné květince vezmu hračky a dostane je až na konci školního roku... No a já, já mám po měsících snažení konečně svůj ekzémek... Koutí: ani na startovní čáře? :-)))))

Taťko, si zlej....prostá a jednoduchá, jo? náhodou, vidíš mé rozvité věty viz výše z horské nebeské věže? Se tuž starouši... :-)) laskavec: hele, to mi zavání nějakým alternickem....že by drahý papá za takového sladkého milého? neříkej....to nejsi Ty! si podplatil si nějakého mladého, hezkého a tak... tak mi ho věnuj místo těch hraček, bych si s ním trošilinku pohrála... :-)) ne, startovní čára je v nedohlednu, zkus těžší kalibr, ný? |:-)) Velkeeej.... tak, tak...konečně jeden šikovnej a navíc i rozumnej :-)) já bych dala za čtyři :-))

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
koutí: ťuťuťu dcerunko... :-)

tatí, zlobivej, půjdeš na hanbu... :-)) hezký to je....konečně něco normálního :-)) a proč aničceee.... co to zase jee....:-))) jooo, normálně taky Tě mám asi ráda... :-))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Já bejt paní učitelkou, tak za tohle žáčkovi naplácám na prdelku!!!

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Mně bylo divný...když začal o tech Florianach a Skarlandech...tohle přece normálního čoveka nezajímá :o))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Kecám...vůbec jsem to nepoznal :o)

já jooo.... se budu chvástat, já jo.... sem to poznala po čuchuuu...:-))

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
Zbora: pravdomluvný Jene... i když jsem čekal, že ty floriáni někoho trknou... :-)) Koutí: proč aničce? to fakt nevím, ale mám na stole popelník s nápisem Aničce s láskou... to by mohl být pravděpodobný inspirační zdroj... a poznala si prd, nekecej... :-)))

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
jo, další avi prosím Smetiprachovi, kdo se má furt přehlašovat... ;-)

Jo, to jsem vám chtěl říct, drazí klubovní kolegové. Tomuhle dílku nedávejte klubovní ocenění, je to podraz. Laskavec je ve skutečnosti Smetiprach alias janek. Doufám, že nejdu s křížkem po funuse.

Smetiprach
20. 11. 2005
Dát tip
Pišta: jdeš... .-)))

Zbora
20. 11. 2005
Dát tip
Díky za podnětnou připomínku. Pišto, zejtra si Tě vyzvednu v 16,45. Jasný?

laskavec
20. 11. 2005
Dát tip
Zbora: hele, né že ho povezeš do Řetězový a mě necháte jít pěšky...

Smetiprach
20. 11. 2005
Dát tip
altánku, tys mi tu chyběl... tak už jsou pozůstalí komplet, smrk, to je doják... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru