Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soudný den

23. 11. 2005
4
2
2396
Autor
Dickers

Proč nemám to co chci a mám tak labužnicky velkej hlad vracející se jak špatná myšlenka z tahu?

Do podvědomí co dře na kousky mou zrezivělou kůži až po konečky prstů se vkrádá chtivá!

Už rvu se na smrt s tou krkolomnou nevděčnicí v kříž,co položím rád na svou rakev.

Leč výhry se v dar smrti neděsím a kosti si sám ponesu až na místo kam já sám budu chtít složit svojí hlavu.

Hladová jen pojď a podej mi své ruce,ať místo prstenu ti pouta navléknu!Můj hlad po životě  nezaženeš- ty věčně hladová…….ty bohu-žel-NE.Ale pojď! 

2 názory

Bíša
06. 06. 2008
Dát tip
Hmm...

avox
20. 03. 2007
Dát tip
Tomuto obratu nerozumím:"Leč výhry se v dar smrti neděsím", prosím, jinak líbí...

garmonbozia
20. 09. 2006
Dát tip
...milý pane - máte toho mnoho. A ačkoliv si ukládám shlédnout ty, kteří se uvolili věnovat pozornost těm věcem co sem házím, nezvládnu se podívat na vše. Prohlédl jsem Vlny a další - komplikovaný jazyk a asi jste věděl proč hovoříte o 'nerozumném rozumu' směrem ke mně -. Udivuje mne Váš Nezval - znáte Karla Milotu?

Eva_S
07. 02. 2006
Dát tip
jo....jen jí rozmlať dr....:))

tristes
30. 01. 2006
Dát tip
v tom je taková nějaká verva... :o)

Jeala
24. 11. 2005
Dát tip
zajmavě zpracovaný!! Tip : )

hai_mal
23. 11. 2005
Dát tip
Hladová jen pojď a podej mi své ruce,ať místo prstenu ti pouta navléknu!Můj hlad po životě nezaženeš- ty věčně hladová…….ty bohu-žel-NE.Ale pojď tohle mě oslovilo hodně TIP*

Dickers
23. 11. 2005
Dát tip
jéééé,děkujuuu:-)budu se snažit víc.Ale to je fuška napsat něco pořádnýho:-))))potěšila děkuji

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru