Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zabila

25. 11. 2005
0
0
1027
Autor
Sasinka

zabíjet ... milovat ... nenávidět ... proč se zabíjí?

Mlhavé odpoledne. Mírně nasládlá, typická příchuť krve se mísila se slanými kapkami, jež jí padaly z velkých modrých očí. Chvílemi připomínaly malinké tůňky. Malinké, za to však hluboké a temné, jako duše vražedkyně. Něžné, mladé vražedkyně. Nosívala svatozář. Ale soudce byl nemilosrdný. Rozsudek zněl: “Vina!”. Od té doby tápe v temnotě. Nic už jí neposvítí na cestu.

Když vyhaslo světlo její duše, postavila se do role obžalované. Obžalované z nejvyššího zločinu a každý v soudní síni viděl její pomněnkové, lesklé oči. Stála tam. Vysvlečená a sama před Slavným Soudem a porotou, co jí od začátku dávala najevo, že se rozhodla ještě dříve než vešla do síně. Chtěla se nechat bičovat, věděla, že nedostane šanci žádat o milost. A vlastně ani nechtěla. Věděla, že zabila. A že je to hřích ze všech nejhorší. Neměla zdání, jaký trest ji čeká. (ačkoli věděla, že splácet bude navěky)

Odvlečena do cely. Byla nucena k nejhoršímu – přemýšlet o svém skutku,


Induan
03. 02. 2006
Dát tip
Je to jako úryvek z něčeho. Psaný zajímavě, ale podle mě poněkud frázovitě. Sorry. Ještě se mrknu na pár dalších věcí.

Sasinka
06. 12. 2005
Dát tip
obehrane? no .. mozna u me ;)

Sasinka
06. 12. 2005
Dát tip
ale no tak .. az takovy vyrazy to vyzaduje? No to potes koste .. :)) co to je? Text .. :))

Silvita
25. 11. 2005
Dát tip
obehrané téma, které, kdyby se použilo trochu jiných slov mohlo být alespoň trochu lepší toť můj soud

Nicollette
25. 11. 2005
Dát tip
??

Nicollette
25. 11. 2005
Dát tip
heh do hajzlu co to je ? :-)))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru