Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dialog plny lasky

05. 02. 2001
5
1
3330
Autor
Stevenson

Venovano vsem postizeny a s diky Yeezince za inspiraci. A pro naladeni atmosfery : manzel lezici pohodlne na gauci sleduje mirne porno na videu.. manzelka suka po byte, Hudba strida molovou a durovou toninu..

Dialog plný lásky….. Slyšíš jak tam vítr hučí, pojdˇ se schovat do náručí, "co jsi říkal ?..nemám zdání.. pračka řve, chce promazání.." Nechceš sdílet trochu něhy ? "Ty máš tedy hochu lehy, Nevíš kam jsem dala přízi ? a zavři tu televizi…. " Co takle společnou sprchu ? "Vidíš ji ,chlupatou mrchu_? zase si s tim klubkem hrála. To by sem se nahledala..." Nebo co si vyjet k vodě. jenom spolu, maminko "Zase už jsi na záchodě Nezvedl to prkýnko..." Pojdˇ se mazlit, je mi tklivo.. "Víš co ? otevři si PIVO….."

1 názor

neznamaxy
23. 11. 2007
Dát tip
poznavam te, stale vtipny

Stevenson
01. 10. 2004
Dát tip
a ještě toto.)

Stevenson
01. 10. 2004
Dát tip
No, to viš, já spíš víc v té srandě..)

Craerassy
01. 10. 2004
Dát tip
mohl bys mi hladit záda? ježíš zase padla vláda! prádélko..kuk...s kraječkama ČSSD?? pánbů s náma ramínko mám jedno dole... Sparta jede!! tyy góóól..vole!!! nemáš smysl pro krásu! hele! jdi mi z obrazu!!!! :-)))tip

rainman
01. 10. 2004
Dát tip
to vůbec nejni špatný :-)...máš tam obrázky, který mě chyběj, líbí se mi to a k tomu tématu - v těch tisíckách dílek na Písmákovi ono ani není možný, aby se nesešlo pár lidí na podobné vlně...

Stevenson
01. 10. 2004
Dát tip
Crae/ az na posledni rym.. velice dobre.. z opacneho hlediska.. kruci me to mohlo take napadnout, pod tou mou SHE..-)ja bych ten posledni predelalA asi takhle. jen pojd, podivej se zblizka co ten blbec ofsajd piska.. aspon trochu, malicko....( tak nic, priste.. Pericko..-) a na dverich petlici jdu se koukat v loznici..-) Rain/ Jiste..ceho je moc, toho je prilis.-))

Craerassy
01. 10. 2004
Dát tip
tak ty bys to předělala:-)))

Stevenson
01. 10. 2004
Dát tip
Jo.. ja ano.. to vis lety si clovek musi necim pomoct, tetko..-)

Craerassy
01. 10. 2004
Dát tip
já narážela na ženský rod, drahá:-)))

Stevenson
25. 06. 2002
Dát tip
a jine jsou pod jesterem.. {treba Zivot manzelsky, Dona a pod.)

Stevenson
07. 02. 2001
Dát tip
Ale Tvuj pripafd to prece neni..) Dik.)

Bodlak
06. 02. 2001
Dát tip
..)))))))) Budu zalovat Vlaste..))))) TIP

Stevenson
06. 02. 2001
Dát tip
))) No konecne..)) Dik.. a nezaluj..)

(závorka)
06. 02. 2001
Dát tip
jo

ruby
05. 02. 2001
Dát tip
takhle to take nekdy byva? ja to znam spis naopak, teda ne ze by nejaky muzsky nekdy prede mnou sukal po byte, myslim ten dialog:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru