Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

???

04. 02. 2001
1
0
2668
Autor
Rozervanec

??? Dnes jsem přestala být Sluncem co pro Tebe září, řekl jsi, že mám radost z Tvé bolesti, že mě nenávidíš. Prý jsem k Tobě lhostejná, v podstatě tupá a primitivní, mám zmizet-vypadnout z Tvého života, už nechceš mě nikdy vidět. Chce se mi umřít. Pokaždé, když mě obviňuješ ze všech těch nesmyslů. Jak si můžeš myslet, že mě Tvá bolest těší, že jsem k Tobě lhostejná¨. Když každou vteřinu myslím jen na to, jak Ti nejlépe pomoci, dát Ti to nejlepší, vytvořit Ti DOMOV. Všechno co dělám, každou maličkost - dělám s myšlenkou na Tebe, na Tvé dobro. Nestojím o vděk ani o lítost, Já, já chtěla bych jen trochu pochopení, snad i trpělivosti a vstřícnosti. Nevím, jak jinak už Ti mám dokázat svou oddanost, když to všechno co dělám, je Ti málo. Tak Tě prosím, jen mě neodsuzuj, neponižuj a neurážej. Nechci aby jsi mě miloval, byl mi vděčný. Přeju si jen občas vidět Tvůj úsměv, náznak pochopení, trochu respektu. Nejsem dokonalá a neumím zázraky, tak mě, prosím, neodsuzuj. Prosím, nevzdávej to a buď trpělivý. Slibuju, že i já se budu snažit být lepší.
Merle
04. 11. 2003
Dát tip
rozárka: dostal jsem přece avízo :))) a věř mi, že mě to tvoje avízo překvapilo asi víc, než tebe, že tu ještě jsem :) taky tě rád vidím, a ještě radši že vypadáš vesele. díky. sepiš mi to třeba někdy do zpráv...

Merle
03. 11. 2003
Dát tip
rozárko, napíšeš mi jak to dopadlo?

Rozervanec
03. 11. 2003
Dát tip
merle.....:c)))) kde ty se tu beres..... rada te zase po tak dlouhe dobe vidim..jasne ze povim...:c))))

dobrá výpověď! plná oddanosti, upřímnosti, touhy.... (a takovejch těch dalších, pro mne, ne však pro normální lidi, legračních slov) ten, pro nějž to bylo psáno, musel bejt asi slepej, jestli nepoznal, co se v Rozervanci skutečně skrejvá...

Rozervanec
01. 11. 2003
Dát tip
aqvi...:c))))))) kde si byl kdyz jsem tohle potrebovala slyset..:c))))

...nóó, teď sem se podíval do svejch starejch deníkovejch záznamů (4.2.2001) a zjistil jsem, že jsem přemýšlel nad tím, jestli maj homosexuálové rozumnější a jasnější partnerský vztahy (fakt!!!!) došel sem k názoru, že asi jo.... je teda jasný, co bych Ti tehdy asi poradil:-)))

clovrdik
31. 10. 2003
Dát tip
drsně otevřené ... fakt nevím, co smysluplnýho k tomu říct ...

Martinice
13. 08. 2003
Dát tip
Uz tim, ze pouzivam stejny nick v chatu "rozervanec", jsi mi blizka. Tve pocity znam a snad muzu rict jen jedno: cloveku se nekdy vyplati byt sobec. Vydrz

Vcela
07. 02. 2001
Dát tip
Tak a máš to! :O)

Merle
06. 02. 2001
Dát tip
rozáry, tohle je na delší debatu a vysvětlování... kromě toho tě zas tak neznám ale řeknu ti jedno, když nechci pomoc, a někdo mi ji vnucuje, nijak si tím (ani mě) nepomůže...

Cavalera
05. 02. 2001
Dát tip
viz JiKo a pokud připravená jseš, tak věz, že i přes to kopání onen dotyčný nechce nic víc, než pomoc, ačkoli to vypadá přesně naopak. Je to těžký, těžší než cokoli jiného - pro obě strany a někdy nezbývá než se moc někomu vybrečet na rameni. A kdyby né nikde jinde, tak alespoň tady máš pár lidiček, kterým na tom rameni plakat můžeš. Držím pěstičky Rozárko a přeji všechno to, co teď nejvíc potřebuješ - Ty víš co to je!

Stepca
05. 02. 2001
Dát tip
......je to fakt. Chlapovi někdy pomůže nejvíc to , když mu nepomůžeš. Je o tom spousta dobrých knih...... Posílám tip s přáním ať se ty černé věci,co nejdříve rozjasní.

Stepca
05. 02. 2001
Dát tip
......snad taky došel.

IVANOL
04. 02. 2001
Dát tip
- zkus myslet každou druhou vteřinu na to, co je dobré pro Tebe -

JiKo
04. 02. 2001
Dát tip
Co k tomu psát? Výpověď. Snad jen dodám, že držím palce... ps: někdy lidi nechtěj pomoct, prostě se chtěj utápět ve vlastním bolu a tak kolem sebe jen kopaj. Nejsi li připravena ty kopance absorbovat nedělej to co děláš. Zničíš sama sebe. Drsné? Jistě....

IVANOL
04. 02. 2001
Dát tip
JiKo: na 100% souhlas

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru