Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dlouho jsem hledal učení

05. 02. 2001
4
0
4193
Autor
hermit

* 1997 není to báseň - spíš radostný výkřik

. . . Dlouho jsem hledal učení a náhle přede mnou vyvstaly celé linie mistrů: cesta se rodí před mou nohou. Dívám se nalevo i napravo, kam bych šel? Všechno je mým domovem. Nikdo nevidí, kam jde mladý blázen, jen zelené obilí šelestí v poli. Chechtám se a slzy mi tečou po tvářích. Potkal jsem bílou stařenku s psíkem, zdravím ty dobré známé. Vracím se domů ke své ženě. Nikdy už nenapíšu jedinou báseň. A kdyby mě sváděly zlé síly - kdo by se bál v tomto čerstvém povětří?
_Psyché_
02. 04. 2005
Dát tip
a jak říkám je to ve Slunci Stévlu Trávy a Pohledu a Život, Pan Život mě donutil k slzám.....

_Psyché_
02. 04. 2005
Dát tip
čiliže Stévlo znamená Stéblo

Ber
13. 02. 2001
Dát tip
pocity radosti ,takhle krásně je popsat nedokážu... hlavně,že je mám *

Šílená
09. 02. 2001
Dát tip
:o)))! Myslím že vím...ten pocit asi znám...a jsou to pro mě jedny z nejkrásnějších chvílí tady na světě...souznění a chvilkový procitnutí...a možná to bylo o něčem jiném ale já tam našla svou i svou RADOST...děkuju*.

Janis
08. 02. 2001
Dát tip
*! :)

Print
06. 02. 2001
Dát tip
*!

tabularasa
05. 02. 2001
Dát tip
.........*!

Klárka
05. 02. 2001
Dát tip
:-)

Vyjan
05. 02. 2001
Dát tip
Óóóóóóóómmmmmmmmmmmmm. p.S. To Gautama se ke své ženě už nevrátil.

hermit
05. 02. 2001
Dát tip
Vyjan: hmmm, Gautama tedy vážně nejsem... :-) (mám ho ve velké úctě) Ono to možná vyznívá, jako bych se cítil Gautamou být, ale takový dojem bych vážně nerad vzbudil. ):-| Je v tom jen RADOST. Zapsal jsem si tím tenkrát hlavně pro sebe jeden nezapomenutelný prožitek.

Vyjan
05. 02. 2001
Dát tip
Hermit: To byl vtip.o)))))))))))

Vojtek
05. 02. 2001
Dát tip
cesta se rodí před mou nohou. * stařenky s pískem :-)))

hermit
05. 02. 2001
Dát tip
Vojtek: ježiš, tam má bejt "s psíkem" !! :-)) hned to opravuju, díky!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru