Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smějte se

29. 11. 2005
8
0
3744
Autor
Nevyřčený


Maminka mi říkala:
„Když potkáš blbce,
nevysvětluj mu, proč je hloupý…
Směj se mu
a on se bude smát s tebou.“

slonovina2
23. 12. 2005
Dát tip
smutné :o), ale tip*

Delahaye
01. 12. 2005
Dát tip
cha cha cháááááááááá :-))))))) blbý, no

Andulka
30. 11. 2005
Dát tip
souhlas....:-) proto chodim projistotu s usty od ucha k uchu...:-))

Marcela.K.
30. 11. 2005
Dát tip
...proč jsi to neposlal svému mylému jenykovi...bojíš se,že by nepochopil?Mohli byste se smát spolu a hodně nahlas...já ti ho sem pošlu... ...,,Každý den si dává člověk do pořádku vlasy,proč ne taky srdce?" - čínské přísloví

rjGee
30. 11. 2005
Dát tip
...tyy a smála se u toho babička?..

:-))))))))) kašpare :-)) by mě zajímalo, kolik těch avíz už máš :-))

Kide A, neříkej, že ti ho někdo poslal? :-) Andulko, tak je to správné. :-)) mylenko, Zasměj se a nebuď tak zapšklá. :-)) Přece se hned neurazíš? nechápu a prozradíš komu?:-) rjGee: Nene, babička vaří... kouzelná květinka: Jsem hlavní vedoucí, tudíž ten nejchytřejší. :-))

pozorovatel
30. 11. 2005
Dát tip
mylenko: nechci bejt drzej... ale tys mi k srdci nepřirostla:))) a nejspíš si ten citát nepochopila, tak si uvař kakao a zamysli se znovu... to přeci není žádná ostuda - příště to určitě vyjde! :)

T_O_M_
30. 11. 2005
Dát tip
tak je to jistý - jsem blbec - tož kdo se bude smát se mnou??? mimochodem tohle je jeden z nejhorších citátů co jsem četl...

Marcela.K.
30. 11. 2005
Dát tip
pozorovatel: drzej seš dost,ale blbej se jen děláš... citát jsem pochopila i bez kakaa,ale mám hodnější maminku...ta prozměnu říkávala :,,Má-li vyhrát zlo,pořebuje pouze to,aby slušní lidé nedělali nic!"

chi, to sme ve své podstatě všichni, hlavně si za svým stát... :-)

Marcela.K.
30. 11. 2005
Dát tip
,,Napodobují jeden druhého a výsledkem jsou hlupáci téhož ražení"(B. Prus) ...to jen tak pro zasmání :-) ...a abys mohl večer usnout, jsem zdravotní sestra...takco jsem tam asi dělala si lehce domyslíš - zkušený hochu :-), oproti tobě já mám lidi docela ráda...někdy s nima je i legrace...

Marcela.K.
30. 11. 2005
Dát tip
...nevyhořela,vím jak se ,,dobít"...jenže to není ani o chlastu...ani o sprostotě...takže pro tebe nezajímavé...

Marcela.K.
30. 11. 2005
Dát tip
...víš co,nech toho a vlez si za někým jiným...už mě nebavíš.

Marcela.K.
30. 11. 2005
Dát tip
avi

T O M e, když už jsi u té vážné kritiky... napíšeš mi jí? Nevím, proč je citát strašný...

pozorovatel
30. 11. 2005
Dát tip
mylenka: ,,Má-li vyhrát zlo,pořebuje pouze to,aby slušní lidé nedělali nic!" to je sice hezký citát, ale trochu mimo... a propo: nás nepovažuješ za slušné lidi? proč? :))) a zlo je přeměněné dobro, říká strýček nýče, tak bacha na to, moje mylá! on i slušný člověk může být pěkná bestie... a přitom to myslí dobře:)) a ta tvoje básnička je hrozně blbá, promiň:))

Marcela.K.
30. 11. 2005
Dát tip
...vidíš a mně se ta tvoje poslední líbila :-),ale hodnotit tě nebudu...taky se jednou dočkáš...(že ti to někdo sečte) Slušný člověk nemůže být bestie...pak už není slušný,víš...tomu se říká,,selský rozum"...ale chápu,že vám,,intelektuálům" to může být nesrozumitelné... a běž si za jenykem a Hrbolem a pěkně se bavte...a mně dejte laskavě už pokoj...začínate mě nudit.

pozorovatel
30. 11. 2005
Dát tip
mylenko: tys to zase nepochopila... běž psát básničky o andělech:)) a měj se hezky:)

Mezon
30. 11. 2005
Dát tip
... hehe ... tak už vím ... proč se mi někerý lidi smějou ... hehe ... ***

Alojs
30. 11. 2005
Dát tip
a já myslel, že jsem vtipnej... :( *

:-)))

Nicollette
29. 11. 2005
Dát tip
:-))) to je nejvíc dobrej citát :o)))

hai_mal
29. 11. 2005
Dát tip
jo......žádný učený z nebe ještě nespadl, ale blbce jakoby shazovali ! :-)

Tak tedy každý z vás, prosím, pošlete avízo svému blbcovi a tady se mu smějte. Děkuji

hai_mal
29. 11. 2005
Dát tip
no já už tu přece byla :-))))))))) před chvílí mě sem shodili :-)

pozorovatel
29. 11. 2005
Dát tip
plovárno, pocem rychle!

pozorovatel
29. 11. 2005
Dát tip
hai mal: neříkej, že tu nemáš nějakého svého blbce...:)) já asi pošlu avíza jen svým oblíbencům:)

pozorovatel
29. 11. 2005
Dát tip
avi

Nicollette
29. 11. 2005
Dát tip
já si musim poslat avízo teda :o)

Správně, Nicolletto, jdeš ostatním příkladem...

Eileen
29. 11. 2005
Dát tip
:))))))))))))) překrásné!

A poslalas již avízo svému blbcovi?

hai_mal
29. 11. 2005
Dát tip
pozo - ani nevím........možná :-) nějak to neprožívám, každej jsme nějakej a lidi jsou různí, někteří i hrůzní....... :-)

Eileen
29. 11. 2005
Dát tip
už jsi ji volal:)))))))

hai mal: A právě proto bys mu měla poslat avízo... To přeci není nic zlého... Naopak.
"S upřímností nejdál dojdeš." říkával tatínek

hai_mal
29. 11. 2005
Dát tip
já to znám trochu jinak : S upřímnosti brzo pojdeš. říkává moje životní zkušenost:-)

Nesmysl. Pošli mu avízo a uvidíš...

hai_mal
29. 11. 2005
Dát tip
jsem prý hodně tvrdohlavá a umíněná a ..... a vůbec (jako správnej blbec) :-) už jsem tu byla a už sem nepudu abys věděl ! tak :-)

mortecino
29. 11. 2005
Dát tip
mno..pravda..co k temu řict, že.

hai mal: :-) Ale já nemyslel, ať pošleš avízo sobě... :-)) mortecino: Nic, poslat avízo...

hai_mal
29. 11. 2005
Dát tip
nééééééééé ? tak to jóóóóóóó...... :-))) (a zase sem sem vlezla!) :-)

mortecino
29. 11. 2005
Dát tip
mno...to ja sem neschopnej takhle soudit ostatni...

mortecino: To není soud...

mortecino
29. 11. 2005
Dát tip
no to mas jedno..ja tu stejne mnoho lidi neznam, a ty co ano tak nejsou blbci...

mortecino: Tak se nezasmějeme, no... :-)

mortecino
29. 11. 2005
Dát tip
rači mi udělej radost a přečti si nějaké moje dílo:)

Už jsem četl.

pozorovatel
29. 11. 2005
Dát tip
hai mal: tak já jsem u tebe blbec, jo?:)))))) děkuju:)

hai_mal
29. 11. 2005
Dát tip
já nikomu avi nedááááávala ! :-)) teda jen tobě.......no :-)

pozorovatel
29. 11. 2005
Dát tip
ale mně to nevadí:))) proč myslíš? :)

nechápu: Nu, dobrá... Ale ne že zapomeneš!

nechápu: Nevím, proč, ale velice se těším. :-)

sklenář
29. 11. 2005
Dát tip
:-))) je to tak správně?

sklenář: Ano, smajlík vyjadřující velký smích je správně. A avízo?

sklenář
29. 11. 2005
Dát tip
....málem bych zapomněl.... - avi

Doufám, že přijde s úsměvem na rtech. :-)) A kohos vlastně zavolala? :-)

sklenář
29. 11. 2005
Dát tip
děkuju sklenářovi za avi :-(((( - teda :-))))

Jsi podvodník.

sklenář
29. 11. 2005
Dát tip
nejsem! - moji blbci jsou neavizovatelní! :-))

pozorovatel
29. 11. 2005
Dát tip
to by ses divila! :)

sklenář
29. 11. 2005
Dát tip
pozorovatel: dík za avi :-)))

pozorovatel
29. 11. 2005
Dát tip
ale nemusels mi ho vracet!

sklenář
29. 11. 2005
Dát tip
pozorovatel: rád posloužím :-))

pozorovatel
29. 11. 2005
Dát tip
jsi ženská!!!!!!

sklenář
29. 11. 2005
Dát tip
i ty detektive!!!

pozorovatel
29. 11. 2005
Dát tip
odhalil jsem tě!!! celou

sklenář
29. 11. 2005
Dát tip
a fotky máš?! že na tebe poštvu svýho psychiatra!!! - bacha neštěká!

pozorovatel
29. 11. 2005
Dát tip
ne, video mám! i s tvým mňoukajícím psychiatrem!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru