Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krystalické projasnění

23. 11. 2005
12
2
8102
Autor
Milly

22.11.2005 mě tak napadlo před spaním..

Nevstanu do listí

než sůl mě pročistí

 

 

Rozpálí doběla-

vzkříšení anděla

 

 

Bolesti zjitření

v jasnou mne promění


2 názory

ta je móc hezká, i když anděly taky nemusim :-)*

palino8
11. 01. 2007
Dát tip
áno aj nie... ale viac áno... ani neviem prečo

vida :)

Milly
20. 06. 2006
Dát tip
aha, tak už bude .o)

...a že není v klubu?

vesuvanka
22. 05. 2006
Dát tip
líbí se mi, má náboj ... TIP

fajnové :-) t*

Milly
25. 04. 2006
Dát tip
Dík za kritiku, Gravisi (jsi, doufám, Gravis?) Vysvětlení nalezneš v kritikách dole- v mé odpovědi hai_mal. Díky za kritiku, i když se podivuju, co Tě při čtení napadalo... :-)))

Sybian
25. 04. 2006
Dát tip
Milly, ja sem asi mimon z tohodlenctoho ). Este bych si tak po svym vylozil zacatek. Procisteni soli - to se deje kazdou noc, no a rano nez se vyjde ven do toho listi (listi, protoze je podzim), se musi procisteni soli dokoncit (takze si odskocit vycurat se). Az sem je mi to logicky jasny :o)))))). Ale pak? Ze se andel rozpali do bela. No, dyk bilej je porad a odjakziva. No ale neva, andelum nerozumim ani dyz se rozpalujou do krvava treba. takze to preskakuju, to se nechytam :o)) Konec - to bych taky potreboval osvetlit mno )) No vim vim, sem na versiky tupoun ) Tak ale snad neva, ze sem ti sem neco pripsal. :o) G.

Krásné rýmy...

Pokusák
12. 04. 2006
Dát tip
*T

Markel
18. 02. 2006
Dát tip
líbí, taková průhledná - T

Noe1
06. 02. 2006
Dát tip
moc pěkná *t

Přeslička
01. 01. 2006
Dát tip
tak když už umim vkládat ty obrázky... na profláklé téma celkem fajn zpracování...

Milly
01. 01. 2006
Dát tip
Dík, Přeslí, to mě jen tak napadalo, žádný vyšší ambice vloženy nebyly..... Zajímavej obrázek..- mě napřed to vkládání přišlo děsně složitý- a teď už mi to jde samo..

jorel
12. 12. 2005
Dát tip
:o))

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
Přišla mi soukromě kritika, tak si ji sem prsknu, prý mi moc lidí nenapíše nic pozitivního po jejím přečtení, tak se ukažte, jak nezávisle kritizujete... :-)) "23.11.05 03:49 hai_mal Nevstanu do listí/než sůl mě pročistí - tohle je hezký obrat Rozpálí do běla/vkříšení anděla - pozor na anděly, příliš profláklá básnická slova, takto podané to zní jako klišé, tedy ne moc dobře Bolesti zjitření/v jasnou mne promNění - pozor na hrubky, tenhle obrat je pro mě špatně pochopitelný v celkovém kontextu v básni. Pláču na podzim, další dva řádky mě uvádějí do rozpaků, jitřit bolest (pláčem třeba) a tím se zřejmě pročistí mysl, nebo-li bude jasná...tak nějak to chápu já..... Celkově ta báseň vyzní pateticky (příliš silná slova na tak malém prostoru) - osobně bych netrvala tolik na rýmu, jako na sdělené myšlence...pokud je to hříčka - je to celkem v pořádku, má-li to být miniatura (báseň) pak už to moc doře nezní... Vyhýbala bych se velkým slovům jako vzkříšení, anděl, křídla apod... Nic víc mě teď momentálně nenapadá. Snad si s tím nějak poradíš a přijmeš to ode mne bez urážek. Už je pozdě, půjdu spát. Dobrou noc i tobě přeju:-) Od díla: Krystalické projasnění"

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
Hai_mal, já ti nevím, jako co jsem ji psala..- něco ze mně vypadlo, přepadl mě určitý pocit vlivem toho vylitýho a pod vlivem toho pocitu jsem nějak polovědomě pokračovala, přehodila pár slov- a bylo to. Slzy mě nenapadly, ta myšlenka přišla sama bez logických vysvětlení- asi tím, že miluju stromy a listí- listí- asik symbol krásy. Sůl- sypat sůl do ran..... Rozpálí bolestí, anděl= čistota ve mně Pročištění prožitím bolesti.

hai_mal
23. 11. 2005
Dát tip
ještě bych chtěla dodat, že ta kritika byla na požádání samotného autora, já osobně už tak aktivní nebývám :-) jo.....jdu konečně do postele:-))

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
za takovýhle kritiky platit zlatem......

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
avi

maartin
23. 11. 2005
Dát tip
- obdobně jako hai_mal: na malém prostor příliš mnoho "velkých" slov, nechci říct frází, ono je to ošidné - možná bych se to snažil napsat víc civilněji - jinými slovy nebo na větší ploše, ta velikost z textu musí vyplynout tak nějak sama

Mezon
23. 11. 2005
Dát tip
... je to až brutálně uderný ... i když je to hříčka ... ... trochu bych to zředil nějakám zdržováčkem ... nějaká ta přídavná jména a tak ... takhle to skoro graduje už v prvním veršíku ... ... ale jinak dobrý nápad ...

Diotima
23. 11. 2005
Dát tip
cítím v tom tvou snahu o jisté očistě, čistotě (duše) ... je to asi v souladu s ročním obdobím ... bělostí sněhu. Je čas rozjímání :-) mně se líbí, tip

Print
23. 11. 2005
Dát tip
*!

Placidus
23. 11. 2005
Dát tip
Me se to líbí t. je pravda ze jsem ji musel více krát precíst. Slova jsou pravda udernejsí presto význam posledních versu je príjemný..Udernost plynula zrejme z vule a zámeru basne. Co do obsahu. Jednou mi chlapík povídá, co v neby, tam je vse hotové, ale v pekle se musís ohánet. ..No kazdej po svym

Smetiprach
23. 11. 2005
Dát tip
No, i když tomu věřím, moc zajímavý mi to nepřijde... ale mě kolikrát napadaj věci... :-))

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
co třeba? .-)

Smetiprach
23. 11. 2005
Dát tip
millčo, neblbni, to nejde, takhle veřejně... :-))))

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
a soukromě?? ;-)

Smetiprach
23. 11. 2005
Dát tip
nestydo... :-)*

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
...nestydatá.......... Ano?

Smetiprach
23. 11. 2005
Dát tip
jsem příliš nesmělý, to nejdééé...

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
ale no tak, nestyď se....., jdu do antikvariátu- a než se vrátím, ať tu něco je!

Smetiprach
23. 11. 2005
Dát tip
třeba vonehdá mě napadla děsně nevrlá husa: no něco strašnýho... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru