Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neha

Výběr: jenyk, sidonia, Print, zaki
23. 11. 2005
38
0
5598

...len tak...

Nakreslím ti úsmev

Prstom do snehu

Malé srdce

A možno nejaké ďalšie klišé

O tom ako si prichádzala

Ku mne

 

Ako malá mŕtvolka

Zavesená na špagáte

 

Si odrážala obrubníky

A smiala sa

 

Šialene si sa pritom smiala...


vlad03
17. 03. 2006
Dát tip
wau,... A možno nejaké ďalšie klišé :))

Anomália
06. 03. 2006
Dát tip
tak zajímavo pekné:))tak šialene pekné;)

Eva_S
06. 02. 2006
Dát tip
....

an prečo nikdy nenapíšeš tváričku, ale píšeš...úsmev...???;)))

...kedy si si nepisal ani to...takze pokrok..usmev...

super, som rada, že už píšeš aspoň časť ľudskej mimiky pomocou týchto prístrojov...;)

Julian
23. 01. 2006
Dát tip
Series ma dam Ti tip za trest

...ja seriem vela ludi...jeden tip hore-dole....nejak sa s tym uz vyrovnam hadam...usmev...

súhlasím s flétnistkou...presne...presne tam behá mráz po chrbte...teda aspoň mne...a som zmätená, že ako si celú tú báseň myslel...

..vdaka.. ...nie je dolezite ako som to myslel..

podľa mňa je to dôležité, ako si to myslel...pre mňa má báseň najmä zmysel tým, čo je v nej napísané...

Silvita
30. 12. 2005
Dát tip
jéééžiš fakt sladký no jó

Yes, tak toto som este necital... je to uzasne skvele myslim... Take sialene.

Budliky
18. 12. 2005
Dát tip
Použihu tvé oblíbené slovo příliš krečovité

...to nie je moje oblubene slovo...

Janest
09. 12. 2005
Dát tip
také jednoduché a jednoducho pekné, aj jemné aj nie. . . pači sa mi to.

Eidam
07. 12. 2005
Dát tip
*

...sak jasne...je okej...ked si v tom niekto neco najde...o tom to je... ..nejestvuje nic take ako by si tomu mala rozumiet...nie sme v skole...usmev... ....skratka interpretacie su na nic...

Anomália
05. 12. 2005
Dát tip
to máš pravdu... ...a to je na básní to naj...že každý v nej niečo nájde... a každý tomu rozumie inak...

...jo presne...

Anomália
05. 12. 2005
Dát tip
...som rada žerozumieš;)

Anomália
04. 12. 2005
Dát tip
veľmi pekné...ako všetky tvoje...až tak prihlúplo im vždy chápem svojskym spôsobom ktorý ma dostane.... (asi nerozumiete ani rozumiet nebudete,ale ja rozumiem)

...vdaka... ...no aspon niekto tomu rozumie ked uz ja nie...usmev...

Anomália
04. 12. 2005
Dát tip
...rozumiem tomu...asi inak ako by som mala,ale rozumiem..a je to dobré ...:)-úsmev,pre Teba...aj ty sa usmej

Kladivo
03. 12. 2005
Dát tip
...no jo... dobre! *

mortecino
30. 11. 2005
Dát tip
výborné, krásné,*

Ariela
29. 11. 2005
Dát tip
ani mi nehovor...za dva tyzdne musim vypotit pat seminarnych prac a este nemam ani materialy...:((( a temy su uplne na...tralala....

Ariela
28. 11. 2005
Dát tip
fakt sa to podoba na misty... este ze je tam ta mrtvolka :))) *

arielaňka...a misty zasa tvrdi ze sa to podoba na inu slecnu...tu usmievavu...usmevyyyyyyy...tak ja neviem dilemaaaaaaa... ...ta mrtzolka je tam kvoli tebe...lebo viem ze nemas rada privelke sladaky...usmevyyyyyyyyyyyyyyyyyy....

Ariela
28. 11. 2005
Dát tip
vdaka, ze na mna myslis :)) a ako sa ma smejkava slecna ?

...ja vzdy...a na vsetkych...sak vies...ze som skoro altruista...sumevyyyyyy... ...no...uci sa...aj ja uz musim...hroza....

zaki...ja ti dam romanticka..usmevyyyyyyyyyyy... ...inak vdaka a tak vsetkym...

zaki
27. 11. 2005
Dát tip
no sa to snažíš zakryť, ti to nejde...:)))

...ja neskryvam ze som romantik... ...ale nie romantickaaaaaaaaa...usmevyyyyyyyyyyyyy... ...trdlo...

Nallien
26. 11. 2005
Dát tip
strasne moc mam rada tyto tvoje...

a to here sa ta netykalo ;)

pozorovatel
25. 11. 2005
Dát tip
a co je integrita?

Anis
25. 11. 2005
Dát tip
je skvelá, lehká, mozna trochu smutna :) t*

anis....vdaka... ...a zaki...posielam ti jedno avi...ktore nechodieva inak..usmev...

zaki
25. 11. 2005
Dát tip
dobre maso...:)

zaki
25. 11. 2005
Dát tip
a ja to myslim v obrem, ak by ta napadlo, ze v zlom...:) assu... ty romantička... skoro ako woody alan... ani zaboha si nespomeniem ako sa pise jeho prizvysko, to bude tou vodkou...:)

Print
24. 11. 2005
Dát tip
Prostě parádička!! *!

pozorovatel
24. 11. 2005
Dát tip
člověk si to hezky přečte a v klidu odejde a už si nevzpomene - pro to bych asi nepsal

pozo....ale vsak ty pises...ci uz nie?...usmev... ...inak vdaka za komentare...a tak...

pozorovatel
24. 11. 2005
Dát tip
píšu...ale co tim myslíš?:))

...clovece ani neviem...len si tak mlatim do klavesnice a tak...usmevyyyyy...

misty
24. 11. 2005
Dát tip
zacinas sa na niekoho sialene pododbat....*

pozo je sialene nad vecou, aj to je sposob ako si udrzat integritu ze ? ;) a to hore vies... jo a dlho mi nebolo tak dobre; )

pozorovatel
24. 11. 2005
Dát tip
a co je integrita? a to here viem...

dadíková
23. 11. 2005
Dát tip
hezký.... ta všecka klišé se přimlouvám...:)) t

dadíková
23. 11. 2005
Dát tip
za

Sarrah
23. 11. 2005
Dát tip
***

jenyk...no aj mna to mozno raz caka...teda to ucitelstvo...aaaaaaaa... ...vsetkym vdaka...

hai_mal
23. 11. 2005
Dát tip
t*

Nicollette
23. 11. 2005
Dát tip
šíleně.... to je šílený šílený šílenýýý

G_B_Show
23. 11. 2005
Dát tip
:-)) tebe prostě jenom žeru, vždycky tam máš tu osobitou atmosféru, i jen v těhlech pár písmenkách...

Smetiprach
23. 11. 2005
Dát tip
***

Bix
23. 11. 2005
Dát tip
:o)

Zuzulinka
23. 11. 2005
Dát tip
*

solomon
23. 11. 2005
Dát tip
fajn*

nikky...co je silenyyyyyyyyyyyyyy...haaaaaa?:..usmev... gb...to je z toho ze pijem vela caju...usmevyyyyyy... ...jo a vsetkym vdaka...za komentare hviezdicky bodyk ciarky..a co ja viem este co...usmev...

sidonia
23. 11. 2005
Dát tip
uzasny *tb

Nicollette
23. 11. 2005
Dát tip
všeckóó.. a hlavně už mam zase počítač du si všeecko přečíst :-) (někdy, teď stěhujem:-)

...takze uz si zasa nicis oci pri pocitaci...ach jaj...chod sa radsej prebehnut po cerstvom vzduchu...si mlada...uzi si zivota...kym je cas...ver mi viem co hovorim...usmev...

Nicollette
23. 11. 2005
Dát tip
ježiš dyk sem teď přišla ze školy .-) je tam zima jak v Rusku já mam snad radost nebo co po dlouhý době :-)

mortecino
23. 11. 2005
Dát tip
* skvělý.

Zbora
23. 11. 2005
Dát tip
t.

nikky....no tak sa bez ucit...aby si bola este strasnejsie mudrejsia...a potom aby si sa dostala na takych sedem vysokych skol...a skoncis s cerevnym diplomom...usmevom... ...aj u nas..a.le ako kosa...jak v cecensku...

Nicollette
23. 11. 2005
Dát tip
cha !! já na ně vyzraju a přestanu tam chodit stejnak mi dneska napařili sedum neomluvených hodin

...preco?...co sa stalo?...

Nicollette
23. 11. 2005
Dát tip
co já vim :o))) my máme divnýho učitele :-))) moc hulí a pak má zmatky ale vzhledem k tomu že už sem měla i podmínečný vyloučení, mi tohle nerozhodí :-)

ty vole. si king. ja ja ja strácam slová...:)

...jeeeeeeee to je nahoda...aj ja som bol raz podmienecne vyluceni...teda skoro...ze za sikanu... ...teda resp...ze som bol vodca... ...ako tych co som viedol boli asi o hlavu vyssi vsetci...ale to nevadilo...lebo ako vraj som na triednu zazeral ako vrah...a tak ma nelubila... ..a.le slovencinarka ma mala rada...a este niekto..a tak som bol zacharneny...takze telenovela s happy endom... ...no ale ty si znama rebelka...

Nicollette
23. 11. 2005
Dát tip
bodl si vůdce? :-)))))))) jaká známá rebelka ! já sem dneska tancovala v podpatkách!!

blues...no jasne...sak asyrsky...nie... ...jo a vsetkym vdaka a tak...

...no vraj..ja o tom neviem... ..a.le ako zo mna starch ide...by si sa ma bala keby si ma idela nazivo... ...v podpatkach...iba?...hmhmhm...zaujimave...

Nicollette
23. 11. 2005
Dát tip
kdeže "iba" !! :-)) ale byla sem číča, to se musim pochlubit aššu, píšu :-) omluv mě :-))) ať to dopíšu aspoň letos :-)

aššu, aššu... aj u nás sa šikanovalo-niekedy som šikanoval a niekedy šikanovali mňa:) ale ja som mal silných kamarátov rtak sa to vždy vyriešilo. sem tam sa stretneme a bijeme malých.ale s mierou

...no tak to potom nie je az take zaujimave..suemvyyyyyyyyyy... ...ale no fajn... ...okej omlovam te...pis pis pis..aj ja pisem...

bunny278
23. 11. 2005
Dát tip
hovoris o niecom nadcasovom tak pekne moderne, s magickou atmosferou

Zbora
23. 11. 2005
Dát tip
Ano...šikana prostupuje i všemi Tvými texty :o)

bunny278
23. 11. 2005
Dát tip
inac, to ako si dosiel k tomu svojmu aššu...??

bunny..vdaka..assu je skomolenina...asur-uballita...asyrsky panovnik... ...som sa raz ucil na skusku...starovek...a vrylo sa mi to do pamati...sumev...

bunny278
23. 11. 2005
Dát tip
milo originalne :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru